Joo, se on kyllä aika hurja mamma. Se on amerikkalainen, ni sillä on jotenki vähän erilainen käsitys siitä, miten paljon on soveliasta puuttua ihmisten asioihin. Ite siis on sanonu niin, ku joskus hermostuin tohon sen käytökseen. Mä oon kyllä vähän epäileväinen, meneekö toi kulttuurieron piikkiin. Ennen se aina aika ajoin mökötti jostai. Esim. ku en antanu sen järjestää baby showereita, se oli monta kuukautta puhumatta mitää. Sen jälkee ku vauva synty, en oo enää saanu kahta päivää peräkkäin olla rauhassa.
Mä oon alusta asti jättäny vauvan miehen kanssa vaikkapa kauppareissun tai lenkin ajaks, jos vauva on nukkunu ja en oo viittiny herättää tai odotella. Onneks pärjäävät pullon ja pumpatun maidon kanssa. Mun äiti on ihan superhyvä lasten kanssa, sille uskaltaisin jättää lyhyeks aikaa ja se välillä tuleeki meille pitämää vauvalle seuraa. Kerran esimerkiks päästii miehen kanssa kahestaa saunaa, se oli luksusta!
Mä en oo ees ymmärtäny ajatella, että kuukautiset voi taas tulla!!! Äääääk!!! Oon niin tottunu jo olemaa ilman!