Varhaisultra

Tänään uskalsin varata ajan mulla taipumusta varhaisiin keskenmenoihin niin ei heti tee mieli varata ettei tarvi perua. Nytkin ollu tiputtelua mutta ei kunnon vuotoa ja lieviä oireita kuitenki on. Oisin toivonu ensiviikon alkuun mutta perjantaille asti pitää odotella. Eli 20.1. sillonki toki vasta 6+6 mutta tässä epätietoisuudessa tuntuu pitkältä ajalta oottaa. Meillä siis hoitoalkuinen raskaus joten kans julkiselle mennään ultraan.

Minullakin vähän haluttais kokeilla päästä varhaisultraan..Mut toisaalta kun ei ole kai mitään oikeaa syytä niin ehkä jätän menemättä. Tuntuu vaan muka niin pitkälle ajalle ku joutuu sit nt-ultraa odotella😀

Tsemppiä kaikille et jaksatte odotella epätietoisuudessa🥰 ja toivottavasti kohta saadaan paljon hyviä uutisia.

Mulla on ylihuomenna ultra, varasin perhe aarteen kun sieltä hyvät kokemukset 😀 mä pelkään ettei siellä oo mitään ja mies pelkää että siellä on enemmän kun yksi🤣 on ollut paljon aikasemmin ja voimakkaampia oireita kun aikasemmissa raskauksissa 🙈
Mullakin ylihuomenna perhe-artessa! Tosin viime kerrasta jäi sen vuoksi paha maku suuhun kun oli mennyt kesken ilman vuotoja. Tosin ei se niiden työntekijöiden vika ole tietenkään ja oli tosi ihana ja lohduttava kätilö kuitenkin!
Toivottavasti ylihuomenna olis parempi flaksi kuin viime kerralla.🙈

Mullakin ylihuomenna perhe-artessa! Tosin viime kerrasta jäi sen vuoksi paha maku suuhun kun oli mennyt kesken ilman vuotoja. Tosin ei se niiden työntekijöiden vika ole tietenkään ja oli tosi ihana ja lohduttava kätilö kuitenkin!
Toivottavasti ylihuomenna olis parempi flaksi kuin viime kerralla.🙈

Toivotaan parasta🙏 mullekkin sattunu joka kerta artessa tosi mukavia kätilöitä 🥰

@Tintti94 Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :smiling face with heart-eyes: Paljonko sulla oli viikkoja ultrassa?

@Alku-23 Kovasti tsemppiä odotteluun, se on niin hirveetä ku koko ajan vaan laskee tunteja ja minuutteja :Grimacing Face: Toivotaan että tulis hyviä uutisia:folded:

Takaisin