Varhaisultra

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Adriina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kävin tänää (taas 😅) ultrassa ja uskomatonta mutta totta, siellä se pieni sydän sykki. Olin 200% varma ettei sykettä enää näy mutta kuinkas olikaan..! 😍

6+4 olis nyt..
Tää 6+4 on se millon aikasemmat raskaudet on menny kesken.. 😰
Voisko tämä olla erilainen kuin aikaisemmat🤞🏻♥️
Miksi ei voisi olla? Sillä tottakai jokainen raskaus on omansa! Toivottavasti oot päässyt ultriin kunnalliselle.
Ois muuten ihanaa saada / voittaa sellainen 10'x ultralahjakortti!
 
Kävin tänää (taas 😅) ultrassa ja uskomatonta mutta totta, siellä se pieni sydän sykki. Olin 200% varma ettei sykettä enää näy mutta kuinkas olikaan..! 😍

6+4 olis nyt..
Tää 6+4 on se millon aikasemmat raskaudet on menny kesken.. 😰
Voisko tämä olla erilainen kuin aikaisemmat🤞🏻♥️
Hienoja uutisia ❤️ onko muissa raskauksissa sykettä löytynyt? Nyt on ainakin hyvät mahdollisuudet raskauden jatkua 🙂
 
Miksi ei voisi olla? Sillä tottakai jokainen raskaus on omansa! Toivottavasti oot päässyt ultriin kunnalliselle.
Ois muuten ihanaa saada / voittaa sellainen 10'x ultralahjakortti!
Joo kunnallisella oon saanu käydä. 🙂

Hienoja uutisia ❤️ onko muissa raskauksissa sykettä löytynyt? Nyt on ainakin hyvät mahdollisuudet raskauden jatkua 🙂
Kyllä, syke on keretty nähdä molemmissa aikaisemmissakin raskauksissa.. 🥺
 
Kaikille onnea onnellisista uutisista ❤️ Ensimmäinen viestini tänne on valitettavasti surullinen.

Kävin tänään itse alkuraskauden ultrassa, jossa selvisi, että sydämenlyöntejä ei kuulu viikolla 8+2 ja raskauspussissa näkyy selkeää vuotoa.

Kotiin päästyäni keskenmenovuoto alkoi. Lauantaina on omat häät, valkoinen puku ja keskenmeno.

En tiedä, miksi kirjoitan tänne, mutta tuntui siltä, että jollekin pitää asiasta kertoa.

Mitenköhän tästäkin selviää…
 
Kaikille onnea onnellisista uutisista ❤️ Ensimmäinen viestini tänne on valitettavasti surullinen.

Kävin tänään itse alkuraskauden ultrassa, jossa selvisi, että sydämenlyöntejä ei kuulu viikolla 8+2 ja raskauspussissa näkyy selkeää vuotoa.

Kotiin päästyäni keskenmenovuoto alkoi. Lauantaina on omat häät, valkoinen puku ja keskenmeno.

En tiedä, miksi kirjoitan tänne, mutta tuntui siltä, että jollekin pitää asiasta kertoa.

Mitenköhän tästäkin selviää…
Ihan kauheaa 😢 olen tosi pahoillani @Julianne32 ❤️ paljon voimia asian käsittelyyn!
 
@Julianne32 ihan mielettömästi voimia raskaaseen tilanteeseen ja otan osaa menetyksestä ❤️ Me saatiin meidän ensimmäinen keskenmeno niin että aikaisemmin ultrassa samalla viikolla todettiin että kehitys heittää viikolla ja sykettä ei löytynyt, no kaksi päivää myöhemmin alkio oli kasvanut kolme päivää ja syke löytyi ja keskenmenoa ei enää todettukaan. Pientä vuotelua tuli koko aika mutta lauantaina meidän häissä vuosi niin paljon että samalla kun vieraat otti ruokaa kuiskasin miehelle että kyllä tää meni kesken. Kaikesta huolimatta meillä oli aivan ihanat, meidän näköiset häät. Häämatkalle lähdettiin naistentautien päivystyksen kautta jossa todettiin keskenoleva keskenmeno. Jos kaipaat juttukaveria niin mulle saa laittaa yksäriä 😊
 
