Meillä oli tänään varhaisultra ja siellä kaikki hyvin. 3 päivää isompi kaveri kun mitä piti olla, vahvalla sykkeellä. Liikkui myös hieman ultran aikana jo, jota en osannut yhtään vielä odottaa, kun nyt vasta kuitenkin 8+2 ultran mukaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aavassa oli lääkäri+ultra juurikin tuon n. 250 e Toki yksityisellä moni gyne toimii yrittäjänä, joten vastaanottojen hinnat voi vaihdella.Paljonko teillä on noi varhaisultrat kustantanut?
Mun gynekologilla käynti on about 250e, joten veikkaan et samaa luokkaa olis käydä kattomassa, mitä tuolla näkyy.
Mä kävin yksityisellä kätilöllä täällä pk-seudulla. Maksoi himpun verran alle 90ePaljonko teillä on noi varhaisultrat kustantanut?
Mun gynekologilla käynti on about 250e, joten veikkaan et samaa luokkaa olis käydä kattomassa, mitä tuolla näkyy.
Alle 100e kätilön tekemänä.Paljonko teillä on noi varhaisultrat kustantanut?
Täällä on ilmaista, neuvolassa rutiinina katsotaan joka kerta ultralla miltä masussa näyttää. Tiedän tämän edellisistä raskauksista, nyt en ole vielä käynyt.Paljonko teillä on noi varhaisultrat kustantanut?
Aivan suurettoman paljon voimia, oon niin pahoillaniMeillä oli mennyt taas kesken, joten poistuttava takavasemmalle.
Tsemppiä kaikille odotukseen.
Voi ei, paljon voimia sinulle!Meillä oli mennyt taas kesken, joten poistuttava takavasemmalle.
Voi ei olen pahoillani, paljon voimia sinne!Meillä oli mennyt taas kesken, joten poistuttava takavasemmalle.
Olen pahoillani! Paljon jaksamista!Meillä oli mennyt taas kesken, joten poistuttava takavasemmalle.