Varhaisultra

Meillä oli kaikki kunnossa ja sykkeet näky pienellä ❤️ vitsit että oli tunteikas hetki 🥹 mun mies oli onneks siinä hyvin mukana ja tuli ottaa kädestä kiinni ❤️❤️

Saatiin kaks mittaa, jotka vastas 7+1 tai 7+2 ja la 30.11.-1.12. 😄 28pv kierron (mun keskiarvo kierron pituudelle on 27) mukaan se olis 7+0 tänään, joten paljoa ei heittänyt! Voisin ehkä mennä vielä ton keskiarvon mukaan 7+1, niin se on siitä välistä sitten 🤭

Muokattu viimeksi:
Meillä oli kaikki kunnossa ja sykkeet näky pienellä ❤️ vitsit että oli tunteikas hetki 🥹 mun mies oli onneks siinä hyvin mukana ja tuli ottaa kädestä kiinni ❤️❤️

Saatiin kaks mittaa, jotka vastas 7+1 tai 7+2 ja la 30.11.-1.12. 😄 28pv kierron (mun keskiarvo kierron pituudelle on 27) mukaan se olis 7+0 tänään, joten paljoa ei heittänyt! Voisin ehkä mennä vielä ton keskiarvon mukaan 7+1, niin se on siitä välistä sitten 🤭
Ai että, voin vaan kuvitella kuinka erityinen hetki tuo on🥹🩷
Itse pitäis odotella vielä viikko omaan vu. Mä tuun varmana pillahtaa itkuun siellä😅☺️

Ai että, voin vaan kuvitella kuinka erityinen hetki tuo on🥹🩷
Itse pitäis odotella vielä viikko omaan vu. Mä tuun varmana pillahtaa itkuun siellä😅☺️
Voin kertoa, että niin minäkin siellä tosiaan itkin 🥹 että ihan kuule rauhassa vaan, ei varmasti oo epänormaalia! Ja se oli se triggeri mun miehelle, että tuli viereen pitään kädestä kiinni, ihana juttu oli, että tuli pyytämättä ❤️

Me ollaan menossa. Joko koitan että saatais julkiselle kun ei ihan tarkkaa tietoa ole viikoista. Mut jos sieltä ei aikaa saa niin joka tapauksessa sit yksityiselle.

Meillä myös syynä se, että halutaan tietään ennen rv12 että onko siellä ketään hengissä ja oikeassa paikassa.
Meille on tosin kaksi kertaa käynyt niin, että varhaisultrassa rv7+ on löydetty syke mut silti mennyt kesken.

Paljon onnea :red-heart: Täälä joudutaan kanssa odottamaan vielä melkein kaksi viikkoa, että pääsee ultraan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ihanaa että @raksuni kaikki meni hyvin, tsemppiä myös muille ja kärsivällisyyttä odotteluun! Mulla on 6 päivän päästä varhaisultra edessä ja jännitys on noussut ihan uusiin sfääreihin 🥲

Ihanaa että @raksuni kaikki meni hyvin, tsemppiä myös muille ja kärsivällisyyttä odotteluun! Mulla on 6 päivän päästä varhaisultra edessä ja jännitys on noussut ihan uusiin sfääreihin 🥲
Täällä on viikon päästä☺️ katsoin että meillä olis la tässä vaiheessa samalle päivälle. Katsotaan miten ultrien jälkeen sitten muuttuu🥰

Täällä saa neuvolassa varhaisultran rv 8 mutta aion mennä yksityiselle ennen sitä, rv 7. Viimeksi oli keskeytynyt keskenmeno jota neuvolassa ei osattu todeta niin sinne en edes soita ennen kuin olen käynyt ammattilaisella 😫

Mä varasin loppu viikkoon varhaisultraa, silloin ehkä viikkoja 8+1. Toki tähän haluisin saada varmuuden, koska niin epäsäännöllinen kierto ettei tarkkoja viikkoja vielä tiedossa.

Mutta tosiaan toinen syy miksi vu varattu, niin olo täysin normaali niin oon skeptinen että voiko siellä masussa olla mitään :DD!!

Ihanaa että muutamat ovat jo nähneet pikkuisensa ultrassa. 💗 Onnea teille!

Täällä joudutaan odottelemaan vielä monta viikkoa, kun menin sitten varaamaan yksityiseltä ultran vasta 8+6, ja nyt siis 5+4. 😅 En tiedä mitä ajattelin! Mut en viitsisi aikaa vaihtaakaan, menee niin hankalaksi muuten saada miestä mukaan.

Ihanaa että muutamat ovat jo nähneet pikkuisensa ultrassa. 💗 Onnea teille!

Täällä joudutaan odottelemaan vielä monta viikkoa, kun menin sitten varaamaan yksityiseltä ultran vasta 8+6, ja nyt siis 5+4. 😅 En tiedä mitä ajattelin! Mut en viitsisi aikaa vaihtaakaan, menee niin hankalaksi muuten saada miestä mukaan.
Mulla kans vielä odotettavaa kolmisen viikkoa.⏳

Tänään pääsin käymään neuvolassa ja neuvolalääkäri ultrasi että saatiin jotain tietoa että onko meille joulukuinen tulossa, viikot vastasi 7+0 ja kaikki mallillaan😍
Ja sain samantien lisää neuvola aikoja ens maanantaille että torstaille.
Jälleen kerran tarkka seuranta kun mulla ei ole raskaudet sujuneet ihan mutkitta ja sektioita kolme takana😊
Tyttö 06/2015 syntyi rv 26+1, menehtyi 2 viikon iässä. Rv16-18 asti vedetön kohtu.
Poika 12/2016 vuotelua koko raskauden ajan, sektion jälkeen kohtu jäi vuotamaan, kaavinta. Ja tästä 4viikkoa myöhemmin paha kohtutulehdus.
Poika 01/2022 supistuksia ja kipuja melko lailla koko raskauden ajan. Yritti marraskuusta lähtien ottaa varaslähtöä
Jokaisen sektion jälkeen olen myös saanut verensiirron kun mulla paha vuototaipumus.

Jos tällä kertaa sujuisi silleen mukavan jouhevasti ilman ongelmia😅

Muokattu viimeksi:
Täällä käyty tänään varhaisultrassa kunnallisella ja sieltä löytyi syke ja pikkuinen oikeasta paikasta❤️ sykettä ei valitettavasti täällä päässyt kuulemaan, mutta näkyi ultrassa😊 laitteen kanssa oli vähän hankaluuksia ja lääkäri ei meinannut saada mittaa otettua, mutta lopulta sai jonkun mitan mikä vastasi 6+6 eli tuon mukaan heittäisi parilla päivällä, kun pitäisi olla 7+1, mutta tuo pieni heitto on kuulemma normaalia tässä vaiheessa😊

Tänään käytiin vu😍 epäsäännöllinen kierto, neuvolasta veikkasivat viikkoja nyt 8+2 mutta tämään ultrassa varmistui (noin) että nyt mentäisiin 6+2, sydän löi ja kaikki näytti olevan oikeassa paikassa. La 12.12. Jännää!! Sai itselle varmuutta että kyllä siellä joku mini tyyppi olisi, kun oireita ei juurikaan ole ollut.!

Tekis mieli mennä jo varhaisultraan(nyt7+2) mutta koitan malttaa venyttää vielä pari viikkoa että alkais näyttämään vauvalta 🤭 meillä reissu tulossa ja ei ekaan neuvolan ultraan päästä ennen sitä niin haluun yksityisellä käydä varmistaa että kaikki ok.

Takaisin