Voi ei, olen pahoillani @Mangusti_ 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei, onpa kurja kuullaKesken oli mennyt, ei enää sykettä ja koko pienempikin kuin viikko sitten. Raskausoireetkin monta päivää olleet hiipumaan päin ja tänään rusehtavaa pikkuvuotoa. Sain siellä pehmennyslääkkeen ja ylihuomenna otettavaksi tyhjennyslääkkeet.
4/5 nyt siis mennyt kesken raskauksista, mitään tukia/apuja/tutkimuksia ei saa, jos ei oo ollu 3 km peräjälkeen, ja semmoisia, mitkä noikin hyväksyy km eikä vain kemiallisiksi. Tällä hetkellä jo ehtinyt sopeutua keskenmenoon, mutta tulevaisuus ahdistaa aivan kamalasti.
Mutta poistun täältä valittamasta nyt. Kaikille tsemppiä ja onnea odotuksiin!![]()

Kyllähän alkion koko on huomattavasti jo suurempi 9+ viikolla kuin 6+, joten varmasti on hyötyä, jos oman mielenrauhan takia haluat mennä.Kävin hätäisenä ultrassa jo 6+2 ja nyt mietin että oman mielenrauhan vuoksi haluaisin käydä uudelleen. Onkohan hyötyä käydä esim 9+ viikoilla? Lähinnä mietin ovatko mitat merkittävästi erilaiset kuin kolme viikkoa aiemmin. Toisaalta aikaisia viikkojahan nuokin vielä ovat, etten sitten tiedä takaako tuo uusintakäynti sen enempää mielenrauhaa kuin ensimmäinenkään.
Mulla ei ole positiivista kokemusta mulla olis kans ovis tiedossa ja oli yllätys kun oli kolme päivää pienempi. Syke näkyi vahvana mutta vähän arvasi kuin tulee käymään. Alkio kuoli muutama päivä ultran jälkeen mutta se huomattiin vasta pari viikkoo myöhemmin uudessa ultrassa eli keskeytynyt keskenmeno jota pidetään vieläkin kohtutulehduksen kera. Jos tietää oviksen ja on tehnyt aikaisen plussankin ( niinku minä myös tein ) niin alkion ei pitäs pienempi olla koska tuossa vaiheessa ne kasvaa samanlailla. Myöhemmin sitten voi olla eroa kasvussa.Eilen käyty varhaisultrassa ja omien laskujen mukaan ovulaatiosta oli 7+2, mutta alkio vastasi viikkoja 6+4. Ovulaation ajankohdasta olen siis 100-varma joten tuskin hedelmöittyminen on voinut myöhemminkään tapahtua? Syke onneksi näkyi vahvana. Ens viikon keskiviikkona 20. päivä menen uudestaan. Nyt onkin siis kova huoli, että voiko alkio ottaa jopa 5 päivää kiinni vai onko tämä nyt menossa kesken... Onko kellään (positiivisia) kokemuksia tällaisesta tilanteesta? Kamala aika odotella seuraavaa ultraa..
Kerroin kätilölle että sain "leffaviivat" vasta dpo21 joten hän laski, että sen perusteeella menisi löhemmäs tuota 6+4 kyllä, mutta voiko se muka niin mennä? Ensimmäisen haalean viivan tein kuitenkin jo dpo10.
Kävin myös Tampereen Perhe-Artessa ja mellyttävä kokemus oli noin muuten!
Tuun tuolta marraskuisten puolelta huutelemaan! Esikoisesta tein ovisplussan clearblueen, jolloin oli 100varma ovis. Ultrassa kuitenkin la siirtyi 4 päivää myöhemmäksi, eli sikiö vastasi 4 päivää myöhempiä viikkoja (8+0 olin laskenut ja 7+3 oli vu, toki plussan sain varhaiseen vasta dpo14). Hyvin sujui raskaus ja vielä yliajalle meni, joten itse en ois huolissaniEilen käyty varhaisultrassa ja omien laskujen mukaan ovulaatiosta oli 7+2, mutta alkio vastasi viikkoja 6+4. Ovulaation ajankohdasta olen siis 100-varma joten tuskin hedelmöittyminen on voinut myöhemminkään tapahtua? Syke onneksi näkyi vahvana. Ens viikon keskiviikkona 20. päivä menen uudestaan. Nyt onkin siis kova huoli, että voiko alkio ottaa jopa 5 päivää kiinni vai onko tämä nyt menossa kesken... Onko kellään (positiivisia) kokemuksia tällaisesta tilanteesta? Kamala aika odotella seuraavaa ultraa..
Kerroin kätilölle että sain "leffaviivat" vasta dpo21 joten hän laski, että sen perusteeella menisi löhemmäs tuota 6+4 kyllä, mutta voiko se muka niin mennä? Ensimmäisen haalean viivan tein kuitenkin jo dpo10.
Kävin myös Tampereen Perhe-Artessa ja mellyttävä kokemus oli noin muuten!
Minä sitten yllätin ja tulin nyt kertomaan uutisen että alkio oli ”kirinyt” 4pv ja oli kasvanut niin että vastasi täysin siirtopäivää. Vahva syke jyskytti ja lääkärin mukaan siellä oltiin hyvin elinvoimaisia.Kiitos vastauksista. Oli mukava kuulla, että tässä voisi mahdollisesti käydä vielä hyvinkin. Vaikka todennäköisyydet ikävä kyllä kallistuu sinne keskenmenon puolelle. Ei auta kun odotella ja toivoa parasta. Jos nyt jotain positiivista tässä tilanteessa niin se, että menin vasta tällä viikolla ultraan. Jos olisin mennyt viime viikolla, jolloin viikot olisi luultavasti vielä täsmänneet, olisin luultavasti olettanut että kaikki hyvin bebellä ja mennyt seuraavan kerran sitten vasta kunnalliseen ultraan.
Mahtavia uutisia, onneksi olkoon! Tämä valaa minuunkin lisää uskoa :)Minä sitten yllätin ja tulin nyt kertomaan uutisen että alkio oli ”kirinyt” 4pv ja oli kasvanut niin että vastasi täysin siirtopäivää. Vahva syke jyskytti ja lääkärin mukaan siellä oltiin hyvin elinvoimaisia.
Aivan ihanaaMinä sitten yllätin ja tulin nyt kertomaan uutisen että alkio oli ”kirinyt” 4pv ja oli kasvanut niin että vastasi täysin siirtopäivää. Vahva syke jyskytti ja lääkärin mukaan siellä oltiin hyvin elinvoimaisia.
Ihania uutisia!Minä sitten yllätin ja tulin nyt kertomaan uutisen että alkio oli ”kirinyt” 4pv ja oli kasvanut niin että vastasi täysin siirtopäivää. Vahva syke jyskytti ja lääkärin mukaan siellä oltiin hyvin elinvoimaisia.
Hieno juttuMinä sitten yllätin ja tulin nyt kertomaan uutisen että alkio oli ”kirinyt” 4pv ja oli kasvanut niin että vastasi täysin siirtopäivää. Vahva syke jyskytti ja lääkärin mukaan siellä oltiin hyvin elinvoimaisia.