Niin samaa mieltä aivan ollu järkytys miten erilaisia käytäntöjä neuvoloissa onOmpa kyllä epäreilua miten erilaiset käytännöt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin samaa mieltä aivan ollu järkytys miten erilaisia käytäntöjä neuvoloissa onOmpa kyllä epäreilua miten erilaiset käytännöt!
Ihan mahtava työnimi, kevätkääryleVarasin nyt kuitenki varhaisultraan ajan! Lauantaina! Kamala kauhu tuli, mitä jos tuolla ei kevätkäärylettä olekaan kehkeytymässä apua!
Se vain tuli työnimeksi onko muilla työnimiä?Ihan mahtava työnimi, kevätkääryle
MahamönkiäinenSe vain tuli työnimeksi onko muilla työnimiä?
Miten tämä ultra meni?Mulla on huomenna neuvolan tarjoama varhaisultra ja ensikäynti siinä samassa yhteydessä. Eli 14.8 ja viikkoja sitten 6+5
Kirjoittelinkin siitä jo tuonne ylemmäs heti ultran jälkeen mutta hyvin meni! Yksi alkio ja vahva syke näkyiMiten tämä ultra meni?
Oletko jo varannut varhaisultraan aikaa? Saatko julkisella vai meetkö privaattiin, käytännöthän eri kunnilla vaihtelevat.
Mä voisin taas päivitellä tähän ylös listausta (nimimerkki, päivämäärä ja raskausviikot).
Itse varasin just kohdunulkoisen takia ultran, menisin tosin tällä kertaa muutoinkin varhaisultraan, et näkee onko siellä elämää
Päivänkakkara 14.8. rv 6+5
Netch 27.8. rv 7+0
Unitupuna 30.8. rv 7+0
Haavemaa1190 31.8. rv 7+1
Alinah 31.8. rv 7+2
Bandoo 2.9. rv 7+4
Emmih89 2.9. rv 6+6
Burkei 9.9. rv 7+6
No niinpä kirjoitit ja kyllä mä sen luinkin. Vielä menee nimimerkit sekaisin, mutta kyllä tää tästä. Pääasia että ultrassa kaikki hyvin. Seuraavaksiko sulla sitten edessä nt-ultra?Kirjoittelinkin siitä jo tuonne ylemmäs heti ultran jälkeen mutta hyvin meni! Yksi alkio ja vahva syke näkyi
Vähän jännittää kaksosten mahdollisuus, joten olisin kyllä mieluusti mennyt aiemmin. Nimittäin rv4+2 viittasi hcg-arvot rv4+5 paikkeille, mutta ovis ei mitenkään voinut olla aiemmin, kun se on tikutettu.
Jepjep, mulla olis huomiselle digi varattuna (5+1) muttei se näytä tietenkään yhtään sitä kuinka pitkällä yli kolmen tulos olisi (jos sieltä tulee 3+, kun oireettomana ja pienten tuhruttelujen jälkeen vähän epävarma olo..Täällä vähän sama!
Toki en ole virallisessa HCG mittauksessa käynyt, mutta digiin sain 3+ jo viikoilla 4+4 kun yleensä kaikki tuntuu saavan sen vasta 5+ viikoilla.
Ja sit on ne letrot joita tässä kierrossa söin
Noh muutaman viikon päästä se selviääkin sitten
Pff, sain ekan ultran varattua 24.9., joten ei sitä kovin varhaiseksi enää sillon voi kutsua (rv9+4). Täällä siis eka ultra on normaalisti about rv8 ja myöhäisyys johtuu kyllä siitä että halusin naisgynen koska sen kanssa ollaan jumissa sitten koko raskaus
Vähän jännittää kaksosten mahdollisuus, joten olisin kyllä mieluusti mennyt aiemmin. Nimittäin rv4+2 viittasi hcg-arvot rv4+5 paikkeille, mutta ovis ei mitenkään voinut olla aiemmin, kun se on
Paljon sulla oli tuolloin? Monikkoraskauksissa kai olleet moninkertaiset viikkoihin nähden, siis tuhansia yli.Pff, sain ekan ultran varattua 24.9., joten ei sitä kovin varhaiseksi enää sillon voi kutsua (rv9+4). Täällä siis eka ultra on normaalisti about rv8 ja myöhäisyys johtuu kyllä siitä että halusin naisgynen koska sen kanssa ollaan jumissa sitten koko raskaus
Vähän jännittää kaksosten mahdollisuus, joten olisin kyllä mieluusti mennyt aiemmin. Nimittäin rv4+2 viittasi hcg-arvot rv4+5 paikkeille, mutta ovis ei mitenkään voinut olla aiemmin, kun se on tikutettu.
Joo tuohon ultraan tuntuu olevan pieni ikuisuus, mulla päivä enemmän kun sulla! onneksi tässä töitä kuitenkin, niin pysyy jokseenkin järjissään.9 päivää ultraan.... ei hemmetti on hitaat päivät. Jään varmaan tän viikon pe saikulle niin kuluu varmaan superhitaasti päivät...
Meidän neuvolahoitaja tykkää näin alussa ultrata joka käynnillä niin 9.9 seuraavassa neuvolassa tsekataan vielä ultralla että kaikki on hyvin, silloin pitäis olla viikkoja jotain 9-10 välillä? En oo laskenu tarkemmin. siitä sitte seuraavaksi joo nt-ultra.No niinpä kirjoitit ja kyllä mä sen luinkin. Vielä menee nimimerkit sekaisin, mutta kyllä tää tästä. Pääasia että ultrassa kaikki hyvin. Seuraavaksiko sulla sitten edessä nt-ultra?