Varhaisultra

Noniin nyt on kanssa VU varattu 29.4. Silloin tasan 7+0, eli luulisi jotain näkyvän :) Neuvolaa en ole vieläkään varannut, jotenkin haluan vielä odottaa hetken, että näkee pysyykö tämä kyydissä

Noniin nyt on kanssa VU varattu 29.4. Silloin tasan 7+0, eli luulisi jotain näkyvän :) Neuvolaa en ole vieläkään varannut, jotenkin haluan vielä odottaa hetken, että näkee pysyykö tämä kyydissä
Mä en oo kans vielä soittanut neuvolaan. Viimeksi ehdin käydä ensimmäisellä neuvolakäynnillä ja sen jälkeen todettii varhaisultrassa kkm 7+6.. Tuntuu raskaalta kun siinä tilanteessa saa soitella sataan paikkaan ja perua varattuja aikoja.. Ei ne varmaan pahastu jos soittaa vasta ekan varhaisultran jälkeen…🤞🏽😃

Joo ei sillä luulisi olevan niin merkitystä koska sen varaa! Luulisi kuitenktin, että aikoja saa parin viikon päähän, jos VA jälkeen vasta soittaa

Kaveri kävi joskus itse Bruno Cacciatorella, ja kun kaverini kyseli onko ultraaminen haitallista, niin hän sanoi että ei, Bruno ultrasi vaimonsa joka viikko kun oli raskaana 😁

Oon menossa. Viimeksi kävin 7+3 ja nyt Kyl aattelin mennä viikkoa aiemmin ku täällä moni muukin näyttää menevän 6+ viikoilla

Mä varasin juuri ajan varhaisultraan 26.4 ja silloin 6+6😊 Mulla takana keskeytynyt keskenmeno viime syyskuussa 7+6, joka todettiin toisessa varhaisultrassa 9+1. Ennen tuota keskeytynyttä keskenmenoa oltiin jo yhdessä ultrassa nähty vahva syke..
Meillä oli viime marraskuussa kkm 11+ jotaki päiviä, en muista ku se oli niin hirvee parin viikon sessio saada beibs ulos. Mut me myös nähtiin 7+3 vahva syke
Ja lääkärin mukaan ois 7+0 jo sikiö menehtynyt.

Joo, ei kyllä ultraus haitallista ole, kaikkeahan suositellaan varomaan ku raskaudesta on kyse, mutta ultraus on kyllä turvallista. Mä joudun menemään varhaisultraan, kun kohdunulkoinen taustalla ja siinä on noin 10% uusiutumisriski.

Me siis ultrattiin varmaan 15 kertaa esikoista, kun mies on radiologi eli "röntgenlääkäri" niin hoitui ilmaiseksi ja oli vaan kiva nähdä vauva 😆 myös sukupuoli selvitettiin tosi varhain, sekin oli kiva.

Myö varattiin varhaisultra vasta 8+2 viikolle.. on kyllä tuskasen pitkä odotus vielä edessä. Nyt siis 5+1. Ei vaan löytyny parempaa ajankohtaa aikasemmin joten siihen on nyt tyydyttävä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Takaisin