Mun mielest 6+ alkaa lyömää sydänMillonkohan on aikasintaan mahdollista kuulla sydänäänet ultrassa, tahtoisin ehkä aikaistaa varattua aikaani, koska en oikein meinaa malttaa odottaa vielä kahta viikkoanyt se on varattu 7+3
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun mielest 6+ alkaa lyömää sydänMillonkohan on aikasintaan mahdollista kuulla sydänäänet ultrassa, tahtoisin ehkä aikaistaa varattua aikaani, koska en oikein meinaa malttaa odottaa vielä kahta viikkoanyt se on varattu 7+3
![]()
No sillä mä aikasemmin sen varasin tuolle viikolle et ei tuu pettymyksiä sit jos heti ei kuulukkaa, koska sithä se epävarmuus vasta alkaakin vaivaamaanMun mielest 6+ alkaa lyömää sydänmä kävin esikoisest muistaakseni 6+3 ja sillon kuulu, mut nyt en uskalla mennä ennen 7+. Malta vaan sinne 7+3 ettei tuu sit pettymyst jos ne ei kuulukkaa viel aiemmin
![]()
Nii ja sit on pakko mennä uudestaan ja joutuu maksaa tuplatNo sillä mä aikasemmin sen varasin tuolle viikolle et ei tuu pettymyksiä sit jos heti ei kuulukkaa, koska sithä se epävarmuus vasta alkaakin vaivaamaanno onneks ens viikolla on yövuorot töis nii ehkäpä se aika menee nopeemmin
![]()
No joo tämäpä, meillä päin tosiaa n. 200€ maksaa joten ei huvittais kauhean montaa kertaa kuitenkaa maksaa sitäNii ja sit on pakko mennä uudestaan ja joutuu maksaa tuplat![]()
Voi kun täälläkin päin olis200 euroa on kyllä hirveä summa..onneksi täällä pääkaupunkiseudulla on vähän vaihtoehtoja.
Joo ei se auta kun maksaa sittenVoi kun täälläkin päin olismut ei, täytyy vaa tyytyy tyhjentää tiliä
![]()
Meinasitko siis että kuuluuko vai näkyykö syke?No joo tämäpä, meillä päin tosiaa n. 200€ maksaa joten ei huvittais kauhean montaa kertaa kuitenkaa maksaa sitä![]()
Nii et jos ei näy ku menee liia aikasinMeinasitko siis että kuuluuko vai näkyykö syke?
Lähinnä meinasin sitä et mun mielestä vaik syke on nähtävillä niin sitä ei pysty kuuntelemaan,mutta ruudulta siis näkyy kun sydän pamppaileeNii et jos ei näy ku menee liia aikasinsiks myöhemmi ehk paree mennä
![]()
NiimpäVoitais tehdä sit salaiselle puolelle lista et kellä on ultra ja milloin![]()
Me mennään kanssa tänne 20.11 jolloin on 7+1Merioulun neuvolaan![]()
Hauskaa! Oot vissii täält päin kans?Me mennään kanssa tänne 20.11 jolloin on 7+1Meillä taisi olla sama la kanssa haha
Toivottavasti ultrassa olisi kaikki hyvinMoiks.. mulla varhaisultra huomenna aamulla, koska en o varma viikoista, veikkaan ite et huomenna 5+5 ja sit oon vuodellu verta enemmän ja vähemmän muttei o tullu hyytymiä eikä o ollu kovia kipuja. Pääsen kunnalliselle erikoislääkärin ultraukseen gyne polille.
(Miten todennäköistä että syke näkyisi jo?)
Jännitys on käsin kosketeltavaa enkä keksi mitä touhuisin tän päivän ahkerasti et ois jo pian huomisaamu
Mulla takana 1keskeytys, 2 keskenmenoa ja 5 lasta syntyny! Ja tän hetkinen tilanne on aivan uusi ja pelottava! Raskaus ei ole suunniteltu
Jos viikot on tuon verran kuin luulet niin sanoisin että on paljon todennäkösempää, että syke ei näy vielä. Mut jos on parempaan suuntaan edes 1-2 pv heitto ni voi kyllä näkyäMoiks.. mulla varhaisultra huomenna aamulla, koska en o varma viikoista, veikkaan ite et huomenna 5+5 ja sit oon vuodellu verta enemmän ja vähemmän muttei o tullu hyytymiä eikä o ollu kovia kipuja. Pääsen kunnalliselle erikoislääkärin ultraukseen gyne polille.
(Miten todennäköistä että syke näkyisi jo?)
Jännitys on käsin kosketeltavaa enkä keksi mitä touhuisin tän päivän ahkerasti et ois jo pian huomisaamu
Mulla takana 1keskeytys, 2 keskenmenoa ja 5 lasta syntyny! Ja tän hetkinen tilanne on aivan uusi ja pelottava! Raskaus ei ole suunniteltu.
JooHauskaa! Oot vissii täält päin kans?![]()