En nyt sit malta millään odottaa sinne 8+0 asti. Varasin ajan Perhe-Artessa lauantaille, jolloin rv 6+5.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on 22.7. 6+4 perhe-artessa, enkä jaksais odottaa.En nyt sit malta millään odottaa sinne 8+0 asti. Varasin ajan Perhe-Artessa lauantaille, jolloin rv 6+5.
Ei oo sama asia kuin neuvolan ensikäynti. Täällä ei ainakaan silloin ultraa.Mä en tiedä onko varhaisultra siis sama, mutta ajattelin varata ajan neuvolan ensikäynnille, joka sielä rv 9 paikkeilla
Minulla kaikki varhaisultrat tehty aina sisäkautta, rakossa virtsaa.22.7. Meiri
26.7. Kosmoskukka
2.8 susanie
3.8. JMMM
Minulla elämäni ensimmäinen ultra edessä, ja mietityttää tutkitaanko vatsan päältä vai sisätutkimuksena, osaatteko sanoa? Edelliset kuukautiset jäivät epäselviksi, mutta jos ne viimeisimmät oudot ja vajaat olivat ihan kuukautiset, niin olisin tuolloin 3.8. ultrassa kahdeksannella viikolla.
Kiitos infosta, tuota vähän arvelin. En kuitenkaan saanut mitään ohjetta pitääkö rakko tyhjentää sinne mennessä vai ei, ja jäin asiaa nyt sitten pohtimaan, että kuinka pitäisi tehdä. Aikaa soittaessa en vielä osannut ajatellakaan asiaa tai ollut lueskellut vielä mitään aiheesta.Minulla kaikki varhaisultrat tehty aina sisäkautta, rakossa virtsaa.
Mulle tehtii viime raskaudessa vatsan päältä ja viikkoja oli sillo 7+2. Jopa rasvakerrostaki välissö oli ja hyvin sai näkymäänKiitos infosta, tuota vähän arvelin. En kuitenkaan saanut mitään ohjetta pitääkö rakko tyhjentää sinne mennessä vai ei, ja jäin asiaa nyt sitten pohtimaan, että kuinka pitäisi tehdä. Aikaa soittaessa en vielä osannut ajatellakaan asiaa tai ollut lueskellut vielä mitään aiheesta.
Kiitos tästäkin infosta! Mun neuvolantäti jäi jo lomalle, keltä sen ajan sain, niin en pääse soittelemaan peräänkään enää, että kuinka ultraan valmistautuisin, tyhjällä vai täydellä rakolla.Mulle tehtii viime raskaudessa vatsan päältä ja viikkoja oli sillo 7+2. Jopa rasvakerrostaki välissö oli ja hyvin sai näkymään
Jos on neuvolan kautta nii varautuisin täydempäään rakkoon ja sisäkautta tehtyynKiitos tästäkin infosta! Mun neuvolantäti jäi jo lomalle, keltä sen ajan sain, niin en pääse soittelemaan peräänkään enää, että kuinka ultraan valmistautuisin, tyhjällä vai täydellä rakolla.