Varhaisultra

Tänään oli Tyksin 8+0 ultra ja viikon kestäneistä tiputteluvuodoista huolimatta tyypeillä kaikki hyvin.
Lääkäri ei nähnyt kohdussa mitään vuotoa aiheuttavaa. Epäili, että limakalvot ja kohdunkaula verestävät herkästi.

Vastasivat kooltaan rv 8+0 ja sydämet sykkivät hienosti. 💖💖
 
Täällä käyty varhaisultrassa ja tyyppejä olikin kaksi ❤️ hieman on sulateltavaa uutisessa mutta onnellinen olen. Molemmilla sykkeet näkyivät hienosti ja vastasivat RV 6+5. Eli ihan oikean kokoisia.
Mahtavaa että kaikki on hyvin ja huh, aikamoinen uutinen!!! ❤️❤️
 
Tänään oli Tyksin 8+0 ultra ja viikon kestäneistä tiputteluvuodoista huolimatta tyypeillä kaikki hyvin.
Lääkäri ei nähnyt kohdussa mitään vuotoa aiheuttavaa. Epäili, että limakalvot ja kohdunkaula verestävät herkästi.

Vastasivat kooltaan rv 8+0 ja sydämet sykkivät hienosti. 💖💖
Voi kuinka ihanaa että kaikki oli kunnossa ja että vastasivat viikkoja. Ja hyvä että ei ollut kohdussa mitään vuotoa aiheuttavaa! Ihan mahtavaa! ❤️❤️
 
Ihania ultra uutisia ja myös jännittäviä! Mitenhän sitä ite suhtautuis jos oliski kaks tuolla yhden sijaa 😱🙊 meillä vielä muutama päivä odotella ultraa.
 
Mennään varmaan varhaisultraan siinä 8viikon kieppeillä, kun on viikoista vähän epävarmuutta. 😊 Sinnekkin pitäis malttaa vielä pari viikkoa
 
Heippa kaikki. Oon ihan uusi kirjoittelija täällä foorumilla ja vähän ujostuttaa, mutta niin paljon oon raskautta yrittäessä täältä vertaistukea ihan vain lukemalla saanut, että ajattelin rohkaistua omalla viestillä.

Kävin tänään yksityisellä varhaisultrassa ja piti olla laskennallisesti 6+4-5, mutta löytynyt alkio pieni 6+0 ja 3,5 mm. Sykettä ei vielä. Kätilö sanoi, että mahdollisuudet on nyt 50/50. Ensi viikolla uudestaan ultraan. Huolettaa, mutta yritetään vielä pitää toivoa yllä, jotta viikkokin kuluisi helpommin.
Käytiin tänään uudestaan ultrassa ja raskaus on mennyt kesken. Enää ei näkynyt alkiota yhtä hyvin kuin viime viikolla, eikä siis edelleen syketäkään. Kätilö näki myös vuotoa, joten toivotaan, että keskenmeno etenisi itsestään. Sain myös lähetteen naistenpolille. Olo oli viime viikolla niin musertunut, että nyt tuntuu jo vähän helpommalta, kun tähän osasi varautua.

Paljon onnea kaikille onnellisista ultrauutisista ja ihanaa odotusta. ❤️ Toivottavasti pääsen myös itse vielä joskus palaamaan paremmin uutisin.
 
Käytiin tänään uudestaan ultrassa ja raskaus on mennyt kesken. Enää ei näkynyt alkiota yhtä hyvin kuin viime viikolla, eikä siis edelleen syketäkään. Kätilö näki myös vuotoa, joten toivotaan, että keskenmeno etenisi itsestään. Sain myös lähetteen naistenpolille. Olo oli viime viikolla niin musertunut, että nyt tuntuu jo vähän helpommalta, kun tähän osasi varautua.

Paljon onnea kaikille onnellisista ultrauutisista ja ihanaa odotusta. ❤️ Toivottavasti pääsen myös itse vielä joskus palaamaan paremmin uutisin.
Voi ei! Osanotot! Toivottavasti pian tärppää taas! ❤️
 
Käytiin tänään uudestaan ultrassa ja raskaus on mennyt kesken. Enää ei näkynyt alkiota yhtä hyvin kuin viime viikolla, eikä siis edelleen syketäkään. Kätilö näki myös vuotoa, joten toivotaan, että keskenmeno etenisi itsestään. Sain myös lähetteen naistenpolille. Olo oli viime viikolla niin musertunut, että nyt tuntuu jo vähän helpommalta, kun tähän osasi varautua.

