Mun piti tuosta vierastamisesta sanoa, että täällä vierastetaan myös, ja jotenkin ihan randomisti. Aiemmin tuntui, että vanhemmat ihmiset ja varsinkin miehet jännittävät, mutta nyttemmin vierastuksen kohteeksi saattaa joutua isiä ja äitiä lukuunottamatta melkein kuka vaan ja milloin vaan. Tai sitten ei Esim. eilen käytiin lounaalla kavereideni kanssa ja poika heti alkuun rupesi parkumaan pää punaisena. Sitten rauhoittui, pääsin hakemaan ruokaa itselleni eikä poika ollut moksiskaan poistuessani hetkeksi näköpiiristä. Ja sitten taas loppuruokailusta keksi ruveta parkumaan, kun joku seurueesta koitti jutella hänelle
Ainut logiikka, mikä meillä tuossa tuntuu olevan on, että poika on ihan ok jos vieras ei tule kovin lähelle tai ota suuremmin kontaktia, vaan poika saa rauhassa tarkkailla ja ottaa itse kontaktin, kun on mielestään siihen valmis. Ehkä hän ei niin pidä vieraiden huomiosta tai sitten hän haluaa leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, who knows
Ainut logiikka, mikä meillä tuossa tuntuu olevan on, että poika on ihan ok jos vieras ei tule kovin lähelle tai ota suuremmin kontaktia, vaan poika saa rauhassa tarkkailla ja ottaa itse kontaktin, kun on mielestään siihen valmis. Ehkä hän ei niin pidä vieraiden huomiosta tai sitten hän haluaa leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, who knows