Varhaisultra

Täällä ei niin hyviä ultrakuulumisia tällä kertaa. Tuulimuna epäily. Ja lähete Naikkarille, jonne pääsen uuteen ultraan. Sitten katsotaan, mikäli ei ole alkanut itsestään tyhjentyä että tarvitaanko lääkkeitä vai miten.

Me juteltiin miehen kanssa että tavallaan ollaan nyt myös helpottuneita. En olisi ehkä ollut valmis tähän tässä hetkessä, ja iso yllätys tämä raskaus olikin. (Tai "raskaus")
Koska eilen juuri tuntui siltä että pitäisi keskittyä vain meidän kolmeen lapseen joilla on jo tarpeeksi haastavaa muutenkin. (Eilen oli tosi hankala päivä)
Itkin myös opinto/työmahdollisuuksia joita en pääsisi toteuttamaan, kun ne oli kerrankin syksyn osalta järjestyneet niin hyvin. Synnytys alkoi pelottaa. Koko raskaus oireineen ja mahdollisine komplikaatioineen alkoi ahdistaa. Toki kaikenlaiset pelotkin varmasti kuuluvat prosessiin, mutta tiedän nyt että asiat menivät kuten niiden kuului, koska
päällimmäinen tunne on siis helpotus.
Ja nyt tunnen siitäkin huonoa omaatuntoa. 😪
Voi ei sinullakin, kovasti voimia! :red-heart: jaan kyllä sun fiiliksiä, kirjoittelinkin niistä tuonne uuteen höpötysketjuun.
 
Voimia Pöllöliini! ❤️ Ikävää että sielläkin huonoja uutisia. 😔 Sulla on tietysti paljon surullisempi tilanne kun siellä on ihan näkynyt pienikin. Halaus! ❤️

Tai jotenkin itsellä tämä tuntunut helpommalta kuin aiempi keskenmennyt koska ketään ei ole oikeasti ollutkaan. Vaikka ajatuksen tasolla ehkä ehtikin ajatella. Toivotaan että me molemmat päästäisiin tästä eteenpäin nyt mahdollisimman pian. Inhottavaa on juurikin tuo vuodon odottelu ja että "asia olisi pois päiväjärjestyksestä". Pahinta olisi täälläkin joutua sairaalaan tyhjennykseen mutta sekin vaihtoehto varmasti on otettava huomioon.

Nyt kyllä alavatsalla tuntemuksia enemmän että josko se siitä lähtisi! Ja Naikkarin lähetekin oli jo käsiteltävänä että varmasti kauaa ei mene kun sieltäkin kutsu tulee. Nyt murehdin vain meneekö tässä mun koko kesäloma ja vuodellessa, hyvin "rentouttavaa" ja olin kyllä kovasti loman tarpeessa. 🙄
 
Mutta Kaunis Odotus paikkana oli aivan ihana, sen sanon! Tilat olivat tosi ihanat ✨️ Ja minut vastaanottanut kätilö oli tosi empaattinen ja lämmin. Suosittelen suuresti paikkana.

Meidän kolmannesta käytiin myös Vantaan toimipisteellä jossa perustaja itse silloin ultrasi. Oli tosi miellyttävä kokemus sekin! ✨
 
Täällä ei niin hyviä ultrakuulumisia tällä kertaa. Tuulimuna epäily. Ja lähete Naikkarille, jonne pääsen uuteen ultraan. Sitten katsotaan, mikäli ei ole alkanut itsestään tyhjentyä että tarvitaanko lääkkeitä vai miten.

Me juteltiin miehen kanssa että tavallaan ollaan nyt myös helpottuneita. En olisi ehkä ollut valmis tähän tässä hetkessä, ja iso yllätys tämä raskaus olikin. (Tai "raskaus")
Koska eilen juuri tuntui siltä että pitäisi keskittyä vain meidän kolmeen lapseen joilla on jo tarpeeksi haastavaa muutenkin. (Eilen oli tosi hankala päivä)
Itkin myös opinto/työmahdollisuuksia joita en pääsisi toteuttamaan, kun ne oli kerrankin syksyn osalta järjestyneet niin hyvin. Synnytys alkoi pelottaa. Koko raskaus oireineen ja mahdollisine komplikaatioineen alkoi ahdistaa. Toki kaikenlaiset pelotkin varmasti kuuluvat prosessiin, mutta tiedän nyt että asiat menivät kuten niiden kuului, koska
päällimmäinen tunne on siis helpotus.
Ja nyt tunnen siitäkin huonoa omaatuntoa. 😪
Oon niin pahoillani :red-heart: :crying-face:
 
Kovasti Voimia @Miitu ❤️

Täälläkään ei ollut hyviä uutisia. Sikiö vastasi viikkoja 6+1, kun pitäisi olla 7+1. Sikiö oli vain 4mm, kun tässä vaiheessa tuo mitta pitäisi olla jo 9-10mm. Ja vielä selkeämpi merkki oli sikiön hidas ja laiska syke. Arvio on et menee aika suurella todennäköisyydellä kesken. Toivon tässä vaiheessa, että vuoto alkaisi vaan nopeasti ettei tartte odotella keskenmenoa kovin pitkään. Tai pahimmassa tapauksessa joutuisin tyhjennykseen sairaalan kautta.

Huono omatunto siitä, että hieman harmittelin et jätän muut pulaan töissä. Vaikka eihän sillä olisi ollut mitään merkitystä.
Ultran jälkeen oon enemmän tuijotellut ja halaillut esikoista. ❤️
Voi ei, sullakin huonoja uutisia :crying-face: oon todella pahoillani :red-heart:
 
Ultrassa näkyi alkio hyvällä sykkeellä 😍 Mitoiksi saatiin 6+2 vaikka nyt menossa 6+5, mutta ilmeisesti vähän voi heitellä mitat, kun viikot täsmäsi. Kontrolli ultraa ei tässä kohtaa kuitenkaan tarvita, mutta ajateltiin silti käydä yksityisellä jossain vaiheessa kurkkaamassa ❤️
 
Ultrassa näkyi alkio hyvällä sykkeellä 😍 Mitoiksi saatiin 6+2 vaikka nyt menossa 6+5, mutta ilmeisesti vähän voi heitellä mitat, kun viikot täsmäsi. Kontrolli ultraa ei tässä kohtaa kuitenkaan tarvita, mutta ajateltiin silti käydä yksityisellä jossain vaiheessa kurkkaamassa ❤️
Ihanaa, että kaikki oli siellä hyvin!🥰
 
Takaisin
Top