Varhaisultra

Alkoi viime viikolla tuntua että raskausoireet hävisivät ja alkoi jännittää, joten siirsin torstaille varatun ultran huomiselle maanantaille. Nyt tosin paha olo ja turvotus ovat palaneet Ja rinnat ovat jälleen kipeät mutta eri tavalla. Huomenna selviää mikä tilanne tällä hetkellä, jännittää 🫣

Muokattu viimeksi:
Alkoi viime viikolla tuntua että raskausoireet hävisivät ja alkoi jännittää, joten siirsin torstaille varatun ultran huomiselle maanantaille. Nyt tosin paha olo ja turvotus ovat palaneet Ja rinnat ovat jälleen kipeät mutta eri tavalla. Huomenna selviää mikä tilanne tällä hetkellä, jännittää 🫣
Mulla oli viime viikolla sama juttu. Oireet laantuivat ja nyt taas palaneet. Esimerkiksi rinnat oli viime viikolla niin kipeät että ei pystynyt sängyssä kääntämään kylkeä sitten vihlominen hävis ja nyt taas pari päivää vihlominen ja kipu on oikeastaan vaan nännipihan alueella.

6+6 tänään. Kävin ultrassa ja sieltä löytyi viikkoja vastaava sikiö jonka sydän sykki. Olin niin valmistautunut huonoihin uutisiin että itku tuli 🥰 kuulemma normaalia että oireet vaihtelevat. Minulla tuntui lähes oireettomalta kolme päivää.

Muokattu viimeksi:
Kävin ultrassa ja sieltä löytyi viikkoja vastaava sikiö jonka sydän sykki. Olin niin valmistautunut huonoihin uutisiin että itku tuli 🥰 kuulemma normaalia että oireet vaihtelevat. Minulla tuntui lähes oireettomalta kolme päivää.
Ihana uutinen! ❤️ Täällä joudutaan vielä oireiden ja niiden puuttumisen kans jännäilemään helmikuun puolelle saakka. 😵

Sieltä löytyi pikkuinen nykerö oikealta paikaltaan vahvalla sykkeellä varustettuna. 🩷
Mittauksissa oli vähän epäselvyyttä, mutta käytännössä kuukautisista laskettu 7+0 plus/miinus yhdellä päivällä.
Kylläpäs jännitti ja mikä helpotuksen ja onnen tunne jälkikäteen.

Takaisin