Varhaisultra

Aiotteko videoida vauvan sydänääniä ultrassa? Ite ajattelin (tai mies saa) ja sit sen videon näyttää appivanhemmille 😍
Ihana idea tuo video! Taidetaan matkia ☺️ Ollaan menossa varhaisultraan. Ensin ajattelin et menis mahdollisimman myöhään, jotta siinä näkyisi suuremmalla todennäköisyydellä jo vähän ”enemmän”, mutten nyt enää tiedä maltanko odottaa yhtään ylimääräistä päivää vaan otan ehkä sittenkin ekan ajan minkä saan 🙈
 
No sillä mä aikasemmin sen varasin tuolle viikolle et ei tuu pettymyksiä sit jos heti ei kuulukkaa, koska sithä se epävarmuus vasta alkaakin vaivaamaan 😩 no onneks ens viikolla on yövuorot töis nii ehkäpä se aika menee nopeemmin🤭😂
Mä oon kans kahen vaiheilla aikaistamassa vai ei, ultra on varattuna 7+1 ja järki sanoo, että jaksat odottaa niin ei tuu epäselvyyttä, mut nyt tunteet tekee tepposen😩
 
Mä oon kans kahen vaiheilla aikaistamassa vai ei, ultra on varattuna 7+1 ja järki sanoo, että jaksat odottaa niin ei tuu epäselvyyttä, mut nyt tunteet tekee tepposen😩
No sama, ja siis itsellä olisi ensi viikon perjantaina ja silti tuntuu tuskasen pitkältä ajalta odottaa🥹😩

Pakko vaa tsempata 🤭🤣
 
  • Tykkään
Reaktiot: AAK
No sama, ja siis itsellä olisi ensi viikon perjantaina ja silti tuntuu tuskasen pitkältä ajalta odottaa🥹😩

Pakko vaa tsempata 🤭🤣
Mä aikaistin! Mulla hävis oireet viime torstaina ku seinään ja siitä asti oon tehnyt miehenki hulluks kotona. Perhe Artelta sanoivat, että tuu vaan, syke näkyy kyllä kunhan on 6+3 kasassa.
 
Mä aikaistin! Mulla hävis oireet viime torstaina ku seinään ja siitä asti oon tehnyt miehenki hulluks kotona. Perhe Artelta sanoivat, että tuu vaan, syke näkyy kyllä kunhan on 6+3 kasassa.
Okeijj, millon sä ny meet? Ja onks sillo 6+3? Sorry jos mulla menny ohi nää
 
Varasin varhaisultran meitä hoitaneelle klinikalle ja tuntuu että meni kauheen pitkälle, haluavat ilmeisesti että viikot on tarpeeksi pitkällä. Eli vielä 3 viikkoa pitäis malttaa odotella🥲. UÄ päivänä vissiin 7+2
 
Takaisin
Top