Paljon onnea kaikille onnellisista ultrauutisista ja ihanaa odotusta. ❤️ Toivottavasti pääsen myös itse vielä joskus palaamaan paremmin uutisin.
Olen hirveän pahoillani, osanotot menetyksestä. :loudlycrying: Toivottavasti pian tulee teidän vuoro! Ja hei jos palstailu muuten kiinnostaa, niin tuolla kuumeiluklubien puolella Raskaaksi 2022 -ketju oli mun mielestä kiva ja sieltä sai aina tukea ja kannustusta. Mä ehdin siellä lopulta suht lyhyen aikaa pyöriä, kun löysin sen vasta kun oltiin yritetty jo useampi kuukausi.
 
Ikävä aina lukea menetyksiä, siksi myös varhaisultra pelottaa ja siksi myös haluaisin siellä käydä ettei tarvitsisi odotella sitä nt ultraa ja siellä todeta keskeytyneen aikoja sitten. Harkitsen vakavasti aionko vielä aikaa varata ensi viikolle jolloin olis varmaa sykkeenkin näkyminen 8+2 jos sille päivää menen kun olen suunnitellut.
 
Käytiin tänään uudestaan ultrassa ja raskaus on mennyt kesken. Enää ei näkynyt alkiota yhtä hyvin kuin viime viikolla, eikä siis edelleen syketäkään. Kätilö näki myös vuotoa, joten toivotaan, että keskenmeno etenisi itsestään. Sain myös lähetteen naistenpolille. Olo oli viime viikolla niin musertunut, että nyt tuntuu jo vähän helpommalta, kun tähän osasi varautua.

Paljon onnea kaikille onnellisista ultrauutisista ja ihanaa odotusta. ❤️ Toivottavasti pääsen myös itse vielä joskus palaamaan paremmin uutisin.
Voi miten surullista kuulla, osanotto ja jaksamista ❤ Kiitos, että jaoit asian tänne - näistä menetyksistä on tärkeää kuulla ja keskustella. Toivottavasti teillä pian taas tärppää ja saatte hyviä uutisia!
 
Käytiin tänään uudestaan ultrassa ja raskaus on mennyt kesken. Enää ei näkynyt alkiota yhtä hyvin kuin viime viikolla, eikä siis edelleen syketäkään. Kätilö näki myös vuotoa, joten toivotaan, että keskenmeno etenisi itsestään. Sain myös lähetteen naistenpolille. Olo oli viime viikolla niin musertunut, että nyt tuntuu jo vähän helpommalta, kun tähän osasi varautua.

Paljon onnea kaikille onnellisista ultrauutisista ja ihanaa odotusta. ❤️ Toivottavasti pääsen myös itse vielä joskus palaamaan paremmin uutisin.
Voi ei, olen todella pahoillani ❤️
 
Voimia, olen todella pahoillani @Sagatta ❤️

Täällä varhaisultra 16.8, silloin on 8+2. Kunnalliselle saatiin 😊
 
Pahoittelut Sagatta 😞

Kopioin tämän listan parin sivun takaa ja lisään itsenikin siihen. Tämän mukaan ainakin @Lyyliski llä olisi perjantaina ollut vu? Miltä näytti? 😊
Samoin näköjään @Kosmoskukka n ultrauutiset uupuu?

22.7. Meiri
26.7. Kosmoskukka
29.7 Lyyliski
1.8. Hildamaria
2.8 susanie
3.8. JMMM
 
Voimia Sagatta!❤️

Siirsivät tuon mun ajan, joka tällä viikolla piti olla. On nyt ensi tiistaina.
Kyllä muuten sieppasi naista, kun olin odottanut sitä kuin kuuta nousevaa.😂
Kävin sitten yksityisellä ja sieltä löytyi syke ja kaikki oli hyvin.❤️ Sain myös ensimmäisen arvion mitoista, ja se vastasi hyvin tekemiäni raskaustestejä. Nähtäväksi jää vaihtavatko LA tiistain/NT ultrassa.

Poistin listasta menneet ajat, toivottavasti sopii.
1.8. Hildamaria
2.8 Kosmoskukka
2.8 susanie
3.8. JMMM
26.8 Kosmoskukka NT-ultra
 
1.8. Hildamaria
2.8 Kosmoskukka
2.8 susanie
3.8. JMMM
16.8 Pake
26.8 Kosmoskukka NT-ultra

Lisäsin listaan itseni 😊
 
1.8. Hildamaria
2.8 Kosmoskukka
2.8 susanie
3.8. JMMM
12.8. iduli Nt-ultra
16.8 Pake
26.8 Kosmoskukka NT-ultra
 
Takaisin
Top