Varhaisultra

Varasin tänään myös varhaisultran. Valitettavasti meni noinkin pitkälle (8+2), että päästään miehen kanssa molemmat ja lapsi hoidossa. Viimeksi kävin 7+ jotain.

Varhaisultrat:
Iltakuu 16.3.
Rimpuilija 16.3
Kaino-Vieno 17.3.
Annasohvi 18.3.
Ichigo 18.3.
HelmiK 20.3.
Däumeline 21.3.
Nasu85 27.3
kajo. 5.4.
Lilli21 13.4.

Itse kävin juurikin 5+5-5+6 varhaisultrassa ja sykettä ei tässä nähty. Raskausontelo ja mahdollinen alkiokaiku kylläkin näkyivät mutta olihan se melkoinen riisinjyvänen vielä tässä vaiheessa 😅 Omien laskujen mukaan olisi pitänyt ultraan mennessä olla jo 6+2 mutta näin ei ollut.
Onko sulla siis nyt tämä tilanne?

Moikka! Oltiin osa tipahdettu listasta pois, onkohan tässä nyt kaikki tähän asti? Lisäsin Sofiien, itseni, Sudensylin ja Larak uudelleen 😊

Varhaisultrat:
Iltakuu 16.3.
Rimpuilija 16.3
Kaino-Vieno 17.3.
Annasohvi 18.3.
Ichigo 18.3.
HelmiK 20.3.
Däumeline 21.3.
Sofiie 21.3
Ernarna 22.3
Sudensylin 24.3
Nasu85 27.3
Larak 3.4
kajo. 5.4.
Lilli21 13.4.

Noni, ultrassa käyty. Koko toimitus kesti sen 7min ja todettiin että joku pussi näkyy siellä kohdussa ja joku rengas ehkä munasarjassa (oletettavasti joku keltarauhasjuttu??) olin jotenki nii jännittynyt et mitää en tajunnu kysyä ja vastasin et ei tarvi mun puolesta enää kontrollia 😅😅😅 faiillllll…!!! 🫣 noh. Eipä tässä nyt sitte mittää, odotellaan sitä (tuhannen vuoden päässä olevaa) nt ultraa sitten.

Jatkan vielä sen, että siis nythän mä sitten keksin tosiaan, että seuraavaksi jännitän ja pelkään sitä et sinne pussiin ei koskaan mitään ilmesty 😅😌 sanokaa mun sanoneen….mennää yksityiselle vielä ennen nt ultraa 😅😅😅

Onko sulla siis nyt tämä tilanne?
Joo, tällä viikolla siis käyty varhaisultrassa jossa oli tuo edellä mainittu tilanne 😊 Mitkäs viikot sulla oli siis nyt tänään kun kävit? Mulle neuvottiin että jos haluaa varmistaa että on lähtenyt alkoi kehittymään niin puolentoista viikon päästä voisi käydä uudestaan tsekkaamassa tilanteen.

Joo, tällä viikolla siis käyty varhaisultrassa jossa oli tuo edellä mainittu tilanne 😊 Mitkäs viikot sulla oli siis nyt tänään kun kävit? Mulle neuvottiin että jos haluaa varmistaa että on lähtenyt alkoi kehittymään niin puolentoista viikon päästä voisi käydä uudestaan tsekkaamassa tilanteen.
No siis mun mielestä 5+5. Mutta mulla epäsäännöllinen kierto ja viime kierto oli tosi outo 40pvää ku yleensä ollut 31-32 ja ihan maks 35pvää. Mua niiiiin rasittaa et en sanonu et haluan sen kontrollin!! (Se ois siis ton munasarjan takia)

No siis mun mielestä 5+5. Mutta mulla epäsäännöllinen kierto ja viime kierto oli tosi outo 40pvää ku yleensä ollut 31-32 ja ihan maks 35pvää. Mua niiiiin rasittaa et en sanonu et haluan sen kontrollin!! (Se ois siis ton munasarjan takia)
Voitko vielä soittaa perään, et nyt kun jännitys on purkautunut, niin haluaisitkin kontrollin?

Voitko vielä soittaa perään, et nyt kun jännitys on purkautunut, niin haluaisitkin kontrollin?
Joo, mä luulen et juttelen tästä neuvolassa sitte. Mulla aika sinne muistaakseni tossa ennen kuun vaihdetta ni kyselen sitte. Kun ei se nyt kuitenkaan enne sitä olis ja ei myöskään muuta mitään. Nyt on vaan pakko uskoa ja toivoa et huvin siellä kaikki on ❤️

Mitkä viikot lääkäri sai mittauksissa?

Äsken tultiin puolison kanssa varhaisultrasta. Siellä hienosti pienen sydänäänet jo kuuluivat ja muutenkin kaikki oli hyvin. ❤️ Yhden päivän nuorempi oli tuolla mittauksella kuin mitä alun perin raskaussovelluksella ja ovulaatiota tikuttamalla olin itse arvioinut, laskettu aika muuttui näin ollen yhdellä päivällä eteenpäin. ☺️

Muokattu viimeksi:
Mitkä viikot lääkäri sai mittauksissa?
Ei sanonut siinä mitään muuta kuin et pieni pussi, mutta tekstissä näkyy hänen arvionsa h 5. Lukee että näkyy pieni sikiöpussi, ei sikiötä. Mä kyllä luulen et tässä on nyt käynyt niin että olen ovuloinut tosi myöhään ja sitte tuurilla tärpännyt kun meillä ei loppukierrosta oikein edes peitto heilunut kovin ahkeraan. Onneksi miehen simpat on ennenkin osoittautuneet tehokkaiksi 😅

Varhaisultrat:
Iltakuu 16.3.
Rimpuilija 16.3
Kaino-Vieno 17.3.
Annasohvi 18.3.
Ichigo 18.3.
HelmiK 20.3.
Däumeline 21.3.
Sofiie 21.3
Ernarna 22.3
Tiuhti12 23.3.
Sudensylin 24.3
Nasu85 27.3
Larak 3.4
kajo. 5.4.
Lilli21 13.4.

Varhaisultrat:
Iltakuu 16.3.
Rimpuilija 16.3
Annasohvi 18.3.
Ichigo 18.3.
HelmiK 20.3.
Däumeline 21.3.
Sofiie 21.3
Ernarna 22.3
Tiuhti12 23.3.
Sudensylin 24.3
Nasu85 27.3
Larak 3.4
Kaino-Vieno 4.4. toinen varhaisultra
kajo. 5.4.
Lilli21 13.4.

Varhaisultrat:
Iltakuu 16.3.
Rimpuilija 16.3
Annasohvi 18.3.
Ichigo 18.3.
HelmiK 20.3.
Däumeline 21.3.
Sofiie 21.3
Ernarna 22.3
Tiuhti12 23.3.
Mamajepu 23.3
Sudensylin 24.3
Nasu85 27.3
Larak 3.4
Kaino-Vieno 4.4. toinen varhaisultra
kajo. 5.4.
Lilli21 13.4.

Mä en oikein tiedä mennäkö varhaisultraan vai ei 🤔 oonkohan kahdesti käynyt aiemmin ja viimeksi en käynyt, mutta mulla oli doppleri, jolla sain sydänäänet kuulumaan rv 9-10 muistaakseni. Nyt sitten tyhmänä menin sen myymään halvalla, kun ajattelin ettei tarvetta enää ole 🤦🤣 siitäkin eriäviä mielipiteitä onko se hyvä vai ei, mutta itse oon tykännyt. Perhe-Artelle pääsisi ultraan helposti parin viikon päästä, mutta ainahan sekin rahaa on mitä se maksaa.

Takaisin