Mulla on ollut nyt testissä useampikin voide, vaikka tuo meikäläisen maha ei juurikaan ole kasvanut. Hyvä se kuitenkin on ollut jo aloittaa tuo rasvailurutiinin ajoissa, niin ei pääse arvet yllättämään. :) Oon yrittänyt pitää ruutiinia yllä, ja tunnollisesti rasvata ainakin mahan kohdalta ja ympäriltä aamuisin ja sit aina suihkun jälkeen perusteellisemmin.
Käytössä on perus Nivean kosteusvoiteen lisäksi se Vaselinen suihkutettava voide, joka sopii hyvin kiireisiin aamuihin jne. Myös Body Shopin Shea body butterin on kokenut hyväksi, kun imeytyy melko tehokkaasti. Mies ei vaan välitä tuon hajusta juurikaan.
Myös Ceridalia olen käyttänyt, kun se on melko ns. luontoystävällinen, eikä sisällä pahemmin mitään myrkkyjä. Se sopii myös hyvin herkemmille ihoalueille, on riittoisa, eikä ole hinnalla pilattu!
Testissä oli myös Cocovin kookosöljy, mutta siitä luovuin aika pikaseen, kun se ei meinaa kuivua sitten millään ja jos teet sen virheen, että laitat vaatetta lainkaan päälle liian aikaisin, haisevat kaikki kuteet ihan mädäntyneelle munkkirinkelille.
Ei jatkoon.
Olen nyt myös ostanut tuota Weledan voidetta ja Bio-Oilia, kun oli kiva alennus Sokoksen alepäivillä, mutten ole vielä saanut aikaiseksi niitä testata. Molemmista olen kuitenkin kuullut paljon hyvää.