Varhaisultra

Pahoittelut Sagatta 😞

Kopioin tämän listan parin sivun takaa ja lisään itsenikin siihen. Tämän mukaan ainakin @Lyyliski llä olisi perjantaina ollut vu? Miltä näytti? 😊
Samoin näköjään @Kosmoskukka n ultrauutiset uupuu?

22.7. Meiri
26.7. Kosmoskukka
29.7 Lyyliski
1.8. Hildamaria
2.8 susanie
3.8. JMMM
Joo! Taisinki salaisten puolelle siitä kirjoitella. :) Unohtu tänne laittaa. Alkio vastas viikkojaan eli 6+6 oli sillo, ei halunnut kuunnella niin pieneltä sydänääniä mutta sanoi että silmämääräisesti kaikki oli niinkuin pitää ❤️
 
1.8. Hildamaria
2.8 Kosmoskukka
2.8 susanie
2.8 Ylliste
3.8. JMMM
12.8. iduli Nt-ultra
16.8 Pake
26.8 Kosmoskukka NT-ultra

Ristus että jännittää huominen!
 
1.8. Hildamaria
2.8 Kosmoskukka
2.8 susanie
2.8 Ylliste
3.8. JMMM
12.8. iduli Nt-ultra
16.8 Pake
24.8. Suvitsuikka NT-ultra
26.8 Kosmoskukka NT-ultra
 
Mä kävin vu pari viikkoa sitten jolloin omien laskujen mukaan olisi ollut 7+2, mutta alkio vastasikin kooltaan 6+1, syke näky niinkun kuului mutta ei kuunneltu sitä vielä 🧡
 
Mulla huomenna varhaisultra ja ahdistaa! Tein kaikki kotihommat tänään silleen, et jos tulee huonoja uutisia niin voin olla sängyn pohjalla niin kauan kun siltä tuntuu… jännittää niin kauheesti, varsinkin kun ei ole mitään oireita. 😭
 
1.8. Hildamaria
2.8 Kosmoskukka
2.8 susanie
2.8 Ylliste
3.8. JMMM
12.8. iduli Nt-ultra
16.8 Pake
24.8. Suvitsuikka NT-ultra
24.8 Tiiti1 NT-ultra
26.8 Kosmoskukka NT-ultra
 
Varhaisultra oli 25.7. Viikoista ei ollut tietoa koska raskauduin heti keskenmenon jälkeen. Itse veikkasin jtn 8vk. Kerkesin jo miettiä että oli kesken mennyt kun raskaus oireet loppu 7vk kun seinään mutta siellä näkyikin 8+5 sykkeen kanssa. Seuraava on lääkäri ultra 12.8. Ja kaikki ihan kunnallisella puolella. Meillä pääsee kunnalliselle jos vain jostakin itselle huoli tulee ja haluaa tarkistaa että kaikki kunnossa.
 
1.8. Hildamaria
2.8 Kosmoskukka
2.8 susanie
2.8 Ylliste
3.8. JMMM
12.8. iduli Nt-ultra
12.8 O.O
16.8 Pake
24.8. Suvitsuikka NT-ultra
24.8 Tiiti1 NT-ultra
26.8 Kosmoskukka NT-ultra
 
Tänään oli julkisen puolen ultra ja kaikki oli kunnossa.🥰 Viime viikon rv8+3 ultrakuvassa näkyi vain sellainen möykky. Nyt kuvassa näkyy pää ja vartalo ihan eri tavalla.😍 Koko vastasi rv9+1.

1.8. Hildamaria
2.8 susanie
2.8 Ylliste
3.8. JMMM
12.8. iduli Nt-ultra
12.8 O.O
16.8 Pake
24.8. Suvitsuikka NT-ultra
24.8 Tiiti1 NT-ultra
26.8 Kosmoskukka NT-ultra
 
Meillä oli tänään ultra ja vain pieni rakkula näkyvissä kohdussa ja toinen munajohtimessa. Nyt sitten seurataan lähinnä hcg:n laskua ja toivotaan ettei olisi KU.
Epäilin jo verikokeiden jälkeen ettei kaikki ole niinkuin kuuluisi eikä ollut.
Parempia uutisia teille kaikille odottajille ja tsemppiä tulevaan!!
 
Meillä oli tänään ultra ja vain pieni rakkula näkyvissä kohdussa ja toinen munajohtimessa. Nyt sitten seurataan lähinnä hcg:n laskua ja toivotaan ettei olisi KU.
Epäilin jo verikokeiden jälkeen ettei kaikki ole niinkuin kuuluisi eikä ollut.
Parempia uutisia teille kaikille odottajille ja tsemppiä tulevaan!!

