Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon mietiskely että meenkö omakustanteisesti tässä joulukuussa vielä kun neuvolan varhaisultra on vasta 7.1 viikot 10+2 (neuvolan mukaan 11+2).
Mut sit toisaalta kun tossa tulee joulu ja uusivuosi ja on omia kiireitä siinä niin meniskö se aika kuitenkin nopeesti ja malttais odottaa sen neuvolan ultra
Riippuu, että miltä itsestä tuntuu. Toisaalta noilla viikoilla kun varhaisultra vattu, niin hyvin epätodennäköistä, että tulisi keskenmenoa. Mitä lähemmäksi toista kolmasta mennään, niin sen "vähemmän" riskejä.
Jep, mut sit toisaalta saa odotella ja jännittää sinne asti että onko siellä mahassa kaikki hyvin
Vaikka samahan tää on kun koko muussakin raskaudessa. Aina kun miettii että sittenkun sinne asti päästään voi huokasta helpotuksesta, mut sit alkaakin jo huoli jostain seuraavasta.
Siis saako e-passi rahoilla ostettua varhaisultran?! Tätäpä en tiennytkään... paljonkohan mulla ois niitä vielä jäljellä...?Mä otin omakustanteisesti vu:n yksityiseltä. Se on 19.12 ja pitäisi olla 7+1. Ihan omien hermojen vuoksi ja saanpahan johonkin tuhlattua viimeiset ePassi-rahat.
Ainakin Kaunis Odotus-paikalla oli maksuvaihtoehtona ja itsellä on epassi kulttuuri/liikunta/hyvinvointi niin pitäisi kelvata. Kannattaa tarkastaa, jos on jäljellä niin tähänhän ne on hyvä käyttää!Siis saako e-passi rahoilla ostettua varhaisultran?! Tätäpä en tiennytkään... paljonkohan mulla ois niitä vielä jäljellä...?