Varhaisultra

Alkaa täälläkin jännittää, kun ylihuomenna on ultra ja tuntuu, että lievä rintojen aristus on tällä hetkellä ainoa oire. No jospa kaikki on hyvin ja satun vaan kuulumaan vähäoireisiin, ainakin vielä 😊
 
Oi, tekisi niin mieli itsekkin päästä varailemaan aikaa! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Mulla menee vielä aikaa, ennenkuin pääsen tarkistukselle. Täällä Saksassa gyne hoitaa koko raskauden seuraamisen, eli normi neuvolaa ei ole. Mun täytyy ensin löytää itselleni gyne, jolla olis sopivasti tilaa asiakaslistaltaan mun raskauden seurantaan. Anoppini on luvannut esitellä mut gynelleen, mutta päästään kertomaan anopille raskausuutiset vasta helmikuun alussa niin siitä voi mennä vielä vähän eteenpäin, ennenkuin saan ajan ja ultra.
Mutta hengessä olen täällä mukana ihastelemassa muiden ultria! :red-heart:

Te jotka mietitte oireiden puutosta:
Esikoisesta kävin varhaisultrassa ja silloin ei ollut vielä mitään oireita (eikä pitkään sen jälkeenkään). Silloin oli vielä epäselvä kierron pituus niin olin laskenut vähän väärin LAn. Yritin varata ajan niin, että sydän sykkisi jo varhaisultrassa. Ultrassa sydän ei tosiaan vielä sykkinyt, oltiin vasta 5+5, ja LA siirty 6 päivällä eteenpäin :tears: No mutta, tuossa tuo vieressä rakentelee Duploillaan 🌈
 
Nyt olis käyty ultrassa ja..... Taitaa olla tuulimuna. Ultrassa näkyi vain raskauspussi. Ensi viikolla uudelleen ultraan.
Eikä. 🥺💔
Olen tosi pahoillani Evy80, teilläkin jo monta menetystä. 💔💔💔
Oliko mitään toivoa että olisi vaan ovulaation ajankohdasta epäselvyyttä ja olisitkin vasta pienemmillä viikoilla? Vai näkikö raskauspussin koosta että viikkoja on kasassa sen verran että olisi pitänyt jo alkion näkyä?

😭💛
 
Eikä. 🥺💔
Olen tosi pahoillani Evy80, teilläkin jo monta menetystä. 💔💔💔
Oliko mitään toivoa että olisi vaan ovulaation ajankohdasta epäselvyyttä ja olisitkin vasta pienemmillä viikoilla? Vai näkikö raskauspussin koosta että viikkoja on kasassa sen verran että olisi pitänyt jo alkion näkyä?

😭💛
 
Minulla on ollut tuulimunaraskaus 2021. Ensi viikolla varmistetaan, mutta en kyllä kauheasti toivoa laita sille, että sieltä mitään löytyisi. Lääkärin sanoin vain raskauspussi ei löytänyt mitään merkkiä sikiökaiusta. Mutta onpa sitten ensi viikolla positiivinen yllätys jos jotain sattuu näkymään. Tätä tämä on kun jättää lapsen hankinnan vanhoille päiville. Onneksi on 1 ihana poikalapsi sulostuttamassa elämää.
 
Minulla on ollut tuulimunaraskaus 2021. Ensi viikolla varmistetaan, mutta en kyllä kauheasti toivoa laita sille, että sieltä mitään löytyisi. Lääkärin sanoin vain raskauspussi ei löytänyt mitään merkkiä sikiökaiusta. Mutta onpa sitten ensi viikolla positiivinen yllätys jos jotain sattuu näkymään. Tätä tämä on kun jättää lapsen hankinnan vanhoille päiville. Onneksi on 1 ihana poikalapsi sulostuttamassa elämää.
Otan osaa😭
 
Minulla on ollut tuulimunaraskaus 2021. Ensi viikolla varmistetaan, mutta en kyllä kauheasti toivoa laita sille, että sieltä mitään löytyisi. Lääkärin sanoin vain raskauspussi ei löytänyt mitään merkkiä sikiökaiusta. Mutta onpa sitten ensi viikolla positiivinen yllätys jos jotain sattuu näkymään. Tätä tämä on kun jättää lapsen hankinnan vanhoille päiville. Onneksi on 1 ihana poikalapsi sulostuttamassa elämää.

