Sapiisakki
Näppärä viestien naputtelija
Vahasen kateellisena lueskelen, kun vasta toinen lapsi tulossa ja aina oon isosta katraasta haaveillut. Alkaa tuo ika tulla vastaan, mutta toivottavasti pojat tekee paljon lapsenlapsia mulle :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kolme päivää oltiin laitoksella ja maanantaina päästiin kotiin kun pojan paino lähti nousuun ja leikkaushaava paranee hyvin. Aivan uskomaton vauva, en olisi ikinä uskaltanut edes toivoa tällaista vauvaa meille, niin kiltti, rauhallinen ja ensikertalaiselle aivan ihana pakkaus. Nukkuu ja syö, siinä on hänen päiväohjelma. Syönnit sujuu hyvin ja nukkuu pitkiä jaksoja, neljä tuntia nyt on päiväaikaan maksimi ja sitten herätän hänet sitten tissille, paino vielä alle 3 kg. Yöllä herää n. 4-5 aikaan jolloin syö ja jatkaa unia 8.30-9 asti. Neuvolatäti kävi eilen ja totesi että kaikki on hyvin :) Sain neuvolan vaa'an lainaan, koska olen vähän "hysteerinen" tuosta painosta. Onhan noita pienempiäkin vauvoja ollut mutta tuntuu kun niin moni sanoo että ompa pieni ja laiha jne jne että on jotain vikaa.