Vauva-arkea

Maikkimai: Ei munkaan tarkoitus ollut kuulostaa siltä, että olisin pulloja vastaan! Varsinkaan, kun ei tosiaan ole mitään kokemusta vielä, eikä mikään voi olla varmaa.. Voihan olla, että joudun itse syöttää korviketta! Aika näyttää [:)] Eli en tarkoittanut mitenkään "loukata"... [:)]
 
heippa taasen
oonkin ollut vahan poissa koneelta kun on tuota paansarkya ollut suht reilusti nyt nelisen paivaa[&:] No syykin siihen selvisi kun oltiin sairaalassa eilen kaaryleen kanssa sille tehtiin  lastenlaakarin tarkistus ja japa sai 10 paperit[:D] kaikki on silla just niiku pitaa[;)][;)][;)] napakin irtosi silla reissulla. syntymapainostakin puttuu enaan 20g eli hyvin on ruoka maistunut.
Kaaryleella siis kaikki tosi hyvin ,mutta taa mamma ei saanut puhtaita papereita. Mahan jouduin jatkamaan niiden painelaakkeiden syömista ,mutta silti eilen mitatessa mun paineet oli 159/107 [:@][:@][:@]helkutin helkutti ,joten nyt toinen painelaake siihen rinnalle eli 9 pilleria otan paivassa... Sit sinne tuli nukutuslaakari mua tapaamaan ton paansaryn takia ja se selittikin mista se johtuu (kun paansarkylaakkeet ei auta) Elikka mun tapauksessa siita on tainut kayda silleen kun epiduraali laittetiin synnytyksessa niin siihen selkaydinta ymparöivaan kalvoon tulleesta reijasta on tihkunut selkaydin nestetta (en tieda minne on tihkunut[8D])
joka aiheuttaa tan jarkyttavan paansaryn. Alkaa yleensa 3 paivan kuluttua synnytyksesta (osu aivan oikeeseen) mutta menee myös ohi 7 paivan paasta siita kun on alkanut.... toivotaan etta alkaisi jo kohta helpottaa.
Jos olisin kertonut heti paansaryn alettua niin se olisi voinut ruiskuttaa siihen verta joka jotenkin muodostaisi jonkin naköisen "veritapin" siihen vuotavaan reikaan ??? mutta mulla kun on vain muutamapaiva paansarkya jaljella niin karsitaan ne nyt [:D][:D][:D][:D] (toivottavasti mun laaketieteen  suomenkielen sanasto on ees jotakuinkin oikee[&:])
Kylla tuli melkein kyyneleet silmiin kun kuuntelin sita laakaria ja pelastyin etta ne ottais mut taas osastolle ja kaikki ois ihan perseesta. Mutta paasin kotiin ja lupasin ottaa rauhallisesti ja juoda paljon paljon suolavetta. Tiedattekö kuinka oon alkanu inhoomaan tota rauhallisesti sanaa[:@][:@][:@][:@]

Mut joka tapauksessa Kaaryleen kanssa menee tosi hyvin se nukkuu kaikki yöt tai syö kerran joskus kaksi kertaa yössa. paivalla yritan imettaa joka valissa kun se jaksaa herata koska on yleensa niin vahan aikaa hereella. mutta se syö tosi hyvin aina kun syö[;)] Muistuttaa tosi paljon veljeansa, sehan nukkui koko vauvaian [:D][:D][:D][:D]siis kaikki yöt ja paivat ...se siita seurasta[;)]

Musta kuulostaa etta kaikilla on alkanut menee hienosti omien kaaröjen kanssa, ihanaa ! Kovasti tsemppia viela jakautumattomille [:D]
Nyt pitaa lopetta ,paa ei kesta naytön valoa paljon kerralla[8D] taytyy tulla useammin ja lyhyita aikoja[:)]
 
