Varhaisultra

Varasin tänään varhaisultran ja aika meni melkein parin viikon päähän, silloin jo 7+5. Pitkä aika vielä odotella 😞
 
Luulin jo tännekin kirjoittaneeni viestimäärätoiveen täyttyessä, mutta en ollutkaan :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Varasin tosiaan viikonloppuna varhaisultran ja olis tulevana maanantaina eli 14.11., jolloin olis 7+2.
Jännittää ihan hirveesti ja jotenkin pelottaa, että siellä ei ookaan kaikki kunnossa. Hieman raskausoireet vähentyny tällä viikolla. Meillä oli ajatuksena, että jos ultrassa olis kaikki hyvin ja neuvolassa 25.11. myös menis kivasti, niin kerrottais sitten jo meidän perheille. Normiultra menis kuitenkin sillain vähän huonon ajan päähän, että en tiedä miten päästäis mun vanhempien luo kertomaan, ne asuu niin kaukana ja haluisin kuitenkin kertoo kasvotusten.
 
Mä oon varannu varhaisultran kans perjantaille 18.11. niiku muutama muukin täällä 😄 Reilu viikko vielä odoteltava! Mut ite varasin sen jo melkein kaks viikkoo sitte eli voiton puolella ollaan. Vitsit että aika tuntuu matelevan tässä vaiheessa! 😅 en malta oottaa että nään omin silmin että siellä on joku 🥹 pitäis olla sillon ainaki 7+1
 
Mullaki on 18.11. Meit on monta! 😂 mul on kyl vast 17.30 ku se oli ainut vapaa aika, en tiiä mite malttaa sit viel sen koko päivänki oottaa 😂
 
Ensimmäinen ultra käyty ja yllätykseksi siellä oli joku, ja vielä hengissä! Taustalla yksi alusta loppuun hyvin onnistunut raskaus mutta sitten valitettavasti kaksi keskenmenoa, joten ei-käyminen ei ollut vaihtoehto 😄. Tässä kohtaa 6+0, kohdussa myös hematooma, seuraava tarkastus samalla lääkärillä 9+1 kohdalla.
 
Mä aikaistin! Mulla hävis oireet viime torstaina ku seinään ja siitä asti oon tehnyt miehenki hulluks kotona. Perhe Artelta sanoivat, että tuu vaan, syke näkyy kyllä kunhan on 6+3 kasassa.
Moi, oman kokemuksen pohjalta, jos mitään epäilyä ongelmasta, niin suosittelisin lääkäriä ultraamaan kätilön sijaan.
 
Ensimmäinen ultra käyty ja yllätykseksi siellä oli joku, ja vielä hengissä! Taustalla yksi alusta loppuun hyvin onnistunut raskaus mutta sitten valitettavasti kaksi keskenmenoa, joten ei-käyminen ei ollut vaihtoehto 😄. Tässä kohtaa 6+0, kohdussa myös hematooma, seuraava tarkastus samalla lääkärillä 9+1 kohdalla.
Ihan mielenkiinnosta, oliks joku erityinen syy et seuraava ultra just 9+1? 😊
 
Varasin ajan varhaisultraan 🥳 Aika menee joulukuun alulle, jolloin on 7+3. Aiemminkin olisi ollut aikoja, mutta halusin ajan viikonlopulle.
 
Mitä tarkotat tällä ?🤔
Mulla kävi viimeksi niin, että kätilö ultrasi, sikiö oli vähän laskettuja päiviä pienempi mutta vakuuteltiin että kaikki varmaan Ok vaikka valitin oireiden vähenemistä/vähäisyyttä. Ei ollut, kehitys oli pysähtynyt muutaman päivän päästä :sad001. Uskon, että lääkäri olisi tässä vaiheessa suositellut jatkoseurantaa.

Mutta jos katsoin oikein niin teillä kaikki Ok, onnea!!
 
  • Tykkään
Reaktiot: AAK
Takaisin
Top