Mulle tuli tänään aika jo seuraavaan ultraan 21.8 eli viikkoja ois silloin 12 + 2. Samalla käynnillä myös diabeteslääkärin aika.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon niin pahoillani teidän puolesta Ihan hirveesti voimia ja jaksamista. Jos tuntuu jossain vaiheessa, että haluaa purkaa fiiliksiä täällä foorumilla niin ite koin menetyksen kokeneiden salaisen ryhmän hyvänä paikkana.Tänään käytiin varhaisultrassa. Uutiset oli sellaiset, kuin hieman oletin olevankin. Alkio vastasi viikkoja 6+1, vaikka olisi pitänyt olla 7+4. Ruskuaispussi oli isompi kuin olisi pitänyt olla. Eikä löytynyt sykettä. Sain lähetteen naistentautien polille ja maanantaina pitäisi soitella aikaa lääkkeelliseen tyhjennykseen.
Voimia @peikkotyttö_ Minä myös olen kokenut sen keskenmenon kokeneiden salaisen ryhmän hyvänä ja tärkeänäMä oon niin pahoillani teidän puolesta Ihan hirveesti voimia ja jaksamista. Jos tuntuu jossain vaiheessa, että haluaa purkaa fiiliksiä täällä foorumilla niin ite koin menetyksen kokeneiden salaisen ryhmän hyvänä paikkana.
Oon tosi pahoillani.. Miten jaksat?Tänään käytiin varhaisultrassa. Uutiset oli sellaiset, kuin hieman oletin olevankin. Alkio vastasi viikkoja 6+1, vaikka olisi pitänyt olla 7+4. Ruskuaispussi oli isompi kuin olisi pitänyt olla. Eikä löytynyt sykettä. Sain lähetteen naistentautien polille ja maanantaina pitäisi soitella aikaa lääkkeelliseen tyhjennykseen.
Olen tosi pahoillani menetyksestäTänään käytiin varhaisultrassa. Uutiset oli sellaiset, kuin hieman oletin olevankin. Alkio vastasi viikkoja 6+1, vaikka olisi pitänyt olla 7+4. Ruskuaispussi oli isompi kuin olisi pitänyt olla. Eikä löytynyt sykettä. Sain lähetteen naistentautien polille ja maanantaina pitäisi soitella aikaa lääkkeelliseen tyhjennykseen.
en kestä, onpa ihana kuva @lavrentsiaTaidan palailla takaisin tänne ryhmään, meinasin pientä mietintätaukoa ensin pitää, koska jäämässä lapsen kanssa yksin ja tunteet myllersivät. Varasin hetken mielijohteesta eilen yksityiselle varhaisraskauden ultran ja kaikki oli viikkoihin nähden erittäin hyvin! Toivotaan että pysyy matkassa
View attachment 135443
Voi ei, tsemppiä ja jaksamista @peikkotyttö_Tänään käytiin varhaisultrassa. Uutiset oli sellaiset, kuin hieman oletin olevankin. Alkio vastasi viikkoja 6+1, vaikka olisi pitänyt olla 7+4. Ruskuaispussi oli isompi kuin olisi pitänyt olla. Eikä löytynyt sykettä. Sain lähetteen naistentautien polille ja maanantaina pitäisi soitella aikaa lääkkeelliseen tyhjennykseen.
Voi että ku ihana kuva ja kiva, että päätit tulla takaisin. Itsellä aika sama tilanne, niin kiva saada vertaistukea vaikka p*ska asia onkin.Taidan palailla takaisin tänne ryhmään, meinasin pientä mietintätaukoa ensin pitää, koska jäämässä lapsen kanssa yksin ja tunteet myllersivät. Varasin hetken mielijohteesta eilen yksityiselle varhaisraskauden ultran ja kaikki oli viikkoihin nähden erittäin hyvin! Toivotaan että pysyy matkassa
View attachment 135443