Viimeinen: joo me harrastetaan nakuilua vaavin kanssa aina aamuisin yleensä kun mies on lähtenyt kouluun! Tissit paljaaksi kummatkin ja halimaan perhepetiin [:D] tyttö saa siinä imeä minkä imee, yleensä nukahdetaan molemmat aika äkkiä. Kerran heräsin siihen kun tyttö heräsi ja hamuili omatoimisesti tissin päätä. Toinen niin suloinen pieni..! Parhaita ja suloisimpia hetkiä mun mielestä on nuo meitin nakuilut yhdessä ja sitten kun itse siitä herään ja nousen ja katselen pientä nakupelleä isossa sängyssä tuhisemassa... se näky on niiiiiiiin mielettömän herttainen että tekisi mieli rutistaa ja mutistaa toinen ihan sylkkyyn kasaan!!
Viime ja edellis öinä kun neiti heräsi usein syömään (tunnin välein...) niin otin välillä viereeni tissille ja jatkoin itse unia. En pysty silleen nukkumaan ihan sata lasissa kun kuitenkin varoo toista mutta nukunpahan edes jotenkin! Tyttö on siinä viekussa tosi rauhallinen eikä itseasiassa siitä herääkään niin usein kun sängyssään.

Nyt neitokainen heräilee, aika hoitaa iltapesut ja yöpuvun laitto ja mennä sänkyyn.

Miekkoseni pahoitteli vähän överiksi mennyttä baari-iltaansa ja sitä kun tänäänkin eksyi pizzan hakureissulla pariksi tunniksi baariin... toinen oli tosi katuvainen ja ymmärsi miksi pahoitin mieleni. Mä ihan itkin sitten vuolaasti kun se hänen yövieraansa oli lähtenyt... ekan kerran petyin mieheeni mutta mä en osaa olla oikeen vihainen kuitenkaan. Samantien oli asia sovittu ja kuopattu ja halittiin pitkään rauhan merkiksi. Hyvä mieli tuli heti sitten taas [:)]!

AKM74: tsemppia päänsäryn kanssa, toivottavasti menee pian ohi!! Ikäviä tuommoset.. [:'(] kiva kuulla että teitin pikku kääryle on niin unelias tapaus! Kyllä tää meitinkin prinsessa aika paljon koisii mutta koko ajan enemmän sitten jaksaa yllättääkin ja pysyy hereillä välillä tunninkin! Onneksi nuo on enimmäkseen päiväsaikaan!

En ottanut loukkauksena tietenkään kenenkään sanomisia maidon antamisesta pullosta!! Mutta että itsekään en haluisi koska se tissi saattaa sitten unohtua helpommin mutta mulla ei ole vaihtoehtoa. Niin se vaan on... tällä hetkellä näyttäisi sujuvan tissilläkin olo, tänään neiti on jopa imenyt paljon ilman rintakumia..päivät vaihtelevat ja tänään oli hyvä päivä imemisen suhteen! Vähemmän sai pullosta [:)]
 
Hei,

onpas kiva lukea teidän synnyttäneiden kokemuksia!

Tuohon pullo-/imetysasiaan kommentoisin vain, että mikään ei ole itsestään selvää ja kaikki varmasti löytävät omalla kohdallaan toimivan ratkaisun. Minusta ei ketään pitäisi ainakaan syyllistää, jos imetys ei onnistu tai maitoa ei riitä ja joutuu antamaan korviketta. Oma kokemukseni on sikäli aika toisenlainen, sillä meillä alkoi imetys heti sujua tosi hyvin ja vaikka pariin otteeseen myöhemminkin tuli mukaan ns. rintaraivareita, niin tyttö ei koskaan huolinut pulloa juuri lainkaan, oli siellä sitten pumpattua omaa maitoa tai korviketta - mulla ei siis ollut hetkeen asiaa pitkäksi aikaa mihinkään kun tyyppi huusi niin kauan kunnes oli taas tissiä saatavilla ja tarttui siihen oikein ahnaasti nyyhkyttäen. Sekin oli taas omalla tavallaan aika ahdistavaa.

