Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo on. Leevi vaan sattuu inhoo niitäkin yli kaiken...... :D on manduca, tommy freestyle ja kantoliina. Kaikki on yhtä kamalia, siedetään ehkä puoli minuuttia ja sen jälkeen tulee sellasta huutoo, ku sikaa teurastais. Rauhottuu siis vasta kun ottaa pois. Kyl vaunuissa mukana kulkee, mut vähän turhaan..Onko sulla rosmarinaa mitään kantoliinaa tai kantoreppua käytössä? Mulla on aina rattaiden tavarakorissa mukana nii saa vaihtaa kyytiin ku alkaa kärryissä huutaa :)
Kas kun kuulostaa tutulta. Täydet sympatiat sinne. toi on just niin raskasta, kun voi vaan olla. Täällä meinaan täysin sama homma.Mulla on huono omatunto kuinka harvoin oon jaksanu viime viikkoina lähteä lenkkeilemään, nykyään kerran kaks viikossa.. Toki meillä ei yleensä nukuta päivisin kun ehkä 4x15-40min ja jos se tapahtuu vaunuissa, menee nukahtamiseen eka 15-20min ja niiden täytyy olla liikkeessä koko unien ajan tai muuten herää. Sen jälkeen olla jonkin aikaa tyytyväisenä vaunuissa, mut lopulta 10-15min päästä alkaa itku ja huuto joka loppuu heti kun vaunuista pääsee pois. Ennen nukahtamista saattaa kans itkuskella jonkin aikaa. Toki Manducan vois ottaa aina mukaan ja pistää siihen, mua vaan ahdistaa aurinkoisella ilmalla kun joku osa on aina omilla käsillä yritettävä suojella.. Oon ehkä vähän hysteerinenkin ton auringon kanssa..? Nii ja sit kun tullaan kotiin niin en meinaa päästä suihkuun taikka syömään ite jos mies ei oo apuna, enkä raaskis toista huudattaakaan. Ei siis rauhotu vaikka nostais vaunuista pois muualle esim. sitteriin vaan sylissä pitäis olla ja mielellään tissillä kunnes nukahtaa uudestaan ehkä joskus puolen tunnin päästä vaan herätäkseen heti-15mim päästä jos yritän jonnekin siirtää tai jos poistun vierestä.
Sit kun tohon lisätään 3-5 yöherätystä, pakollinen oma nouseminen heti seiskan jälkeen jos haluan rauhassa tehdä aamutoimet (nukkumaan vauvan kanssa samaan aikaan n. 22) ja vielä huoli miehen jaksamisesta kun sillä on niin moni tärkeä osa-alue elämässä muuttunu radikaalisti viimeisen vuoden aikana ja alkaa tuntua aika väsyneeltä, niin alkaa taas itekin olla aika väsy. Yleensä oonkin saanu itteni vaunujen kanssa liikkeelle sillä verukkeella et käyn samalla kaupassa mut tänään just totesin et ei mun oo mitään järkeä tehdä niin kun joka kerta kaupassa ekalla pysähdyksellä poika herää vaikka liikuttelisin vaunuja kuitenkin. Eli pitäis vaan yhtäjaksoisesti kävellä niin kauan kun pojalla unta riittää ja herätessä oltava mahd. lähellä kotia niin välttyy itkuilta