Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Poistin myös listasta jo olleet ultrat, eli jäljellä vaan tulevat.Hei, tervetuloa mukaan!Hei!
Kävin tänään varhaisultrassa. Menkkojen mukaan laskettuna minulla pitäisi olla menossa rv 7+2 mutta ultran mukaan sikiö on liian pieni näille viikoille (2.8mm). Hoitaja arvioi rv olevankin 5+6. Sydän kuitenkin näkyi lyövän hyvin.
Uusi aika varattiin kahden viikon päähän.
Kyseessä ensimmäinen raskaus joten kaikki poikkeava säikäyttää.
Kuukautiset ovat epäsäännölliset, kierto on välillä pitkä ja välillä lyhytHei, tervetuloa mukaan!
Hmm, onko sulla normaalisti säännölliset kierrot ja kuinka pitkiä kierrot ovat?
Mulla kävi esikoisesta samoin, vastasi viikkoa pienempää, mutta en tiennyt kiertoni olevan silloin huomattavasti pidempi (32-34pv) koska olin juuri lopettanut e-pillerit.
Itse tein ensimmäisen, hyvin haalean positiivisen raskaustestin 3+4, joten jos sinulla pari viikkoa sitten plussattuasi olisi ollut noin 3+6, niin se kuulostaa ihan järkeenkäyvältä. Ja laskukaava suoraan edellisistä kuukautisista laskettuna on kyllä monen kohdalla hyvin kehno, esim itselläni kierto on 32-36 päivää, ja jos keskivertonaisella ovulaatio on kierron 14. päivä, minulla se on yleensä vasta viikkoa myöhemmin... Jolloin myös alkio on toki viikkoa nuorempi kuin mitä perinteisellä laskukaavalla. Toivottavasti siellä on kaikki hyvin, ainakin hyvä merkki on se että syke on kuitenkin löytynyt, ja tosiaan tuo noin viikon heitto koossa on selitettävissä, olettaen ettet tiedä tarkkaa ovulaatiohetkeäKuukautiset ovat epäsäännölliset, kierto on välillä pitkä ja välillä lyhyt
Tämän takia pääsin varhaisultraan.
Ehkäsyn lopetin 1,5 vuotta sitten ja tämä on ensimäinen "tärppi" sen jälkeen. Positiivisen testin tein pari viikkoa sitten, kun kuukautiset olivat varmasti myöhässä. Nyt laskettuna silloin minulla on ollut menossa vasta kolmas raskausviikko.