Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eikä.Nyt olis käyty ultrassa ja..... Taitaa olla tuulimuna. Ultrassa näkyi vain raskauspussi. Ensi viikolla uudelleen ultraan.
Eikä.
Olen tosi pahoillani Evy80, teilläkin jo monta menetystä.
Oliko mitään toivoa että olisi vaan ovulaation ajankohdasta epäselvyyttä ja olisitkin vasta pienemmillä viikoilla? Vai näkikö raskauspussin koosta että viikkoja on kasassa sen verran että olisi pitänyt jo alkion näkyä?
Otan osaaMinulla on ollut tuulimunaraskaus 2021. Ensi viikolla varmistetaan, mutta en kyllä kauheasti toivoa laita sille, että sieltä mitään löytyisi. Lääkärin sanoin vain raskauspussi ei löytänyt mitään merkkiä sikiökaiusta. Mutta onpa sitten ensi viikolla positiivinen yllätys jos jotain sattuu näkymään. Tätä tämä on kun jättää lapsen hankinnan vanhoille päiville. Onneksi on 1 ihana poikalapsi sulostuttamassa elämää.
Minulla on ollut tuulimunaraskaus 2021. Ensi viikolla varmistetaan, mutta en kyllä kauheasti toivoa laita sille, että sieltä mitään löytyisi. Lääkärin sanoin vain raskauspussi ei löytänyt mitään merkkiä sikiökaiusta. Mutta onpa sitten ensi viikolla positiivinen yllätys jos jotain sattuu näkymään. Tätä tämä on kun jättää lapsen hankinnan vanhoille päiville. Onneksi on 1 ihana poikalapsi sulostuttamassa elämää.
Toivottavasti seuraavalla viikolla ois ihana yllätys ultrassaMinulla on ollut tuulimunaraskaus 2021. Ensi viikolla varmistetaan, mutta en kyllä kauheasti toivoa laita sille, että sieltä mitään löytyisi. Lääkärin sanoin vain raskauspussi ei löytänyt mitään merkkiä sikiökaiusta. Mutta onpa sitten ensi viikolla positiivinen yllätys jos jotain sattuu näkymään. Tätä tämä on kun jättää lapsen hankinnan vanhoille päiville. Onneksi on 1 ihana poikalapsi sulostuttamassa elämää.
Oon niin pahoillani ikävistä uutisista. Toivottavasti siellä todellakin olisi se ihana positiivinen yllätys!Minulla on ollut tuulimunaraskaus 2021. Ensi viikolla varmistetaan, mutta en kyllä kauheasti toivoa laita sille, että sieltä mitään löytyisi. Lääkärin sanoin vain raskauspussi ei löytänyt mitään merkkiä sikiökaiusta. Mutta onpa sitten ensi viikolla positiivinen yllätys jos jotain sattuu näkymään. Tätä tämä on kun jättää lapsen hankinnan vanhoille päiville. Onneksi on 1 ihana poikalapsi sulostuttamassa elämää.
Huh ihana kuulla, että löytyi alkio sykkeellä antoiko ultraaja arviota, että mikä siellä olisi vuotanut(joku hematooma yms)?Eilen illalla tuli kirkasta verta, samoin tänään aamulla ja perään tumman ruskeeta. Aikaistin siis varhaisultran tälle päivälle, kun viikkoja vasta 6+1. Olin varma, ettei tulisi hyviä uutisia, mutta kaikesta huolimatta siellä oli viikkoja vastaava alkio ja syke ❤❤
Ei antanut mitään. Sanoi, että kuulun vain siihen neljäsosaan, joilla vuotaa alkuraskaudessa. Ilmeisesti mitään hematoomaa ei nähnyt ja istukan sijainnistakaan ei vielä voi sanoa. Mutta totesi, että voihan istukka esim. jotenkin liikkuessaan ja kasvaessaan ärsyttää kohdunsuuta (tms) ja vuotaa. Tai sit limakalvot.Huh ihana kuulla, että löytyi alkio sykkeellä antoiko ultraaja arviota, että mikä siellä olisi vuotanut(joku hematooma yms)?
Itellä oli eskoisesta istukka kohdunsuun edessä jonnekin yli puoleenväliin raskautta ja silloin oli alkuraskaudessa vuotoa vähän. Ja tosiaan niinkuin ultraaja sullekkin sanoi, niin neljäsosalla vuotaa verta alkuraskaudessa ja se on ihan normaalia. Onnea vielä hyvistä ultrakuulumisistaEi antanut mitään. Sanoi, että kuulun vain siihen neljäsosaan, joilla vuotaa alkuraskaudessa. Ilmeisesti mitään hematoomaa ei nähnyt ja istukan sijainnistakaan ei vielä voi sanoa. Mutta totesi, että voihan istukka esim. jotenkin liikkuessaan ja kasvaessaan ärsyttää kohdunsuuta (tms) ja vuotaa. Tai sit limakalvot.
Ite jäin kyllä miettimään vielä, että mitä jos onkin sektioarpiraskaus, siitä en tajunnut erikseen kysyä. Mutta kai se pitäis yrittää vaan ajatella, että on vaaratonta
Ihania uutisia! Mun kaverilla vuosi toisesta lapsesta koko raskauden ja terve tyttö sylissä, voi olla täysin harmitontakin (just jotain hematoomia) vaikka varmasti kova huoli, paljon voimia!Ei antanut mitään. Sanoi, että kuulun vain siihen neljäsosaan, joilla vuotaa alkuraskaudessa. Ilmeisesti mitään hematoomaa ei nähnyt ja istukan sijainnistakaan ei vielä voi sanoa. Mutta totesi, että voihan istukka esim. jotenkin liikkuessaan ja kasvaessaan ärsyttää kohdunsuuta (tms) ja vuotaa. Tai sit limakalvot.
Ite jäin kyllä miettimään vielä, että mitä jos onkin sektioarpiraskaus, siitä en tajunnut erikseen kysyä. Mutta kai se pitäis yrittää vaan ajatella, että on vaaratonta