Varhaisultra

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Unitupuna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pff, sain ekan ultran varattua 24.9., joten ei sitä kovin varhaiseksi enää sillon voi kutsua (rv9+4). Täällä siis eka ultra on normaalisti about rv8 ja myöhäisyys johtuu kyllä siitä että halusin naisgynen koska sen kanssa ollaan jumissa sitten koko raskaus 🙈

Vähän jännittää kaksosten mahdollisuus, joten olisin kyllä mieluusti mennyt aiemmin. Nimittäin rv4+2 viittasi hcg-arvot rv4+5 paikkeille, mutta ovis ei mitenkään voinut olla aiemmin, kun se on tikutettu. 😬
Täälläki mahdollisuus kaksosiin ja vähän pelottaakin jos niin kävisi.. Huono onni oli viimeksikin matkassa.. 2009 syntyi identtiset pojat liian ajoissa.
Ja mun siskolla on myös kaksospojat.
Tarkalleen ei tiietä mistä "taipumus" tulee.
 
Muokattu viimeksi:
Noniin nyt on aika varattu varhaisultraan, 10.9. menkoista silloin 7+4. Kolmas raskaus, ensimmäinen varhaisultra. 😅 Täytyy ottaa kaikki ilo irti jos tämä jää viimeiseksi...
 
Kyllä tuntuu aika pysähtyneen. Varhaisultraan viellä 4 päivää. Kokoajan stressiä ja pelkoa menettämisestä. Jospa sen jälkeen osaisi jo nauttia, edes hieman rennommin.
 
Kaameeta tää odottelu, itse tietty valitsin ajan näinkin "myöhään" mutta halusin että näkyy sitten kunnolla ja mieskin pääsee näkemään jo vähän käsiä ja jalkoja.
 
465, eli ei nyt tuhansia yli, mutta hieman korkea siihen rv4+2 nähden.
”Raskausviikolla 5: 18 – 7 340 mIU/ml” Eikös se silloin ole ihan normaali nuilla viikoilla? Ja ei kai sitä aivan päivän tarkkuudella voi muutenkaan tietää kun niin yksilöllisiä vaihteluita. Ja varsinkin kun esimerkiksi tämän viikon aikana tuo tulos vois olla kaikkea 18-7340 välillä 😅
 
Kyllä tuntuu aika pysähtyneen. Varhaisultraan viellä 4 päivää. Kokoajan stressiä ja pelkoa menettämisestä. Jospa sen jälkeen osaisi jo nauttia, edes hieman rennommin.
Sulla enää vähän! Jännää! Mulla 31 päivä 😮‍💨
 
”Raskausviikolla 5: 18 – 7 340 mIU/ml” Eikös se silloin ole ihan normaali nuilla viikoilla? Ja ei kai sitä aivan päivän tarkkuudella voi muutenkaan tietää kun niin yksilöllisiä vaihteluita. Ja varsinkin kun esimerkiksi tämän viikon aikana tuo tulos vois olla kaikkea 18-7340 välillä 😅
Noh, niin se lääkäri minulle sanoi että vastaa rv4+5 tuo tulos 😅 ehkä ne arvelee nämä erilailla Belgiassa 😂
 
Mulle just soitettiin Felicitaksesta et päivällä siirtyy ultra jonkun tuplabuukkauksen vuoksi.. Eli mun aika on vasta 3.9 🙏
 
Me käytiin maanantaina yksityisellä ultrassa, menkkojen mukaan piti olla 7+2, varasin tahallaan "niin myöhään" että näkyis hyvin, noh... pitkän ultraamisen jälkeen löytyi pienenpieni syke, mutta kohdun myoomat aiheutti kuulemma heijastuksia eli oli vaikea saada näkymään. Tyyppi oli kans joitain päiviä tai jopa viikon pienempi kun ajateltu. Sain lähetteen viikon päähän maanantaille julkiselle tilanteen tarkistamiseen. Jäi inhottavan epävarma olo, toivottavasti nyt maanantaina näkyisi paremmin 🙃
 
Takaisin
Top