Kyfi1513050
Vasta-alkaja
KiiItse tein ensimmäisen, hyvin haalean positiivisen raskaustestin 3+4, joten jos sinulla pari viikkoa sitten plussattuasi olisi ollut noin 3+6, niin se kuulostaa ihan järkeenkäyvältä. Ja laskukaava suoraan edellisistä kuukautisista laskettuna on kyllä monen kohdalla hyvin kehno, esim itselläni kierto on 32-36 päivää, ja jos keskivertonaisella ovulaatio on kierron 14. päivä, minulla se on yleensä vasta viikkoa myöhemmin... Jolloin myös alkio on toki viikkoa nuorempi kuin mitä perinteisellä laskukaavalla. Toivottavasti siellä on kaikki hyvin, ainakin hyvä merkki on se että syke on kuitenkin löytynyt, ja tosiaan tuo noin viikon heitto koossa on selitettävissä, olettaen ettet tiedä tarkkaa ovulaatiohetkeä
Kiitoksia vastauksista!Itse tein ensimmäisen, hyvin haalean positiivisen raskaustestin 3+4, joten jos sinulla pari viikkoa sitten plussattuasi olisi ollut noin 3+6, niin se kuulostaa ihan järkeenkäyvältä. Ja laskukaava suoraan edellisistä kuukautisista laskettuna on kyllä monen kohdalla hyvin kehno, esim itselläni kierto on 32-36 päivää, ja jos keskivertonaisella ovulaatio on kierron 14. päivä, minulla se on yleensä vasta viikkoa myöhemmin... Jolloin myös alkio on toki viikkoa nuorempi kuin mitä perinteisellä laskukaavalla. Toivottavasti siellä on kaikki hyvin, ainakin hyvä merkki on se että syke on kuitenkin löytynyt, ja tosiaan tuo noin viikon heitto koossa on selitettävissä, olettaen ettet tiedä tarkkaa ovulaatiohetkeä
Sitä on niin hermoheikko että ensimäisenä sitä on maalaamassa piruja seinille.
Ei vielä säikähetä