Mimael
Näppärä viestien naputtelija
Tuossa linkissä missä on tuo EASY rytmitys menetelmä seurustelu vaihe tulee aina ruuan päälle ja tämä kummastuttaa mua kovin! Onnistuuko tuo teiltä muilta luonnostaan vai herätetäänkö/virkistetäänkö vauva jotenkin tuossa? Kun meillä maidon päälle neiti aina nukahtaa! Sitten nukkuu x ajan kunnes virkoaa tyytyväisenä ja sitten seurustellaan kunnes tulee nälkä. Kerran tai pari päivän aikana jaksaa ruuan päälle jäädä hereillä mutta ei kyllä juuri..
Siksi meille tuntuis oudolta ottaa tuo EASY käyttöön kun se on niin meidän neidin rytmien "vastainen"... !?!
Siksi meille tuntuis oudolta ottaa tuo EASY käyttöön kun se on niin meidän neidin rytmien "vastainen"... !?!
vaippoja menee yllättävän paljon mitä ajattelin ennen vauvan syntymää. Samoin pyykin määrästä varoiteltiin, en osannut ajatella että sitä tulee oikeasti näin P A L J O N,no en valita, Citruksella tulee viel tuplat tai sit mulle vaan sattu sottupossu-vaavi
Mutta ihanaa tuo hymyily! Mie vallan romahan joka kerta, kun hän katsoo kohti ja hymyilee ja yrittää jotain naurun tapaista ääntä saada aikaan
ja ihan paskapuhetta että imettäminen laihduttaa,ei ylläri-pylläri-toimi mun kohdalla vaikka vauva on tissitakiainen