Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haetaan henkistä tukea täältä
mutta varmaan hormoonit tekee tästäki niin vaikeeta. Eihän tätä vielä pitäis miettiä, on vasta keskiviikko menossa.

Maistuu niin taivaalliselta, kun ei kerkeä koko ajan lipittämään sitä. Meilläkin menee ihan hyvin. Poika nukkuu päivisin, välillä tunnin ja välillä kolme tuntia..riippuen päivästä. Sillä välin minä siivoan/pesen pyykkiä/syön/surffailen/katson telsua. Käydään joka päivä vaunulenkillä, kun on nuo hurtat jotka pitää joka tapauksessa ulkoiluttaa. Oikeastaan ihan loistava homma, että on koiria. Tulee lähdettyä sinne pihalle. Ja sitten kun lähtee niin ei viitsi ihan vaan pientä lenkkiä tehdä 
tulee parempi fiilis kun ei hengaile vaan pierukalsareissa koko päivää. Odotan innolla että pääsee reenailemaankin, mut en ole vielä uskaltanut aloittaa.
. Meillä mies on osallistunu nyt tosi vähän ku sillä on hommia niin kotona ku työmaalla ihan sikana ja sit ku sil on vapaa aikaa ni esikko "varaa" hänet itselleen. Me käydään kans joka päivä vaunuilemassa ku kerran noi koirat tarvii ulkoiluttaa. Ainoastaan lenkin pituus riippuu ilmasta, tänäänkin ku tuulee paljon ni tehdään lyhyt lenkki... Mä tykkään laittaa itteeni mut en jaksa jos oon vaan kotona, mut heti jos tänne on tulossa joku ni kyl sit täytyy vähän panostaa. Nyt tarveis löytää joku hyvä ja hyvänhintainen paikka mis kävisin ottaa ripsienpidennykset.:)