Varhaisultra

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Unitupuna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ajattelin odotella ens viikon loppupuolelle, ennen kuin varaan qjan vu:hun. Haluaisin sellaiseen kyllä mennä. Pääsen onneksi helposti täällä päin yksityiselle kätilön tekemään ultraan, niin hintakin siedettävämpi, käsittääkseni täällä ei neuvolassa vu:ta tehdä.
 
Varasin nyt kuitenki varhaisultraan ajan! 🙈 Lauantaina! 🙈 Kamala kauhu tuli, mitä jos tuolla ei kevätkäärylettä olekaan kehkeytymässä 🙈 apua!
 
Mä varasin jo toisen varhaisultran ensi viikolle😆 empä keksi muutakaan käyttöä ePassissa majailevalle rahalle ja tämä on ainakin mieluisa käyttökohde❤️ edelleen toki kuumottaa onko tuolla kaikki hyvin!
 
Oletko jo varannut varhaisultraan aikaa? Saatko julkisella vai meetkö privaattiin, käytännöthän eri kunnilla vaihtelevat.

Mä voisin taas päivitellä tähän ylös listausta (nimimerkki, päivämäärä ja raskausviikot).

Itse varasin just kohdunulkoisen takia ultran, menisin tosin tällä kertaa muutoinkin varhaisultraan, et näkee onko siellä elämää 😅

Päivänkakkara 14.8. rv 6+5
Netch 27.8. rv 7+0
Unitupuna 30.8. rv 7+0
Haavemaa1190 31.8. rv 7+1
Alinah 31.8. rv 7+2
Bandoo 2.9. rv 7+4
Emmih89 2.9. rv 6+6
Burkei 9.9. rv 7+6


Mäkin päädyin varaamaan varhaisultran 6.9. (7+3).
 
Pff, sain ekan ultran varattua 24.9., joten ei sitä kovin varhaiseksi enää sillon voi kutsua (rv9+4). Täällä siis eka ultra on normaalisti about rv8 ja myöhäisyys johtuu kyllä siitä että halusin naisgynen koska sen kanssa ollaan jumissa sitten koko raskaus 🙈

Vähän jännittää kaksosten mahdollisuus, joten olisin kyllä mieluusti mennyt aiemmin. Nimittäin rv4+2 viittasi hcg-arvot rv4+5 paikkeille, mutta ovis ei mitenkään voinut olla aiemmin, kun se on tikutettu. 😬
 
Vähän jännittää kaksosten mahdollisuus, joten olisin kyllä mieluusti mennyt aiemmin. Nimittäin rv4+2 viittasi hcg-arvot rv4+5 paikkeille, mutta ovis ei mitenkään voinut olla aiemmin, kun se on tikutettu. 😬

Täällä vähän sama! :Grinning Face With Smiling Eyes:

Toki en ole virallisessa HCG mittauksessa käynyt, mutta digiin sain 3+ jo viikoilla 4+4 kun yleensä kaikki tuntuu saavan sen vasta 5+ viikoilla.
Ja sit on ne letrot joita tässä kierrossa söin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Noh muutaman viikon päästä se selviääkin sitten :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Täällä vähän sama! :Grinning Face With Smiling Eyes:

Toki en ole virallisessa HCG mittauksessa käynyt, mutta digiin sain 3+ jo viikoilla 4+4 kun yleensä kaikki tuntuu saavan sen vasta 5+ viikoilla.
Ja sit on ne letrot joita tässä kierrossa söin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Noh muutaman viikon päästä se selviääkin sitten :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Jepjep, mulla olis huomiselle digi varattuna (5+1) muttei se näytä tietenkään yhtään sitä kuinka pitkällä yli kolmen tulos olisi (jos sieltä tulee 3+, kun oireettomana ja pienten tuhruttelujen jälkeen vähän epävarma olo.. 😅

Mulla lisää kaksosjännitystä se, että mun mamma on kaksonen, joten mulla on olemassa hieman kohonnut tpdennäköisyys kaksosille 🫣
 
9 päivää ultraan.... ei hemmetti on hitaat päivät. Jään varmaan tän viikon pe saikulle niin kuluu varmaan superhitaasti päivät...
 
Pff, sain ekan ultran varattua 24.9., joten ei sitä kovin varhaiseksi enää sillon voi kutsua (rv9+4). Täällä siis eka ultra on normaalisti about rv8 ja myöhäisyys johtuu kyllä siitä että halusin naisgynen koska sen kanssa ollaan jumissa sitten koko raskaus 🙈

Vähän jännittää kaksosten mahdollisuus, joten olisin kyllä mieluusti mennyt aiemmin. Nimittäin rv4+2 viittasi hcg-arvot rv4+5 paikkeille, mutta ovis ei mitenkään voinut olla aiemmin, kun se on

Pff, sain ekan ultran varattua 24.9., joten ei sitä kovin varhaiseksi enää sillon voi kutsua (rv9+4). Täällä siis eka ultra on normaalisti about rv8 ja myöhäisyys johtuu kyllä siitä että halusin naisgynen koska sen kanssa ollaan jumissa sitten koko raskaus 🙈

Vähän jännittää kaksosten mahdollisuus, joten olisin kyllä mieluusti mennyt aiemmin. Nimittäin rv4+2 viittasi hcg-arvot rv4+5 paikkeille, mutta ovis ei mitenkään voinut olla aiemmin, kun se on tikutettu. 😬
Paljon sulla oli tuolloin? Monikkoraskauksissa kai olleet moninkertaiset viikkoihin nähden, siis tuhansia yli.
 
Muokattu viimeksi:
No niinpä kirjoitit ja kyllä mä sen luinkin. Vielä menee nimimerkit sekaisin, mutta kyllä tää tästä. 😅 Pääasia että ultrassa kaikki hyvin. Seuraavaksiko sulla sitten edessä nt-ultra?
Meidän neuvolahoitaja tykkää näin alussa ultrata joka käynnillä niin 9.9 seuraavassa neuvolassa tsekataan vielä ultralla että kaikki on hyvin, silloin pitäis olla viikkoja jotain 9-10 välillä? En oo laskenu tarkemmin. 😊 siitä sitte seuraavaksi joo nt-ultra.
 
Takaisin
Top