Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko siis, että teidän täytyy käydä anyway kaksi kertaa? Mulla itsellä on tässä raskaudessa sellainen mentaliteetti, että mahd. ajoissa kaikkiin testeihin, koska olen jo vanhus ja sen takia mulla km-riski on suuri sekä toki kohonnut riski, että olisi trisomiaa. Joten varasin heti rv6+3, jolloin pitäisi sykekin näkyä, jos on nähtävissä.Mä oon tässä nyt kuitenkin miettiny, että pitäiskö sitä mennä jo aikasemmin varhaisultraan kuin tuo 10.1. Tuntuu niin ikuisuudelta. Se tietty maksaa tuplat enemmän. Jotenki kauhea epävarmuus koko ajan
Pitääpä kysyä neuvolasta, olisko mun mahdollista päästä sitä kautta varhais-uä. Mutta tuskin ainakaan ikä yksinään riittää syyksi.Julkisella tulee lähtökohtaisesti kaksi seulaultraa. Se nt-ultra ja rakenneultra sit myöhemmin. Osa sit käy joko julkisen kautta (esim. hedelmöityshoidot, tausta) myös varhaisultran. Ja jossain neuvolalääkäritkin ultraa. Ja loppuraskaudessa ultrataan tarvittaessa.