Varhaisultra

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kimpsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä oli tänään varhaisultra ja siellä kaikki hyvin. 3 päivää isompi kaveri kun mitä piti olla, vahvalla sykkeellä. Liikkui myös hieman ultran aikana jo, jota en osannut yhtään vielä odottaa, kun nyt vasta kuitenkin 8+2 ultran mukaan.
 
Kiitos tsempeistä kaikille ❤️

@Lavendula Ei ollut sellaista, mitä olisin osannut kaksosuuteen liittää. Mulla kyllä alkoi etova olo aiemmin kuin esikoisesta. Vuodon aikaan oli yksi täysin oireeton päivä. Silloin olin jotenkin ihan varma km:sta. Sen jälkeen tulikin sitten rytinällä huonovointisuus ja väsymys, mikä tuntui oudolta niihin vuotoihin ja kipuihin nähden.
Mun mies yhtenä iltana viime viikolla kyllä tuli sanomaan, että mitä jos ne onkin kaksoset ja toinen on menemässä kesken kun oli sitä veristä vuotoa. Että jonkinlainen etiäinen sille sinä iltana putkahti kun makasi lattialla nukuttamassa esikoista. 😬

@Nekkuu Kiitos vinkistä! Pitääpä laittaa seurantaan 😊
 
Paljonko teillä on noi varhaisultrat kustantanut?
Mun gynekologilla käynti on about 250e, joten veikkaan et samaa luokkaa olis käydä kattomassa, mitä tuolla näkyy.
 
Paljonko teillä on noi varhaisultrat kustantanut?
Mun gynekologilla käynti on about 250e, joten veikkaan et samaa luokkaa olis käydä kattomassa, mitä tuolla näkyy.
Aavassa oli lääkäri+ultra juurikin tuon n. 250 e😊 Toki yksityisellä moni gyne toimii yrittäjänä, joten vastaanottojen hinnat voi vaihdella.
 
Paljonko teillä on noi varhaisultrat kustantanut?
Mun gynekologilla käynti on about 250e, joten veikkaan et samaa luokkaa olis käydä kattomassa, mitä tuolla näkyy.
Mä kävin yksityisellä kätilöllä täällä pk-seudulla. Maksoi himpun verran alle 90e
 
Täällä yhdessä paikassa 80€, mutta kätilön tekemänä. Tuonne oon itsekin menossa, kun kuitenkin hyviä kokemuksia paikasta lukenut.
 
Paljonko teillä on noi varhaisultrat kustantanut?
Mun gynekologilla käynti on about 250e, joten veikkaan et samaa luokkaa olis käydä kattomassa, mitä tuolla näkyy.
Täällä on ilmaista, neuvolassa rutiinina katsotaan joka kerta ultralla miltä masussa näyttää. Tiedän tämän edellisistä raskauksista, nyt en ole vielä käynyt.
 
Mäkin oon käynyt täällä pk-seudulla yksityisellä kätilöllä, vajaa 90e.

Täällä oli toinen varhaisultra tänään. Mulla kkm taustalla ennen esikoisen raskautta (oli keskeytynyt 8+6) plus neuvolassa oli viime viikolla huono kokemus (th ei löytänyt sykkeitä kuuntelemalla, koitti ultrata mutta ei osannut ja jäi syke epäselväksi), niin oli pakko päästä varmistaa tilanne. Jännitys kasvoi suureksi, että onko kaikki ok ja aloinkin heti itkemään, kun pritsille pääsin. Kätilö myös sanoi, että mulla varmaan jääny jonkunlainen trauma siitä keskenmenosta. Oli onneksi tosi mukava ja empaattinen kätilö siis ja ultrasi pitkään. Kaikki oli kunnossa ja pieni siellä viuhtoi ja heilui kovasti menemään! 🥰❤️ Ihan hassua, että tuolla vatsassa tuollainen pieni liikuskelee jo niin paljon. Tosi helpottunut fiilis. 9+4 siis tänään ja vastasi viikkoja.
 
Mieki tahdon sellaiseen neuvolaan, jossa pääsee varhaisultraan 😄 mut ei oo kyllä niin kallista, ku kuvittelin. En kyllä yhtään tiiä onko täällä päin kätilöitä, jotka tekee varhaisultria.
 
Eikä Kimpsu, oon pahoillani puolestanne 😔 Toivon teille paljon voimia sinne. ❤️

Olin tänään yksityisellä kätilöllä ja tarkentui 7+1 -> 6+6. Julkisen puolen ultria saakin sitten vielä odotella. Niin todemman tuntuista nyt kun näki että siellä kasvaa ja sydän sykkii. Toivotaan että kaikki jatkuu hyvin. 🥰
 
Meillä oli mennyt taas kesken, joten poistuttava takavasemmalle.

Tsemppiä kaikille odotukseen. 🩷
Aivan suurettoman paljon voimia, oon niin pahoillani 💔😭

Meillä oli tänään myös ultra, siellä täysin siirtoa vastaava alkio 7+4 hyvällä sykkeellä. En vieläkään usko todeksi tätä asiaa 🫢 voisiko oikeasti nyt käydä hyvin?!?
 
Me siirrettiinkin varhaisultra tälle päivälle, kun mies ei olisi huomenna päässyt mukaan. Siellähän se oli, viikkoja vastaava (8+4) alkio, jolla sydän pamppaili kovasti 🥹❤️ En ole kovin huolissani ollutkaan missään vaiheessa, mutta tietysti ne ajatukset välillä on käynyt mielessä että mitä jos siellä ei olekaan kaikki hyvin. Nyt kuitenkin sai sen varmuuden että ainakin tällä hetkellä kaikki on kuten pitää 😊
 
@Kimpsu Ei oo todellista.. 😭 Paljon, paljon voimia surun ja pettymyksen käsittelyyn 💜
 
Takaisin
Top