Vauva-arkea

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kyfi86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voisiko BaBy2 kyseessä olla Bioteekin Super D-tipat? Siinä tosin on 270 tippaa mutta niitä riittää 1 tippa/vrk... (nyt kun googletin)

Noissa olennaista on, että päiväannostus D:lle on suositusten mukaan 10 mikrogrammaa. Osassa voi yhdessä tipassa olla se, osassa esim kaksi mikroa per tippa, jolloin tarvitaan se viis tippaa. Itse ostin Ratiopharmin valmistetta, jossa maitohappobakteerit samassa, siinäkin on annostus 5 tippaa/pv.

77b1f018eca66ae2a448c914a25ed8bd
meillä nyt ei arki vielä ole alkanut, mutta tänne huomasin aikaisemmin jonkun muunkin laittaneen kuvan vauvasta :) tässä meidän neiti n. 2h ikäisenä

:Heartbigred ajatella viiviva, että siinä se teidän tyttö nyt on. Toinen pieni köllii vaaleanpunaisissaan niin rauhallisena, vaikka pari tuntia aikaisemmin oli ihan samannäköisenä ja kokoisena sinun mahassa. On tuo syntymä vaan joka kerta yhtä ihmeellistä!

Onnea hurjasti!

Onko nuo vaatteet muuten sairaalan vai omat...? Ei meillä oo mitään tuollaisia villaisia, että mietin, että pitäiskö olla sisätiloissakin villavaatetta? :eek:

Onko nuo vaatteet muuten sairaalan vai omat...? Ei meillä oo mitään tuollaisia villaisia, että mietin, että pitäiskö olla sisätiloissakin villavaatetta? :eek:
Minultahan ei taaskaan mitään kysytty, mutta hormonihöyryissäni vastaan kuitenkin. :rolleyes: Ei villavaatteet ole välttämättömiä.
Itse oon halunnut pitää vauvaa kenguruhoidossa ihollani pelkkä vaippa päällä melkein koko sairaalassa olo ajan. Lämmin peitto vaan ympärille, kun Oon laskenut välillä sängylle yms...

Kotona sit ihan normi vaatteet, vilttiä päälle aina jos on viileämpi. Meillä siis aiemmat talvivauvoja..

Meilläkin oli poika iholla ekan yön ja päivän. Sitten vasta puettiin. Heti seuraavana päivänä sanoi kätilö ettei tarvi pipookaan enää pitää kun pojan lämpö pysy niin hyvin..
Kotona meillä on vaan body, housut, sukat+tumput. Tumputkin vaan ettei pieni raavi itteensä. :)

Me oltiin vauvan kanssa alasti suurin osa sairaalassa olo ajasta. Mulla vaan alkkarit ja vauvalla vaipat, kun halusin olla mahdollisimman paljon ihokontaktissa varmistaakseni imetyksen onnistumisen (onnistui!), Kotona Vauvalla on body ja sukat, käärin muuten peittoon, kun lähinnä vaan makaillaan vielä toistaiseksi.

muoks: oltiin vähissä vaatteissa myös siksi, että osastolla oli älyttömän kuuma. Ja pdin toki sairaalakaapuja oman sänkypaikkani ulkopuolella liikkuessa XD

Muokattu viimeksi:
Mä jo aloin kuvittelee, et sä oot painellu pelkissä verkkoalkkareissa siellä. :D En mä nyt tosissaan luullut, mut alko ihan naurattaa, ku aloin kuvittelee. ;)

Me kotiuduttiin vappuna. Meijän pojalla oli body, housut, sukat, karvahaalari ja ä-pakkauksen paksummat sukat+tumput. Nii ja pipo..
Nyt ku ollaan ulkona liikuttu ni sisävaatteiden päällä on ollu gollegehaalari ja sit noi paksummat tumput+sukat ja pipo.

Takaisin