Varhaisultra

Majalis

Puuhakas puhuja
Lokakuun äidit 2019
Lokakuiset 2024
Aiottekos mennä varhaisultraan?

Mulla se on jo varattuna. Kävin aiemmassakin raskaudessa, ja rauhoitti se mieltä, kun varmistui pienen kasvavan oikeassa paikassa oikeaa tahtia.

Tässä listan aloitus, jos haluatte jatkaa. 😊

22.2. / Majalis / rv 6+4 ed. kuukautisista laskettuna
 
Me aiotaan käydä! En ole vielä uskaltanut varata kun koko ajan vähän vielä peloissani odottelen, että jos meneekin kesken. Viimeksi käytiin muistaakseni joskus 7+6, enkä nytkään haluais mennä kauheen aikaisin varsinkaan kun en ihan oo varma viikoistakaan
 
Meillä tuleee varhaisultra automaattisesti hoitotahon puolesta. Saatiin siihen aika 22.2. joka ois 7+2. Tuntuu tuskaiselta taas odotella sinne saakka…
 
Meillä kans tulossa varhaisultra 1.3, eli rv 7+O jos sinne saakka raskaus jatkuu.
 
Varasin just ultran, täytyi ottaa jo 19.2 että ehditään ennen ekaa neuvolaa 😬
 
Meille tulee myös varhaisultra automaattisesti ivf-hoitojen vuoksi. Tays tekee ilmeisesti ultria vaan joka tiistai niin meillä meni tuo ultra 5.3. saakka jolloin viikot jo 8+0. Pitkä aika elää jännityksessä😅
 
Tänään käyty. 6+3. Oikeassa paikassa oli ja syke löytyi. Suositus mennä 10-14 vrk päästä uudestaan ja kyllä mennään. Aavistuksen helpotti, mutten edelleenkään meinaa uskoa tätä todeksi. Varaudun vahvasti km, yksi km takana.

Mutta hei tyypit! Mä haluan nähdä teidät, kasvokkain! En oikein ole palstailija. Tulisiko kukaan esim.arki-iltana pääkaupunkiseudulle tai vaikka n.50 km säteellä jonnekin kahvilaan?
Saako kysyä miksi suositeltiin uutta noin pikaisesti?

Mä voin treffata sit vähän myöhemmässä vaiheessa, vielä ei uskalla 😊
 
Muokattu viimeksi:
Saa tottakai kysyä! Lri halunnee varmistua, että asiat etenee kuten kuuluu ja itse haluan myös! Sitten näkee miten kasvanut verrattuna tähän. Ikä ja km myös vaikuttanee.
 
Mä voin kyllä kanssa treffata kasvotusten tässä pääkaupunkiseudulla, kunhan löytyy aika ja paikka ☺️
 
Minä voin kans sit pk-seudulla mielellään treffata, kunhan alkujännäykdestä päästään. Taustalla 3 hyvin varhaista km ja yksi onnistunut raskaus, niin joo, ehdottomasti mennään varhaisultraan! Etenkin kun tässä kiinnittymisen aikoihin (ja ajoittain sen jälkeen) oli voimakkaat kivut oikeella alamahalla ja kohdunulkoinen pelottaa...
Nyt viikot about 4+3, vielä pitää pystyä odottelemaan, että mitään voisikaan näkyä.
 
Mäkin voisin tulla tapaamaan jonnekin julkiselle paikalle, mutta vasta, kun ollaan käyty siellä varhaisultrassa :smiling-eyes:
 
Nyt on varattuna varhaisultra, 19.2. eli tuolloin olisi oletettuja viikkoja vasta 5+5, mutta ahdistus! (Plus omien+miehen aikataulujen yhteensovituksessa ei liiemmin vaihtoehtoja aikoina, kun tytär hoidossa.)
 
Täälläkin nyt varattu varhaisultra ensi viikolle 20.2. Toivottavasti ei oo liian aikaiset päivät, mutta töiden vuoksi piti ottaa tuohon. Tuolloin 6+0, mutta todennäköisesti pari päivää enemmän.
 
Ihanat uutiset @Idi82!

Mä juuri siirsin omaa varhaisultraa torstailta tiistaille. Pelkään onko vähän varhaista, mutta sopii aikatauluihin paremmin. Tuntuu myös, että kaipaan jotain varmuutta tämän pahoinvoinnin keskelle.
 
Kauhealla jännityksellä käyty eilen ultrassa ja vahva syke löytyi. Koko vastasi noin 2-3 päivää pienempää mikä hieman pelottaa, mutta ultraajan mielestä ei tarvitse olla huolissaan. Sykkeen löytyminen iso helpotus, mutta silti takaraivossa pelko, että voiko kaikki olla hyvin.
Meillä ainakin ultraaja ed. raskaudessa selitti, että vauva on niin hurjan pieni vielä, että mittaaminen on haastavaa ja pienestäkin heitosta aiheutuu noita päiväeroja. Meilläkin oli silloin hieman arveltua pienempi, hyvin kaikki meni.

Ymmärrän kyllä huolen tosi hyvin.
 
Takaisin
Top