Varhaisultra

Millonkohan on aikasintaan mahdollista kuulla sydänäänet ultrassa, tahtoisin ehkä aikaistaa varattua aikaani, koska en oikein meinaa malttaa odottaa vielä kahta viikkoa🤭🤭😂 nyt se on varattu 7+3🤔
Mun mielest 6+ alkaa lyömää sydän 😊 mä kävin esikoisest muistaakseni 6+3 ja sillon kuulu, mut nyt en uskalla mennä ennen 7+. Malta vaan sinne 7+3 ettei tuu sit pettymyst jos ne ei kuulukkaa viel aiemmin 😍
 
Mun mielest 6+ alkaa lyömää sydän 😊 mä kävin esikoisest muistaakseni 6+3 ja sillon kuulu, mut nyt en uskalla mennä ennen 7+. Malta vaan sinne 7+3 ettei tuu sit pettymyst jos ne ei kuulukkaa viel aiemmin 😍
No sillä mä aikasemmin sen varasin tuolle viikolle et ei tuu pettymyksiä sit jos heti ei kuulukkaa, koska sithä se epävarmuus vasta alkaakin vaivaamaan 😩 no onneks ens viikolla on yövuorot töis nii ehkäpä se aika menee nopeemmin🤭😂
 
No sillä mä aikasemmin sen varasin tuolle viikolle et ei tuu pettymyksiä sit jos heti ei kuulukkaa, koska sithä se epävarmuus vasta alkaakin vaivaamaan 😩 no onneks ens viikolla on yövuorot töis nii ehkäpä se aika menee nopeemmin🤭😂
Nii ja sit on pakko mennä uudestaan ja joutuu maksaa tuplat 😂
 
16.11 olis varhaisultra ja sillon viikkoja 7+2. Julkiselle meen koska lapsettomuushoidot takana. Jännittää kyllä ihan vietävästi että siellä kaikki hyvin.
 
Muokattu viimeksi:
Nii et jos ei näy ku menee liia aikasin😂😂 siks myöhemmi ehk paree mennä😂😂
Lähinnä meinasin sitä et mun mielestä vaik syke on nähtävillä niin sitä ei pysty kuuntelemaan,mutta ruudulta siis näkyy kun sydän pamppailee 🙂 varmuudella jos on 6+2 ni näkyy syke 🙂 sydän alkaa lyömään 5+0-5+6 aikana 🙂 kuuntelu on mahdollista mun mielestä hieman myöhemmin, varmaan riippuu vähän ultralaitteestakin
 
Itse varasin varhaisultran eilen ja se on 21.11. Silloin pitäisi olla viikot 8+0. Pari viikkoa pitää siis odoitella.🫣
 
Moiks.. mulla varhaisultra huomenna aamulla, koska en o varma viikoista, veikkaan ite et huomenna 5+5 ja sit oon vuodellu verta enemmän ja vähemmän muttei o tullu hyytymiä eikä o ollu kovia kipuja. Pääsen kunnalliselle erikoislääkärin ultraukseen gyne polille.
(Miten todennäköistä että syke näkyisi jo?)
👌 Jännitys on käsin kosketeltavaa enkä keksi mitä touhuisin tän päivän ahkerasti et ois jo pian huomisaamu ❤️
Mulla takana 1keskeytys, 2 keskenmenoa ja 5 lasta syntyny! Ja tän hetkinen tilanne on aivan uusi ja pelottava! Raskaus ei ole suunniteltu.
 
Muokattu viimeksi:
Moiks.. mulla varhaisultra huomenna aamulla, koska en o varma viikoista, veikkaan ite et huomenna 5+5 ja sit oon vuodellu verta enemmän ja vähemmän muttei o tullu hyytymiä eikä o ollu kovia kipuja. Pääsen kunnalliselle erikoislääkärin ultraukseen gyne polille.
(Miten todennäköistä että syke näkyisi jo?)
👌 Jännitys on käsin kosketeltavaa enkä keksi mitä touhuisin tän päivän ahkerasti et ois jo pian huomisaamu ❤️
Mulla takana 1keskeytys, 2 keskenmenoa ja 5 lasta syntyny! Ja tän hetkinen tilanne on aivan uusi ja pelottava! Raskaus ei ole suunniteltu
Toivottavasti ultrassa olisi kaikki hyvin 💛 Toi on ihan tuskallista odottaa varmasti.
 
Moiks.. mulla varhaisultra huomenna aamulla, koska en o varma viikoista, veikkaan ite et huomenna 5+5 ja sit oon vuodellu verta enemmän ja vähemmän muttei o tullu hyytymiä eikä o ollu kovia kipuja. Pääsen kunnalliselle erikoislääkärin ultraukseen gyne polille.
(Miten todennäköistä että syke näkyisi jo?)
👌 Jännitys on käsin kosketeltavaa enkä keksi mitä touhuisin tän päivän ahkerasti et ois jo pian huomisaamu ❤️
Mulla takana 1keskeytys, 2 keskenmenoa ja 5 lasta syntyny! Ja tän hetkinen tilanne on aivan uusi ja pelottava! Raskaus ei ole suunniteltu.
Jos viikot on tuon verran kuin luulet niin sanoisin että on paljon todennäkösempää, että syke ei näy vielä. Mut jos on parempaan suuntaan edes 1-2 pv heitto ni voi kyllä näkyä 😌
 
Takaisin
Top