Tuli mieleeni sellainen kysymys Maikkimaille kun kirjoittelit jo sairaalasta, että oliko teillä kone mukana sairaalassa ja jos oli niin olitko yhteyksissä mokkulalla (3G) vai löytyykö sairaalasta oikein wlan?

Mä kuulun myös sarjassa niihin, joita ei pahemmin vierailijat haittaa - tai niin koin sen ainakin esikoisen kanssa, mutta ikävää jos ihmiset eivät osaa olla hienotunteisia ja noudattaa tuoreiden vanhempien toiveita tässä asiassa vaan tuppaavat kylään!

Tsemppiä kaikille!
 
Päivää!

Vihdoin ja viimein sain pojan nukkumaan. Ukkeli oli yli 4 tuntia hereillä tossa ja melkein koko ajan tissillä. Luinkin jostain, että n. 10 päivän ikäsellä olis eka tiheen imun kausi. Ukko siis nyt 9 päivää.

Viime yökin meni kivasti, kaveri heräs 2 kertaa syömään n. neljän tunnin välein. Taitaa kuitenkin olla loppujen lopuks ihan hyvä nukkuja tuo, serkkunsa on nyt n. 8kk ja heräilee parin tunnin välein kuulemma... Ei tarttinu antaa ees pulloa ollenkaan kun oikein reippaasti imeksi tissiä :) Huomas kyllä tisseistä, että välit oli taas noinkin pitkiä. Etenkin kun ei tolla ekalla syötöllä jaksanu kun toisen rinnan... Oli sitten hivenen pakkautunu toinen jälkimmäisellä syötöllä

Toivottavasti alkaa nyt päänsärky hellittää akm74, ei varmasti ole herkkua hoitaa pikkusta jos koko ajan jyskyttää.

Vaikka Janis77 Maikkimailta kysyitkin, niin vastaan minäkin, mulla oli mokkula käytössä sairaalassa. Oli kyllä kiva muutenkin kannettava mukana. Sain samantien kamerasta tyhjennettyä kuvat koneelle ja lähetettyä s-postilla mummeille. Ja tietty tänne päivittää tilannetta :)
 
Janis77: Meillä oli Haikaranpesässä Mokkula mukana.

Mä luulen että meillä valvotaan ensi yö. Otan tytön viereeni ja laitan sängyt toisiinsa kiinni niin ei ole putoamisen pelkoa. Viime yönä tyttö heräsi siis koko ajan muttei joka kerta nälkäänsä. Rauhoittui kun meni taputtelemaan tai otti syliin. Aamuyöllä otin neidin viereeni jossa hän nukkui 4h putkeen [:)] eli koklataan jos nukkuu vieressä paremmin. Pitää varata yksi pullo ainakin johonkin viereen niin ei tartte nousta ennenkuin aamuyöstä.. pumppaan ennen unosille menoa niin säilyy tovin siinä sitten.

Mulla on maito alkanut nousemaan tänään oikeen urakalla, vähän väliä on tissit kipeinä. Eilen taisin miehelleni ääneen miettiä että kummastuttaa kun tissit on olleet niin pienet. Sairaalassa tuntuivat räjähtävän tytön ollessa 2vrk:n ikäinen mutta kun sain ne silloin tyhjättyä eivät tulleet enää täysiksi... ennenkuin nyt tänään [:-]. Tiedä sitten johtuuko siitä että tyttö on alkanut vaatimaan tissiä enemmän ja ehkäpä jopa oleskelemaan rinnalla pikku hiljaa enempi ja enempi.. oon huomannut hänen saavan maitoa paremmin ainakin. Vaikuttanee sitten mun maidon tuotantoon...