Voi ei, olen pahoillani. Voimia ❤️
 
Pahoittelut Ylliste 😢

Meillä tänään ultra ja itku pääsi kun vahva syke löytyi heti ❤ sunnuntaina alkoi ruskea tuhru ja tänä aamuna se muuttui punaiseksi ja itkin paniikissa silmät päästäni eilen😪 lääkäri ei verenvuotoa oikeestaan kommentoinut eikä mielestäni edes katsonut mistä voisi tulla... itse mietin jälkeen päin että voisiko toi piste vauvan yläpuolella olla hematooma 🤔🤷‍♀️
 

Liitteet

  • 20220802_214445.jpg
    20220802_214445.jpg
    40.2 KB · Katsottu: 17
Pahoittelut Ylliste 😢

Meillä tänään ultra ja itku pääsi kun vahva syke löytyi heti ❤ sunnuntaina alkoi ruskea tuhru ja tänä aamuna se muuttui punaiseksi ja itkin paniikissa silmät päästäni eilen😪 lääkäri ei verenvuotoa oikeestaan kommentoinut eikä mielestäni edes katsonut mistä voisi tulla... itse mietin jälkeen päin että voisiko toi piste vauvan yläpuolella olla hematooma 🤔🤷‍♀️
Voi hyvinkin olla!
Siis me kaikki toivotaan sen olevan jotain aivan merkityksetöntä...ja vuodon loppuvan samantien.

Tulkoon teille jarrusukat pidosta pörheiksi ja vauvaliimaan extrateho!
 
Myös minä kävin sitten varaamassa ajan varhaisultraan ja se olisi lauantaina. Hyvin rauhallisin mielin vielä, oireet vaihtelee niin että niitä on ja sit ne häviää päiväksi tai pariksi ja palaa takaisin. Silloin aina oireettomina päivinä miettii varhaisultraa, että näkyyköhän siellä mitä sitten.

1.8. Hildamaria
2.8 susanie
2.8 Ylliste
3.8. JMMM
6.8. anita1
12.8. iduli Nt-ultra
12.8 O.O
16.8 Pake
24.8. Suvitsuikka NT-ultra
24.8 Tiiti1 NT-ultra
26.8 Kosmoskukka NT-ultra
 
Siellä se pienokainen potkutteli ultrassa. ❤️ Olikin pidemmällä jo, koska niinkuin ounastelin niin viimeisimmät kuukautiset eivät olleetkaan kuukautiset, kun olivat niin niukat. La siirtyi helmikuun puolelle, 27.2. eli nyt menossa 10+2 ❤️
 
Varhaisultrassa käyty täälläkin. Kuukautisista laskettuna 7+6 ja tyyppi vastasi mitoiltaan 7+4 viikkoja. Sydän siellä sykki ja pituutta tyypillä oli 1,3cm. 😍
 

Liitteet

  • 818D739D-C4EB-4597-80AC-1780201FC821.jpeg
    818D739D-C4EB-4597-80AC-1780201FC821.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 23
Moikka! Oon täällä käynyt jonkin aikaa lukemassa ja ajattelin nyt sitten itekkin kirjoittaa.

Meillä on lapsettomuutta takana 6 vuotta ja monet hoidot läpi käyty (3 inseminaatiota ja 4ivf) Yksi raskaus ekasta ivf:stä mutta se päättyi 13. viikolla keskenmenoon. Nyt kuin ihmeen kaupalla olen luomusti raskaana ja menkkojen mukaan olisi tänään 6+5, mutta kävin tänään varhaisultrassa ja hoitaja sanoi että on vielä niin pieni että veikkaisi alle 6vk mutta hentoinen syke kuitenkin näkyi? Hän siis meinasi että kaikki oikein hyvin, mutta tosiaan on lähtenyt kehittymään oletettua myöhemmin. Onnittelikin ja sanoi että hyvältä näyttää. Viikon päästä uusi ultra, mutta olen jo nyt kauhuissani että onkohan tämä normaalia? Voiko heittää noin paljon.. mulla on tosi säännöllinen kierto. Mutta tosiaan syke siellä näkyi joskin vielä hidas mutta kuulemma tuolloin se vielä onki hidas. Huh kun saa taas jännittää viikon..
 
Moikka! Oon täällä käynyt jonkin aikaa lukemassa ja ajattelin nyt sitten itekkin kirjoittaa.

Meillä on lapsettomuutta takana 6 vuotta ja monet hoidot läpi käyty (3 inseminaatiota ja 4ivf) Yksi raskaus ekasta ivf:stä mutta se päättyi 13. viikolla keskenmenoon. Nyt kuin ihmeen kaupalla olen luomusti raskaana ja menkkojen mukaan olisi tänään 6+5, mutta kävin tänään varhaisultrassa ja hoitaja sanoi että on vielä niin pieni että veikkaisi alle 6vk mutta hentoinen syke kuitenkin näkyi? Hän siis meinasi että kaikki oikein hyvin, mutta tosiaan on lähtenyt kehittymään oletettua myöhemmin. Onnittelikin ja sanoi että hyvältä näyttää. Viikon päästä uusi ultra, mutta olen jo nyt kauhuissani että onkohan tämä normaalia? Voiko heittää noin paljon.. mulla on tosi säännöllinen kierto. Mutta tosiaan syke siellä näkyi joskin vielä hidas mutta kuulemma tuolloin se vielä onki hidas. Huh kun saa taas jännittää viikon..
Mulla on kahdessa aikasemmassa raskaudessa ollut viikon pienempi kuin mitä ois pitänyt olla ja kaikki meni hyvin. Eli hyvinkin voi heittää noi viikot ainakin mun kokemuksella.
 
Takaisin
Top