@Julianne32 ihan mielettömästi voimia raskaaseen tilanteeseen ja otan osaa menetyksestä ❤️ Me saatiin meidän ensimmäinen keskenmeno niin että aikaisemmin ultrassa samalla viikolla todettiin että kehitys heittää viikolla ja sykettä ei löytynyt, no kaksi päivää myöhemmin alkio oli kasvanut kolme päivää ja syke löytyi ja keskenmenoa ei enää todettukaan. Pientä vuotelua tuli koko aika mutta lauantaina meidän häissä vuosi niin paljon että samalla kun vieraat otti ruokaa kuiskasin miehelle että kyllä tää meni kesken. Kaikesta huolimatta meillä oli aivan ihanat, meidän näköiset häät. Häämatkalle lähdettiin naistentautien päivystyksen kautta jossa todettiin keskenoleva keskenmeno. Jos kaipaat juttukaveria niin mulle saa laittaa yksäriä 😊
Kauheaa 🥺 Onneksi päivästä jäi teille silti onnelliset muistot ❤️

En olisi uskonut, että tällainen kriisi on kohdannut muitakin hääpäivän alla tässä ketjussa.

Kiitos kaikille sympatiasta ❤️ mennään päivä kerrallaan…
 
Kaikille onnea onnellisista uutisista ❤️ Ensimmäinen viestini tänne on valitettavasti surullinen.

Kävin tänään itse alkuraskauden ultrassa, jossa selvisi, että sydämenlyöntejä ei kuulu viikolla 8+2 ja raskauspussissa näkyy selkeää vuotoa.

Kotiin päästyäni keskenmenovuoto alkoi. Lauantaina on omat häät, valkoinen puku ja keskenmeno.

En tiedä, miksi kirjoitan tänne, mutta tuntui siltä, että jollekin pitää asiasta kertoa.

Mitenköhän tästäkin selviää…
Apua, niin paljon voimia suureen suruun, olen pahoillani🥺💛💛
 
Kaikille onnea onnellisista uutisista ❤️ Ensimmäinen viestini tänne on valitettavasti surullinen.

Kävin tänään itse alkuraskauden ultrassa, jossa selvisi, että sydämenlyöntejä ei kuulu viikolla 8+2 ja raskauspussissa näkyy selkeää vuotoa.

Kotiin päästyäni keskenmenovuoto alkoi. Lauantaina on omat häät, valkoinen puku ja keskenmeno.

En tiedä, miksi kirjoitan tänne, mutta tuntui siltä, että jollekin pitää asiasta kertoa.

Mitenköhän tästäkin selviää…
Voi miten surullista, olen niin pahoillani😟❤️
 
Kaikille onnea onnellisista uutisista ❤️ Ensimmäinen viestini tänne on valitettavasti surullinen.

Kävin tänään itse alkuraskauden ultrassa, jossa selvisi, että sydämenlyöntejä ei kuulu viikolla 8+2 ja raskauspussissa näkyy selkeää vuotoa.

Kotiin päästyäni keskenmenovuoto alkoi. Lauantaina on omat häät, valkoinen puku ja keskenmeno.

En tiedä, miksi kirjoitan tänne, mutta tuntui siltä, että jollekin pitää asiasta kertoa.

Mitenköhän tästäkin selviää…
Kylläpä on ikäviä uutisia :( tsemppiä paljon tulevaan juhlaan, toivottavasti sieltä silti jäisi ihania muistoja ❤️

Meilläkin ensimmäinen oli keskeytynyt keskenmeno, mutta sen jälkeen on ollut onnistuneita raskauksia.
 
