Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi eiMulla kohdun ulkopuolinen raskaus![]()
Ihana idea tuo video! Taidetaan matkiaAiotteko videoida vauvan sydänääniä ultrassa? Ite ajattelin (tai mies saa) ja sit sen videon näyttää appivanhemmille![]()
Voi ei, oon pahoillaniMulla kohdun ulkopuolinen raskaus![]()
Mä oon kans kahen vaiheilla aikaistamassa vai ei, ultra on varattuna 7+1 ja järki sanoo, että jaksat odottaa niin ei tuu epäselvyyttä, mut nyt tunteet tekee tepposenNo sillä mä aikasemmin sen varasin tuolle viikolle et ei tuu pettymyksiä sit jos heti ei kuulukkaa, koska sithä se epävarmuus vasta alkaakin vaivaamaanno onneks ens viikolla on yövuorot töis nii ehkäpä se aika menee nopeemmin
![]()
No sama, ja siis itsellä olisi ensi viikon perjantaina ja silti tuntuu tuskasen pitkältä ajalta odottaaMä oon kans kahen vaiheilla aikaistamassa vai ei, ultra on varattuna 7+1 ja järki sanoo, että jaksat odottaa niin ei tuu epäselvyyttä, mut nyt tunteet tekee tepposen![]()
Mä oon niin pahoillani sun puolestaMulla kohdun ulkopuolinen raskaus![]()
Mä aikaistin! Mulla hävis oireet viime torstaina ku seinään ja siitä asti oon tehnyt miehenki hulluks kotona. Perhe Artelta sanoivat, että tuu vaan, syke näkyy kyllä kunhan on 6+3 kasassa.No sama, ja siis itsellä olisi ensi viikon perjantaina ja silti tuntuu tuskasen pitkältä ajalta odottaa
Pakko vaa tsempata![]()
Okeijj, millon sä ny meet? Ja onks sillo 6+3? Sorry jos mulla menny ohi nääMä aikaistin! Mulla hävis oireet viime torstaina ku seinään ja siitä asti oon tehnyt miehenki hulluks kotona. Perhe Artelta sanoivat, että tuu vaan, syke näkyy kyllä kunhan on 6+3 kasassa.
Ei mitäänOkeijj, millon sä ny meet? Ja onks sillo 6+3? Sorry jos mulla menny ohi nää
Oij, kiva että noin pian pääsitte !!Ei mitäänMennään siis huomenna ja 6+5 kasassa
![]()
Meillä on nii samanlaiset nickit että välillä meen sekasin että oonko ite kommentoinutEi mitäänMennään siis huomenna ja 6+5 kasassa
![]()
Katoin ite välillä samaaMeillä on nii samanlaiset nickit että välillä meen sekasin että oonko ite kommentoinut![]()
Oo jännää!Ei mitäänMennään siis huomenna ja 6+5 kasassa
![]()
Nähtiin tyypin sykeOij, kiva että noin pian pääsitte !!
Tulehan kertomaan sitten![]()
Voi että miten ihania uutisia ❤Nähtiin tyypin sykePieni papu siellä pötkötteli, ultran mukaan myös 6+5 kasassa
![]()
ihanaaNähtiin tyypin sykePieni papu siellä pötkötteli, ultran mukaan myös 6+5 kasassa
![]()