Niin noista rintojen koosta tuli mieleeni että ei kyllä kovin monia imetystissiliivejä kande hamstrata ennen vauvan syntymää koska mulla tissit ei taatusti ole kaksi kuppikokoa isommat kuin aiemmin. Ei ainakaan vielä vaikka pinkeet ovat nyt tälläkin hetkellä.. mulla on normisti B-kuppi ja nyt mulla satunnaisetsi käytössä C-kupin liivit joihin mahtuisi vielä runsain mitoin enemmän täytettä. Koen ne siis hivenen isoiksi, tiedä sitten onko malliltaan huonot mulle... Mä harvoin käytän liivejä tällä hetkellä. Henkkamaukan imetystopit on olleet kullan arvoiset! Yöllä oon käyttänyt Carriwell Comforteja..niissä tosin se huonopuoli että kun vetää toisen tissin paljaaksi usein toinenkin paljatsuu huomaamatta ja sitten lorisee maidot sängylle tai vauvan vaatteille..

Tämmöistä sunnuntai illan jorinaa... [:D]
 
Avatkaas milta tuntu herata tanaan paansarky tipotiessaa[:D][:D][:D] En muistanukkaan kuinka ihana fiilis on olla ilman sarkya siihenkin turtuu niin nopeesti. Aika hyvin osu kohalleen laakarin sanoma saryn kestoaika[;)]

Meilla nukkuttiin taas viime yö ihan kokonaan. ite oli pakko ottaa taa kaaryle syömaan siina 4 aikoihin ,muuten oisin rajahtany yölla[:-] Meilla ei mun mielesta ees herata ylla se ottaa tissin suuhun ja imee nukkuessaan ja tosiaan jatkaan nukkumista.
Mutta sit aamulla ku herattiin siina kaheksan maissa ja syötin ja vaihdoin vaipan niin taahan yllatti meijat ja jaksoi seurustella= katella jopa tunnin verran (henkilökohtainen ennatys) kunnes sit nukahti ja heraili siina puol yhen aikaan sit jakso vaan tyhjentaa molemmat tissit kunnes nukahti taas muutamaks tunniks sit taas pieni syömis herays ja unien jatko... ja siinahan  se ilta jo tulikin. Talleen naa meijan paivat yleensa menee[8D] eipa naissa paljoa ole kirjoittamista[;)] ma vaan ihailen nukkuvaa söpöliinia. ja vitsi mita ilmeita sita tulee nailla nukkuvilla valilla...ois kiva tietaa nakeekö ne jo kovastikki unia[:D]

Mut tana iltana kumminkin kylvetin. laitoin saunan paalle ja pidin sita saunan ovea auki silleen etta kylpypuolelle levis ihana lampö oli ihana kylvettaa siina lampimassa huoneessa ja jatkaki tykkas, mita sita nyt rupes haukotuttaamaan ja uni alkoi tuleen silmaan [;)]

Mun kaveri oli taalla viikonlopun ja sanoi etta taa on ihan ihmelapsi ,kun ei se ees kertaakaan itkeny koko viikonloppuna, mut eihan se ees ehi itkemaan ku just ja just ehtii syömaan ennenku nukahtaa uudestaan.
Ei mua ees huolestuta kun se niin paljon nukkuu ,kumminkin syö hyvin aina siina valissa. Ja tosiaan veli oli ihan samanlainen nukku kokoajan [:D][:D]

muutama muukin vieras tuli kaaröa ihastelemaan, musta tuntuu ihan etta ois joulu tai synttarit ,ku ihastelijat tuo ihania lahjoja jotka ma saan avata[;)][;)][:D][:D]

imetysliiveis mulla on jus kaks numeroo isompi kuppikoko naissa ja sopii taydellisesti ja on ihanat paalla
 sellaset jotenki pehmeet ja vaan tosi mukavat[:D]

Maikkimai meilla nukutaan "perhepedis" Kaaryle nukkuu siina meijan valissa ja ite nukun tosi hyvin ja mies ja kaaryle kanssa. Joten taa jarjestely sopii meille taydellisesti.
Esikoisen pistin aina omaan sankyyn nukkumaan (meni tosi hyvi ,mutta ite jain kaipamaan sita vieressa olemista) ja jotenkin sit varoin etta tytön kanssa en tehny samaa "virhetta" vaan tyttöa pidin vieressa. Ehtiihan ne isoina nukkumaan yksin[;)] Moni varmaan kattoo kieroon mutta meilla nautitaan tallaisesta [:D][:D][:D]
Paivisin poitsu nukkuu omassa kehdossa.