Julianne32, Olen niin pahoillani 💔 Hirveän surullista.. 😪 Hirmusti voimia ja jaksamista! ❤️ Toivotaan että teidäm päivä kuitenkin jäisi ensisijaisesti mieleen rakkauden juhlana ja aika parantaisi kipeätkin haavat. Elämä osaa välillä olla niin epäreilua. En tiedä mitä muuta sanoa. 😔

Kuuttituutti, Voi miten surullinen tilanne teilläkin ollut. Kosketti kyllä. 😪
 
Kaikille onnea onnellisista uutisista ❤️ Ensimmäinen viestini tänne on valitettavasti surullinen.

Kävin tänään itse alkuraskauden ultrassa, jossa selvisi, että sydämenlyöntejä ei kuulu viikolla 8+2 ja raskauspussissa näkyy selkeää vuotoa.

Kotiin päästyäni keskenmenovuoto alkoi. Lauantaina on omat häät, valkoinen puku ja keskenmeno.

En tiedä, miksi kirjoitan tänne, mutta tuntui siltä, että jollekin pitää asiasta kertoa.

Mitenköhän tästäkin selviää…
Oon pahoillani. ❤️ Toivon sulle ja teille voimia kaiken keskelle ❤️ Muutoin olen sanaton tällaisen uutisen edessä 🥺❤️
 
Kaikille onnea onnellisista uutisista ❤️ Ensimmäinen viestini tänne on valitettavasti surullinen.

Kävin tänään itse alkuraskauden ultrassa, jossa selvisi, että sydämenlyöntejä ei kuulu viikolla 8+2 ja raskauspussissa näkyy selkeää vuotoa.

Kotiin päästyäni keskenmenovuoto alkoi. Lauantaina on omat häät, valkoinen puku ja keskenmeno.

En tiedä, miksi kirjoitan tänne, mutta tuntui siltä, että jollekin pitää asiasta kertoa.

Mitenköhän tästäkin selviää…
Voimia niin paljon ❤️❤️❤️
 
Voi ei, miten ikäviä uutisia! Voimia paljon surun keskelle...

Me käytiin eilen varhaisultrassa 7+4, ja pieni sydän siellä sykki vahvasti oikeassa paikassa. Vaikka iloinen uutinen olikin, nyt pelottaa entistä enemmän että mitä jos kaikki ei enää olekaan hyvin seuraavassa ultrassa..
 
Omaakin ultraa pelon sekaisin ajatuksin odottelen.. Epätietoisuus on kyllä pahinta. Mutta mietin nyt väkisinkin että jos siellä nyt sydän löisi, eihän se kerro kuin siitä hetkestä.. juuri kuten Jenspa sanoikin. Toisaalta, tilastollisesti jos syke näkyy keskenmenon riski putoaa merkitsevästi. 🌈
 
Omaakin ultraa pelon sekaisin ajatuksin odottelen.. Epätietoisuus on kyllä pahinta. Mutta mietin nyt väkisinkin että jos siellä nyt sydän löisi, eihän se kerro kuin siitä hetkestä.. juuri kuten Jenspa sanoikin. Toisaalta, tilastollisesti jos syke näkyy keskenmenon riski putoaa merkitsevästi. 🌈
Oho, onko tosiaan näin tuon riskin kanssa 🤩 Se on kyllä lohduttavaa tietää.
 
Oho, onko tosiaan näin tuon riskin kanssa 🤩 Se on kyllä lohduttavaa tietää.

Kyllä, oliko riski enää 1-2%. Eli siis 90% raskauksista jatkuu sykkeen havaitsemisen jälkeen. 😊
 
Kaikille onnea onnellisista uutisista ❤️ Ensimmäinen viestini tänne on valitettavasti surullinen.

Kävin tänään itse alkuraskauden ultrassa, jossa selvisi, että sydämenlyöntejä ei kuulu viikolla 8+2 ja raskauspussissa näkyy selkeää vuotoa.

Kotiin päästyäni keskenmenovuoto alkoi. Lauantaina on omat häät, valkoinen puku ja keskenmeno.

En tiedä, miksi kirjoitan tänne, mutta tuntui siltä, että jollekin pitää asiasta kertoa.

Mitenköhän tästäkin selviää…
Olen niin pahoillani. Voimia. ❤️
 
Takaisin
Top