Varhaisultra

Varasin ajan perjantaille 29pv, 6+6 ois sillo. Suositus oli että ois 7+0 jo mutta ei päästä lauantaina ja mies lähtee sitte taas työreissuun 10päivöksi nii jospa tuolloin näkyisi jo syke 😊

Muokattu viimeksi:
Mä en tiedä onko varhaisultra siis sama, mutta ajattelin varata ajan neuvolan ensikäynnille, joka sielä rv 9 paikkeilla 🙂
Ei oo sama asia kuin neuvolan ensikäynti. Täällä ei ainakaan silloin ultraa.
Eka normiultra taitaa olla rv 12. 😊

Mulla varhaisultra 26.7. 😊 Viikkoja tuolloin 7+6. Täällä taitaa kunnallisella päästä ihan kaikki, sillä kahdessa aiemmassa raskaudessakin on neuvolan toimesta varattu varhaisultra.

Pitäiskö listaa tehdä ultrapäivistä, ni pysyis paremmin kärryillä että kenen kuulumisia odotellaan? 😊

Voin alotella:

22.7. Meiri

Tänään käyty varhaisultrassa. Kaikki hyvin ja pieni sydän siellä sykki 😍 Ensikertalaisena olen aivan häkeltynyt ja ihmeissäni! Ultran mukaan 6+1 (itse olen laskeskellut että olisi ihan vähän enemmän).

Sain tänään ajan uuteen ultraan, koska viimeksi oli liian aikaista määrittää raskauden kestoa.

22.7. Meiri
26.7. Kosmoskukka

22.7. Meiri
26.7. Kosmoskukka
2.8 susanie
3.8. JMMM

Minulla elämäni ensimmäinen ultra edessä, ja mietityttää tutkitaanko vatsan päältä vai sisätutkimuksena, osaatteko sanoa? Edelliset kuukautiset jäivät epäselviksi, mutta jos ne viimeisimmät oudot ja vajaat olivat ihan kuukautiset, niin olisin tuolloin 3.8. ultrassa kahdeksannella viikolla.

22.7. Meiri
26.7. Kosmoskukka
2.8 susanie
3.8. JMMM

Minulla elämäni ensimmäinen ultra edessä, ja mietityttää tutkitaanko vatsan päältä vai sisätutkimuksena, osaatteko sanoa? Edelliset kuukautiset jäivät epäselviksi, mutta jos ne viimeisimmät oudot ja vajaat olivat ihan kuukautiset, niin olisin tuolloin 3.8. ultrassa kahdeksannella viikolla.
Minulla kaikki varhaisultrat tehty aina sisäkautta, rakossa virtsaa. 😊

Minulla kaikki varhaisultrat tehty aina sisäkautta, rakossa virtsaa. 😊
Kiitos infosta, tuota vähän arvelin. En kuitenkaan saanut mitään ohjetta pitääkö rakko tyhjentää sinne mennessä vai ei, ja jäin asiaa nyt sitten pohtimaan, että kuinka pitäisi tehdä. 🙂 Aikaa soittaessa en vielä osannut ajatellakaan asiaa tai ollut lueskellut vielä mitään aiheesta.

Kiitos infosta, tuota vähän arvelin. En kuitenkaan saanut mitään ohjetta pitääkö rakko tyhjentää sinne mennessä vai ei, ja jäin asiaa nyt sitten pohtimaan, että kuinka pitäisi tehdä. 🙂 Aikaa soittaessa en vielä osannut ajatellakaan asiaa tai ollut lueskellut vielä mitään aiheesta.
Mulle tehtii viime raskaudessa vatsan päältä ja viikkoja oli sillo 7+2. Jopa rasvakerrostaki välissö oli ja hyvin sai näkymään

Mulle tehtii viime raskaudessa vatsan päältä ja viikkoja oli sillo 7+2. Jopa rasvakerrostaki välissö oli ja hyvin sai näkymään
Kiitos tästäkin infosta! Mun neuvolantäti jäi jo lomalle, keltä sen ajan sain, niin en pääse soittelemaan peräänkään enää, että kuinka ultraan valmistautuisin, tyhjällä vai täydellä rakolla. 😅

Kiitos tästäkin infosta! Mun neuvolantäti jäi jo lomalle, keltä sen ajan sain, niin en pääse soittelemaan peräänkään enää, että kuinka ultraan valmistautuisin, tyhjällä vai täydellä rakolla. 😅
Jos on neuvolan kautta nii varautuisin täydempäään rakkoon ja sisäkautta tehtyyn 😊😅

Takaisin