Varhaisultra

Mä lähdin jo täältä reilu pari viikkoa sitten, kun olin ihan varma keskenmenosta. Tänään kävin sitten ultrassa ja sieltä löytyi 8+2 vastaava pieni sykkeellä (eli päivän heitto vain) 🙈❤️ Kohdunsuulla näkyi pieni hematooma eli vuodot johtui todennäköisesti siitä.
Oi kun hienoja uutisia! Onnea😍
 
Mä lähdin jo täältä reilu pari viikkoa sitten, kun olin ihan varma keskenmenosta. Tänään kävin sitten ultrassa ja sieltä löytyi 8+2 vastaava pieni sykkeellä (eli päivän heitto vain) 🙈❤️ Kohdunsuulla näkyi pieni hematooma eli vuodot johtui todennäköisesti siitä.
Aivan super ihanaa! Tervetuloa takaisin ❤️🥰😍
 
Eilen käyty varhaisultrassa ja omien laskujen mukaan ovulaatiosta oli 7+2, mutta alkio vastasi viikkoja 6+4. Ovulaation ajankohdasta olen siis 100-varma joten tuskin hedelmöittyminen on voinut myöhemminkään tapahtua? Syke onneksi näkyi vahvana. Ens viikon keskiviikkona 20. päivä menen uudestaan. Nyt onkin siis kova huoli, että voiko alkio ottaa jopa 5 päivää kiinni vai onko tämä nyt menossa kesken... Onko kellään (positiivisia) kokemuksia tällaisesta tilanteesta? Kamala aika odotella seuraavaa ultraa..
Kerroin kätilölle että sain "leffaviivat" vasta dpo21 joten hän laski, että sen perusteeella menisi löhemmäs tuota 6+4 kyllä, mutta voiko se muka niin mennä? Ensimmäisen haalean viivan tein kuitenkin jo dpo10.

Kävin myös Tampereen Perhe-Artessa ja mellyttävä kokemus oli noin muuten!
Ei käynyt ihmettä tämän suhteen. Sykettä ei enää ollut eikä juuri kasvua edellisen ultran jälkeen. Osasin henkisesti varautua, varsinkin kun ne vähäisetkin oireet mitä oli käytännössä hävisi viime viikolla.

Tsemppiä raskauteen teille muille sekä aurinkoista kevättä!
 
Ei käynyt ihmettä tämän suhteen. Sykettä ei enää ollut eikä juuri kasvua edellisen ultran jälkeen. Osasin henkisesti varautua, varsinkin kun ne vähäisetkin oireet mitä oli käytännössä hävisi viime viikolla.

Tsemppiä raskauteen teille muille sekä aurinkoista kevättä!
Voi ei 😔. Voimia sinne ❤️
 
Ei käynyt ihmettä tämän suhteen. Sykettä ei enää ollut eikä juuri kasvua edellisen ultran jälkeen. Osasin henkisesti varautua, varsinkin kun ne vähäisetkin oireet mitä oli käytännössä hävisi viime viikolla.

Tsemppiä raskauteen teille muille sekä aurinkoista kevättä!
Voi, otan osaa. Aurinkoista kevättä ja myötätuulta jatkoon!
 
Mä lähdin jo täältä reilu pari viikkoa sitten, kun olin ihan varma keskenmenosta. Tänään kävin sitten ultrassa ja sieltä löytyi 8+2 vastaava pieni sykkeellä (eli päivän heitto vain) 🙈❤️ Kohdunsuulla näkyi pieni hematooma eli vuodot johtui todennäköisesti siitä.
Aikamoinen on ollut tuo sinun tämän raskausmaratoonin alkusi. Toivottavasti jatko sujuu yllätyksiltä. Kävitkö yksityisellä ultrassa?
 
Kävin RV: 10+6. Silloin kaikki oli ok. Yksi vauvan alku näkyi. Kävin perhe Artessa Tampereella ja erittäin hyvää palvelua. Toivottavasti np-ultrassa kaikki hyvin. Se on viikon päästä.
 
Takaisin
Top