Vaihteletteko te muuten vaippoja yölla, ite en vaihtele nukkuu niin hyvin jos sita se vaippa ahdistas niin varmaan itkeskelis sita.

tallaiset meijat sunnuntaihöpinat [:D] sit viela yks kuva ilta kylvysta [:)]




 
Aivan ihana kuva [:D][:D]

Liitän kuvan myös omasta mussukasta [;)] eilen räpsittiin kuvia joista valkkasin suosikin nimen julkkari korttiin mitä teetän. Ei siis aiota pitää sen kummempia nimijuhlia.. kuvakortti toimittaa asian! Nimi on siis päätetty... jaiks! [;)]

Meillä nukuttiin viime yö kokonaan!!! Mun piti vallan herättää tyttö syömään kolmelta ja kuudelta! Taikasana oli perhepeti... [:)] eka yö nukuttiin kaikki yhes koos mutta sitten siirsin neidin omaan sänkyyn. Pidän tytön viela ens yönä ainakin vierellä ja sitten testaan taas omaa sänkyä. Ihana herätä yöllä kun tyttö hamuilee tissiä [;)] ja siinä on hyvä jatkaa tosiaan unia sitten!

SAANKO ESITELLÄ: MEA KRISTIINA 22.2.2010 [:)]

 
Ihana pikku veijari [:D] edit. Kerkesi Maikkimaikin laittamaan tyttelistä kuvan, kaunis on hän :)

Meillä meni taas yö valvoessa... Poika heräs tunnin-puolentoista välein... On omat unet jääny sit vähän vähiin kun tuo oli sitten kerrallaan sen reilun tunnin aina hereillä... Kerkesin jo eilen riemuita, että ihanko olis jotain rytmiä löytyny. NOT!

Meillä poika nukkuu suurimman osan ajasta omassa sängyssä öisin. Viimesen syötön jälkeen (joskus seiskan aikaan) otan viereen nukkumaan. En oo kovin suuri perhepedin kannattaja. Pelkään niin kovasti, että mukula tippuu (mahdotonta) tai että jompikumpi meistä kierähtää päälle [&o] Päikkärit äijä veteleekin melkein järestään sitterissä tossa meiän jaloissa. On toi kyllä näppärä keksintö toi sitterin. Aluks meinasin ettei me sellasta tarvita, mutta saatiin sit joululahjaks tuo ja on kovassa käytössä.

Mä vaihdan aina välillä vaipan yölläkin. Jos ei meinaa poika rauhottuu tissillä niin sit kokellaan vaipan vaihtoo. On usein auttanutkin. Pyrin kyllä välttämään kaikenlaisia ylimääräsiä virikkeitä öisin, jos hän vaikka oppisi, että yöt on nukkumista, ei kukkumista varten :)

Mullakin on imetysliiveissä kaks numeroo suurempi koko, ja hyvin täyttyy. Välillä jopa kiristää jos syötöstä on liian kauan. Kaarituettomissa liiveissä taitaa olla mun normaali koko, mutta ne venyy ja paukkuu ja poksuu joka suuntaan niin ei oo niin tarkkaa :)

Hyvä, että päänsärky hellitti akm74 :)

Sepä siitä taas, ukkeli nukku tunnin ja nyt taas heräämiselkeitä... Eikun tisseilemään!
 
