Minä ostin Hulluilta päiviltä muutaman Name It yöpuvun, Benettonin sukat ja collegeasun. Ensimmäiset ihan uudet vaatteet, jotka ostin. Lisäksi pääsin hipelöimään äitiyspakkauksen vaatteita kun pakkauskin saapui. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vaatteita siellä oli, mutta ne oli kalliita!Miä en ostanut sieltä yhtään mitään! Aloin pihiksi ja kuuntelin vaan luentoja :D Sen verran tavaraa on jo ennestään.
Gugguun osastolla oli jonoa koko ajan, mutta mä en tiedä edes mitä ne vaatteet maksoi kun niissä ei ollut hintoja. Enkä todellakaan jaksa alkaa kysymään jos niitä ei voi suoraan ilmoittaa. Ainun ja Philipsin osastolla tuotteet oli puoleen hintaan niin minusta ihan hyvä ale.:)Mullekin kotimaisuus on todella tärkeä asia. Pienellä, jolla vaatteet menevät kuitenkin tosi vähän aikaa niin en viitsi suoraan sanottuna ostaa 30€:n bodya. Gugguun vaatteet on kyllä todella tyylikkäitä!Itselle ainakin tuo suomalaisuus on kaikissa tuotteissa tärkeää. Joku täällä mainitsikin että sai testi vaippoja messuilta että voi vertailla mikä on hyvä..kyllä niissäkin ehdottomasti suosittelen suomalaisia muumi vaippoja! :)
Toivotaan! :)SnowFlake1 ymmärrän tunteesi, itse menin myös ihan sekaisin kun mentiin vaunukaupoille. Olin katsonut yhden mallin, josta olin selvittänyt sitä sun tätä oli ihan varma, että ne on ne kärryt mitä kotiin ostetaan. No loppupeleissä tuli toiset aika samantyyliset mitä olin katsonut. Että hengittele nyt kotona rauhassa, kyllä se pää siitä selkiytyy. :)