Voi Littlered, pakko kommentoida tohon Polarin pukuun! Se on ehkä maailman käytännöllisin, meillä oli koossa 56. Tultiin sillä synnäriltä kotiin, käytettiin lähes joka päivä kauppareissuilla, isoissa ostoskeskusksissa kierrellessä ja lämpimillä talvikeleillä vaunuissa makuupussin sisällä. Eilen sitten myin sen, vaikka perjaatteessa tuo 56 kokokin vielä meni pojan ollessa 65cm pitkä ja tänään sitten, kun taas lähdettiin uusimaan isännän ulkovaatetusta oli paniikki kova, että mitäs nyt pojalle puetaan.. Onneksi posti tuo parin päivän päästä uuden hiukan isomman koon
Popista pakko kommentoida myös sen verran, että pojan syntyessä meillä oli vain parit kyseisen merkin vaatteet, mutta pikkuhiljaa olen huomannut, että niiden laatu on vaan ihan omaa luokkaansa muihin verrattuna ja vaatekaappiin onkin sitten muuttanut vain Popin vaatteita. Jos vaatteiden hinnat kauhistuttaa, aina voi liittyä facebookin kirppareille, joissa yleensä saa uskomattoman hyvin rahojansa vaatteista takaisin.
Ja kun nyt aiheeseen päästiin, on pakko jakaa, kuinka Poppihulluus on paha tauti; Heillä alkoi alennusmyynti 26-27.12 keskiyönä. No, sitähän passitettiin koneella update-nappia painaen ja kun lopulta ale alkoi, poimein mallistoista vielä ne viimeisetkin ihanuudet ostoskoriin. Sitten iski järki, "hei nyt, meillä on jo parikymmentä Popin vaatetta koossa 62 ja seuraavissa koissa vielä enemmän, et osta enää yhtään mitään". Jätin siis jostain ihmeen mielenviasta vaatteet ostoskoriin ja painuin nukkumaan. Sängyssä pyörein ja hyörein ja lopulta mies kysyi, että mikö hitto sua vaivaa, kun olet noin levoton. "No popilla alkoi ale ja mulla on siellä ostoskorissa pari bodyä, mutten raaski tilata niitä ja nyt jäi vaivaamaan" Mies oli hiljaa ja minä jatkoin pyörimistäni sängyssä, kunnes hetken päästä mies kääntyy, koputtaa olalle ja sanoo "mene nyt hemmetti soikoon tilaamaan ne vaatteet, että saadaan joku nukkumisrauha tänne"
"Joo mää meen" ja sen jälkeen se uni tulikin helposti
Onkohan täällä muita lastenvaatehulluja, olisi kiva saada joskus purkaa tätäkin jonkun kanssa?