Mä oon kans harrastanut mielikuvitusleikkejä ja ajatellut että me ei varmaan aluksi edes tulla tarvitsemaan koko vaunuja oikein mihinkään, mutta niin moni muu on ollut sitä mieltä että kyllä ne pitää olla, että kyllä ne sitten hankitaan. Kuitenkin meidän käyttöön sopivat (isot ilmakumirenkaat, ei kääntyviä renkaita, vahva runko) ja ihan laadukas merkki ym. Mä en välitä kankaista myöskään, kunhan ei mitkään räikeät 90-luvun kuosiset ole, jos on ajattomat ja hillityt ja muotoilultaan ihan ok vaunut, niin käy. Me lenkkeillään koiran kanssa tosiaan enimmäkseen pelloilla ja metsissä, mihin ei oo vaunuilla oikein asiaa ja miehen kanssa mitä ollaan asiasta puhuttu, niin sille kantaminen olis enemmän kuin ok. Tai mieluummin kantais vauvaa kun lykkis vaunuja - saati sitten että taittelis niitä autoon ja autosta pois. Kaupoissakin kaukalon voi laittaa ostoskärryihin tai vauvaa kantaa, niin tuntuu vähän hassulta roudata jotain matkarattaita tai vaunuja kauppaan (me ei käydä juuri koskaan kävellen kaupassa, matkaa sen verran). Muutenkin vaunujen kanssa kulkeminen vaikuttaa mun silmään tosi hankalalta ja tilaavievältä.
Saapa nähdä miten mun mielikuvitusleikit pelaa todellisuuden kanssa sit ku sen aika koittaa. :P