Otan osaa 😥
 
Minulla on ollut tuulimunaraskaus 2021. Ensi viikolla varmistetaan, mutta en kyllä kauheasti toivoa laita sille, että sieltä mitään löytyisi. Lääkärin sanoin vain raskauspussi ei löytänyt mitään merkkiä sikiökaiusta. Mutta onpa sitten ensi viikolla positiivinen yllätys jos jotain sattuu näkymään. Tätä tämä on kun jättää lapsen hankinnan vanhoille päiville. Onneksi on 1 ihana poikalapsi sulostuttamassa elämää.
Toivottavasti seuraavalla viikolla ois ihana yllätys ultrassa ❤️
 
Minulla on ollut tuulimunaraskaus 2021. Ensi viikolla varmistetaan, mutta en kyllä kauheasti toivoa laita sille, että sieltä mitään löytyisi. Lääkärin sanoin vain raskauspussi ei löytänyt mitään merkkiä sikiökaiusta. Mutta onpa sitten ensi viikolla positiivinen yllätys jos jotain sattuu näkymään. Tätä tämä on kun jättää lapsen hankinnan vanhoille päiville. Onneksi on 1 ihana poikalapsi sulostuttamassa elämää.
Oon niin pahoillani ikävistä uutisista. 🥺 Toivottavasti siellä todellakin olisi se ihana positiivinen yllätys! ❤️
 
Eilen illalla tuli kirkasta verta, samoin tänään aamulla ja perään tumman ruskeeta. Aikaistin siis varhaisultran tälle päivälle, kun viikkoja vasta 6+1. Olin varma, ettei tulisi hyviä uutisia, mutta kaikesta huolimatta siellä oli viikkoja vastaava alkio ja syke 🥺❤❤
 
Eilen illalla tuli kirkasta verta, samoin tänään aamulla ja perään tumman ruskeeta. Aikaistin siis varhaisultran tälle päivälle, kun viikkoja vasta 6+1. Olin varma, ettei tulisi hyviä uutisia, mutta kaikesta huolimatta siellä oli viikkoja vastaava alkio ja syke 🥺❤❤
Huh ihana kuulla, että löytyi alkio sykkeellä🙏 antoiko ultraaja arviota, että mikä siellä olisi vuotanut(joku hematooma yms)?
 
Huh ihana kuulla, että löytyi alkio sykkeellä🙏 antoiko ultraaja arviota, että mikä siellä olisi vuotanut(joku hematooma yms)?
Ei antanut mitään. Sanoi, että kuulun vain siihen neljäsosaan, joilla vuotaa alkuraskaudessa. Ilmeisesti mitään hematoomaa ei nähnyt ja istukan sijainnistakaan ei vielä voi sanoa. Mutta totesi, että voihan istukka esim. jotenkin liikkuessaan ja kasvaessaan ärsyttää kohdunsuuta (tms) ja vuotaa. Tai sit limakalvot.

Ite jäin kyllä miettimään vielä, että mitä jos onkin sektioarpiraskaus, siitä en tajunnut erikseen kysyä. Mutta kai se pitäis yrittää vaan ajatella, että on vaaratonta 😅
 
@mrz Hyvä, että pääsit heti ultraan ja siellä näytti olevan pienellä kaikki hyvin ❤️

@Lilileilaa Valtavasti tsemppiä odotteluun, toivotaan, että huominen tulee mahdollisimman nopeasti, viimeiset hetket on aina pisimpiä ❣️Ja samat sanat ja tsemppiä myös @Viikuna91 huomiseen varhaisultraan ❤️
 
Ei antanut mitään. Sanoi, että kuulun vain siihen neljäsosaan, joilla vuotaa alkuraskaudessa. Ilmeisesti mitään hematoomaa ei nähnyt ja istukan sijainnistakaan ei vielä voi sanoa. Mutta totesi, että voihan istukka esim. jotenkin liikkuessaan ja kasvaessaan ärsyttää kohdunsuuta (tms) ja vuotaa. Tai sit limakalvot.

Ite jäin kyllä miettimään vielä, että mitä jos onkin sektioarpiraskaus, siitä en tajunnut erikseen kysyä. Mutta kai se pitäis yrittää vaan ajatella, että on vaaratonta 😅
Itellä oli eskoisesta istukka kohdunsuun edessä jonnekin yli puoleenväliin raskautta ja silloin oli alkuraskaudessa vuotoa vähän. Ja tosiaan niinkuin ultraaja sullekkin sanoi, niin neljäsosalla vuotaa verta alkuraskaudessa ja se on ihan normaalia. Onnea vielä hyvistä ultrakuulumisista🤗
 
Ei antanut mitään. Sanoi, että kuulun vain siihen neljäsosaan, joilla vuotaa alkuraskaudessa. Ilmeisesti mitään hematoomaa ei nähnyt ja istukan sijainnistakaan ei vielä voi sanoa. Mutta totesi, että voihan istukka esim. jotenkin liikkuessaan ja kasvaessaan ärsyttää kohdunsuuta (tms) ja vuotaa. Tai sit limakalvot.

Ite jäin kyllä miettimään vielä, että mitä jos onkin sektioarpiraskaus, siitä en tajunnut erikseen kysyä. Mutta kai se pitäis yrittää vaan ajatella, että on vaaratonta 😅
Ihania uutisia! :smiling face with heart-eyes: Mun kaverilla vuosi toisesta lapsesta koko raskauden ja terve tyttö sylissä, voi olla täysin harmitontakin (just jotain hematoomia) vaikka varmasti kova huoli, paljon voimia! :red-heart:
 
Takaisin
Top