Ajattelin nyt heti kirjoittaa tänne niin saan asian pois alta. Tosi surullisin mielin jouduttiin toteamaan, että raskaus oli tuulimunaraskaus. Se oli ilmeisesti loppunut viimeistään johonkin rv 5 kohdalla. Ultrassa ei näkynyt mitään, ei edes ruskuaispussia, ainoastaan Joten sain lähetteen naistenklinikalle ensi viikoksi. Mulla ei oo vielä ollut mitään vuotoja joten varmasti saan lääkkeellisen tyhjennyksen ensi viikolla.
Tämä on mun eka keskenmeno. Jotenkin oon ajatellut, että ei se nyt varmaan omalle kohdalle osu, mutta niin vaan. Sellaista se elämä on. Uskon, kuitenkin luonnon omaan voimaan, eli tässä tapauksessa raskaus ei vaan ollut tarkoitus edetä.
Alusta saakka mulla olikin erilainen fiilis tästä raskaudesta. Sisimmässäni oli aavistus että voisi mennä kesken…. Vaikka testit vahvistuivat… tunne oli erilainen, pahoinvointi puuttui. Vaikea edes laittaa sanoiksi, mutta kätilökin sanoi, että monesti naiset tietävät / aavistavat että on keskenmeno.
Olisi ollut kiva jatkaa ryhmässä kanssanne, mutta nyt lähden muualle surkuttelemaan :) kun jaksan, ehkä voisin yrittää löytää sen keskenmenon kokeneet-ryhmän. Kaikkea hyvää teille, ja hyvää loppuraskautta kaikille sekä hyvää kevättä!
Pahoittelut sulla ei ole vuotoja ollut? Tsemppiä tulevaan