Vatsa-asiaa

CeraDerm ja XyliDerm onkin mulle uusia tuttavuuksia. Lisään ne testilistalle. :)

Tosin mulla ei vieläkään ole tuo paino noussut vaikka kohtu kasvaa kyllä neuvolatädin mukaan hyvin. Mä ihan stressaan siitä, että saako vauva nyt varmasti tarpeeksi ravintoa, vaikka paino ei nousekaan. Ja tietty se pieni stressi ei yhtään auta asiaa. Tiedostan kyllä, että sen pahoinvoinnin takia se paino ei ole kunnolla noussut, mutta mietin asiaa silti koko ajan.

Ja ei tää rasvailu nyt ainakaan pahitteeksi ole. :happy:
 
Lady Alice älä turhia huoli. Kyllä se vauva omansa ottaa. :wink Naisen kroppa on silleen fiksu kapistus, että pitää kyllä huolen sikiöstä. Tosin sinun kustannuksellasi. :sad001 Kyllä kaikki menee hyvin kun vaan muistat syödä kunnolla (riittävästi ja terveellisesti). Onko neuvolassa seurattu sun veriarvoja ton painon tippumisen takia? Hemoglobiini jne? Ne kannattaa pyytää vaikka ihan omaan mielenrauhaan vedoten. (Sillä saa muuten aika paljon kaikkea, kun vetoaa siihen, että pysyy oma mieli rauhallisena. :hilarious:)
 
Juu, kaikki lääkärit ja kätilöt on mua rauhoitellut, että kyllä raskaus ottaa aina omansa. Ja mä olen tosiaan vaan se, joka kärsii. Kun olen sairaalaan mennyt tiputukseen, niin vakiotarkastukseen kuuluu aina ultraus. Siellä se pieni aina tyytyväisenä heiluttelee tai nukkuu (käyttäen istukkaa tyynynä), kun mä siinä makaan heikkona ja huolestuneena hormonitynnyrinä. :)

Hemoglobiinia ei viimeksi neuvolassa katottua ja unohdin sitä pyytää. Muuten on kyllä aina muuten pyydellyt kaikkea oman mielenrauhan vuoksi. Alkuun soittelin neuvolaankin ties mistä asiasta ja kyselin apuja pahoinvointiin, mutta siinä olen nyt jo rauhoittunut. :hilarious:
 
Takaisin
Top