Unehtu mainita tuosta yöllisestä vaipanvaihdosta. Mä en aluksi vaihtanut mutta nyt oon muutaman iltana vaihtanut alkuyöstä vaipan. Tuntuu tulevan niin paljon pissaakin että en itse haluaisi olla sellaisessa vaipassa aamuun asti! Haikaranpesässä he sanoivat kuitenkin että vaippaa ei ole tarvis vaihtaa öisin ellei vauva vaadi. Meidän tyttö ei vaadi... maitokakkakaan ei kuulemma riko pepun ihoa vielä tässä vaiheessa.
 
Ihania mussukoita teillä! Onnea kaikille kääröjen omistajille [:D]

Täällä meni yö hieman levottomasti kun neidillä kipristeli masua. Saa nähä miten valvomiset vaikuttaa rytmiin, toivon mukaan myönteisesti.

Vaipan vaihdan välillä yöaikaan, meillä kun on yöaikaan usein melko virkeitä hetkiä. Jos on kakat niin vaihdan aina.

Maikkimai: Ihana nimi. Olen ehkä puolueellinen koska meillä oli pitkään 1. suosikki juuri Mea! Nyt on etunimi päätetty mutta toisesta nimestä ei vielä olla päästy yksimielisyyteen. Muutama hyvä vaihtoehto on, joten eiköhän me saada nimi vauvalle [;)]
 
Mites meilla vauvautunella arki sujuu[:)] Taalla menee viela suurin osa nukkuessa ,mutta valveilla olo ajat alkaa tosiaa pidentya, mikas sen ihanempaa niin on mullakin vahan seuraa [;)][;)][;)] eilenkin oltiin yks tunti kerrallaan hereilla pari kertaa paivan aikana. Ihan selvasti on alkanut seuraileen enempi silmillaan valoa ja muuta[:)]

Naureskeltiin eilen miehen kanssa ,etta taa kaaryle kylla varmasti nakee unia ,siita lahtee niin ihme aanahdyksia ja hauskoja ilmeita, silti se on ihan taydessa unessa. Muistuttaa koiraa joka nakee unia[:D][:D]

Mun onkin pitanyt kysya viimeiselta miltas tuntuu tyttöa nyt hoidella ,eiks sun kaikki muut ollu poikia[:D]

Ma jouduin eilen taas kayda naita paineita mittailemassa. onneks ei tarvi sairaalaan lahtee vaan voi menna tahan ihan lahelle terveyskeskukseen tosi korkeet ne viela on ensimmaisella kerralla 159/113[:@][:@] sit menin parin tunnin paasta uudestaan niin alapaine oli onneks laskenu sinne 97 en tajua miks se kumminkin heiluu noin korkeissa lukemissa. tosiaan 9 pilleria joudun paivittain ottamaan 3*3 enka tykkaa yhtaa napsia noita nappeja[:'(][:'(]     no katotaan kohta meen uudestaan ,paivittain taytyy siella kayda, kunnes ne lahtee kunnolla laskee[&:]
Mites Omelian  paineet, etkö sakin ollut korkee silloin loppuraskaudesta?

Mut nyt taidan lahtee laittamaan pyykit kuivumaan ja uutta koneeseen[:D] Musta on tullu joku ihme siivoilia , (en siis todellakaan tykkaa siivoamisesta )mutta nykyjaan paivittain laittelen paikkoja kuntoon eika ees ahista...ehkapa sen takia etta ei tarvi olla muualla töissa vaan ihan taalla vaan saa laitella[:D] Katotaan kauanko kestaa tallanen innostus...[;)][;)][;)]

Palaillaan
 
ALKUPERÄINEN: AKM74

Mut nyt taidan lahtee laittamaan pyykit kuivumaan ja uutta koneeseen[:D] Musta on tullu joku ihme siivoilia , (en siis todellakaan tykkaa siivoamisesta )mutta nykyjaan paivittain laittelen paikkoja kuntoon eika ees ahista...ehkapa sen takia etta ei tarvi olla muualla töissa vaan ihan taalla vaan saa laitella[:D] Katotaan kauanko kestaa tallanen innostus...[;)][;)][;)]



