Mä olen nyt pari kertaa onnistunut menestyksekkäästi kieltämään jotain, nimittäin meidän shampoopullojen tutkimisen (meillä ei ole niille hyllyä, vaan ovat sellaisella jakkaralla, pysyvä väliaikaisjärjestely
). Ekalla kerralla se vähän säikähti, mutta totteli, ja nyt pari kertaa on ollut selvästi loukkaantunut, mutta pulloihin ei ole koskenut.
Ehkä mun "valitse taistelusi" -taktiikkani toimii?
Tai sitten "kehu foorumilla, huomaa että asia muuttuu huomenna päinvastaiseksi".
Tänään kävi niin, että alkoi kauhea itku, eikä neitiä näkynyt missään. Mies oli ihan että missä se on, kun aina kun me vaihdetaan vaatteita niin tuo tulee levittämään meidän kaappien sisällön lattialle, sitä se oli puuhaamassa, ja tällä kertaa oli yhtäkkiä kadonnut. Vähän hassu tunne, kun tiesi että täällä se on, kun itku kuuluu, ja silti sellainen "olen hukannut vauvani" -hätä. No, paljastui, että neiti oli kontannut meidän sängyn alle ja jäänyt jumiin. Ja tietysti sinne ihan keskelle, minne kumpikaan meistä ei yletä. Meidän makkari on myös pienehkö, eikä sinne sängyn ja pinnasängyn jälkeen jää hirvesti tilaa, joten sänkyä ei voinut siirtääkään. Sitten piti tehdä niin, että minä nostin sänkyä ja mies konttasi hakemaan vauvan... Vähän ois naurattanutkin, mutta kun toinen raukka oli ihan hädissään.
Okei, myönnän, kyllä nauroin. Oli se niin hassu, ei voi mitään. Lisää traumoja meidän muksulle.