Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vähän aikaisessa ollaan, mutta meille kotiutui nyt Bumbleride Indie Twinsit. :) Olivat nimittäin useamman sadan euron alennuksessa.
Olin jo päättänyt että meille tulisi Mountain Buggy Duetit, mutta liikkeessä ne eivät sitten tehneetkään niin suurta vaikutusta. Bumblerideihin verrattuna ne tuntuivat hieman heppoisilta ja ulkonäkökään ei sitten lopulta viehättänyt niin paljon.
Olen nyt kyllä todella tyytyväinen valintaamme. Toivottavasti rattaat osoittautuvat hyväksi sitten ihan käytössäkin. Mitään en huonoa en kyllä ole lukenut.
Mimmeli, nuo Bumbleridet ostin Baby Stylestä ja oli nyt alennuksessa 799€ kopan kanssa. Normaalisti hinta jotain 850€ + koppa 150€. Tosin ainakin koppia näytti olevan kivasti esim. tori.fissä myynnissä, joten siinä nyt varmasti voisi säästää muutaman kympin. Jos ei tuota tarjousta olisi ollut, olisin itsekin ostanut kopan käytettynä.
Mutta siis sisällä tehtyjen testiajojen perusteella ollaan hyvin tyytyväisiä. Leveyttä on 75cm, mikä on mun mielestä ihan inhimillinen, molemmat istuimet vaikuttaa tilavilta, kaikki säädöt ja kiinnitykset on yksinkertaisia ja helppoja käyttää jajaja... No, onhan nuo ihan päheen näkösetkin :D meillä värinä se lotus, eli vihertävä+turkoosit yksityiskohdat.
Sydänkäpynen: Messut on tämän viikonlopun ajan :) Kauheasti houkuttaa mennä, mutta kuitenkin 15€ lippua vastaan tahtoisi, että siellä olisi varmasti jotain "hyödyllistä" :)