Kas, nyt vasta huomasin että tämähän on syyskuisten ryhmäPahoittelut menetyksestä aiemmassa raskaudessa.
Miten olette jo nt-ultrassa ehtineet käydä, milloin sulla siis la?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kas, nyt vasta huomasin että tämähän on syyskuisten ryhmäPahoittelut menetyksestä aiemmassa raskaudessa.
Miten olette jo nt-ultrassa ehtineet käydä, milloin sulla siis la?![]()
Aa joo, mietinkin että joko syyskuisten alkukuiset todella on nt-ultrassa käyneet! Onnea elokuisen odotukseen!Kas, nyt vasta huomasin että tämähän on syyskuisten ryhmäEksyin tänne viestiketjuun vau.fi etusivun suosittelemana. Mutta joo siis oma laskettu aika elokuussa. Pahoittelut hämmennyksestä.
Ihanaa!!!Varhaisultra eilen kertoi, että päivät ei ollutkaan 9+2 vaan 9+6. Siitä tuli tosi hyvä mieli! Koska viime ultrassa pari viikkoa sitten alkio vaikutti nuoremmalta kuin piti. Se ja tiputteluvuoto aiheutti kyllä huolta. Nyt on taas nähty että kaikki hyvin! Ja ei näyttänyt enää pavulta vaan pieneltä ihmiseltäpäästiin taas kunnallisella ku oli päivystys käynti munasarjakystan takia. Oli siis kolmas varhaisultra
Just olin viime yönä kystan takia leikkauksessa ku oli kiertyny munasarjan ympäri estäen hapenkulun. Munasarja pystyttiin pelastamaan mutta kystaa ei saatu poistettua. Kipu oli jotain infernaalistaIhanaa!!!
Mitenkä sulla kystan kanssa sujuu, onko oireita? Mulla on kans kysta mukana matkassa, sanoivat ettei näytä millään tavalla pahalta mutta tarkistetaan markkerit kuitenkin labrassa. Ei oireita toistaiseksi![]()
Ai kamalaa, melkoinen operaatio ja varmasti kivuliastaJust olin viime yönä kystan takia leikkauksessa ku oli kiertyny munasarjan ympäri estäen hapenkulun. Munasarja pystyttiin pelastamaan mutta kystaa ei saatu poistettua. Kipu oli jotain infernaalista