Tuota asiaa vain pakko kommentoida, että musta on myös nyt äitiyslomalla tullut tälläinen järjestelijä ja siivoilija, joka on mun mielestä tosi hyvä [:D] Ennen meillä vallitsi välillä tosi kamalakin kaaos, mutta nykyään lähes kaikki paikat on aina siistit.. Oon oikein ylpeä itsestäni, kun oon ollut aina kamala siivousta vihaava ja nykyään oikein tykkäänkin järjestellä paikkoja joka päivä, että ei ole rähjäisen näköistä [:)]
 
AKM74: tytteli tuhisee tuossa vieressä uniaan ja tosiaan nukkuu ihan kuin koirat ja kissat. Äännähtelee ja välillä säpsähtelee ja liikehtii [:D] Voisin tuijotella vaikka kuinka kauan.

Mulla jatkuu vielä lääkitys paineiden takia. Ovat jo kyllä onneks laskusuunnassa reilusti ja lääkitys on jo puolittunut. Pitäis kerran päivässä muistaa mitata. Ja nyt kyllä muistin etten tänään ole muistanut ottaa koko lääkettä. Jaiks.. Muisti on aika hatara nykyään [:@]

Ihana aurinkoinen sää ja linnut laulelee. Kun malttais lähtee pienelle lenkille, tekis varmasti tosi hyvää. Mies laittelee ruokaa ja on ihanan rauhallista. Yöllä valvottiin taas masuvaivoja mutta nyt on taas kaikki hyvin. Yritän välttää sellaisia ruoka-aineita jotka ehkä voisivat aiheuttaa ilmavaivoja. Katotaan tepsiikö.
 
Hei muuten, teiltä vauvautuneilta pakko kysyä, että saitteko te mieheltänne jotain lahjaa sairaalaan? [8|] Tuosta on ollut yhdellä toisella foorumilla paljon keskustelua ja eriäviä mielipiteitä. Toiset ovat saaneet joka lapsesta mieheltä jonkun korun sairaalaan, osa taas ei voi edes ymmärtää tuota tapaa.. Isäni ei ole kuulemma äitille ikinä mitään ostanut, kukkia vain ja ehkä jotain karkkia tms. sairaalaan vienyt, mutta isäpuoleni taas osti äitille jonkun korun.. Itse en oikein tiedä mitä tuosta tavasta ajatella [8|] Voisihan se olla mukava yllätys varsinkin jos koru olisi esim. joku äiti-lapsiaiheinen.. (näitähän on kuitenkin kaikennäköisiä Kalevalan äitilapsi-koruja sun muita...) Mutta toisaalta.. Miksi sille äidille pitäisi jotain koruja kuskata? Eikö siinä lapsessa ole lahjaa tarpeeksi ja onhan se lapsi nyt isänkin, vaikka äiti toisaalta on tehnyt sen kovimman työn siinä lapsen maailmaan saattamisessa.. En tiedä.. Mitä mieltä te olette tästä? En mä ainakaan osaisi mitään koruja vaatia.. Siitä olen iloinen, jos mies tajuaa vaikka jotain suklaata sairaalaan tuoda [:D]
 
Kukkia ma sain sairaalaan ja karkkia ym Mika riitti mulle aivan mainiosti, ma en ollu muistanu iskalle hankki mitaan[;)]
Yritan muistella miten oli edellisten kanssa...muistan etta sain kultasormuksen pikkurilliin ja toisella kertaa kultaiset kyynelkorvikse, se mita en muista tuliko nua heti synnytyksen jalkeen vai ekoina aitienpaivina. Mutta "lievaa" demettiaa havaittavissa[:D][:D][:D]
 
Takaisin
Top