Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Voi kurjuus Jossun uutisia 😕 Onko se neuvolan ultra miten tarkka, mietin vaan, ettĂ€ voisko tosiaan vaan olla niin pieni, ettĂ€ sydĂ€men syke vaikea nĂ€hdĂ€ etenkin jos epĂ€tarkempi ultra đŸ€” Kun toi kasvu nyt kuulostaa kuitenkin positiiviselta. Toivottavasti saisit tilanteesta varmuuden mahd. pian đŸ™đŸ»â€ïž
Neuvolan ultra ei ollut mun silmÀÀni hirvittÀvÀn tarkka, toisin kuin se maanantain lÀÀkÀrin. Joka tapauksessa sekÀ gyne ettÀ kÀtilö olivat sitÀ mieltÀ ettÀ sykkeiden pitÀisi jo nÀkyÀ.

Moikka! Mulla on nyt 9+2 menossa ja kÀvin tÀnÀÀn ekassa neuvolassa. Nyt tuli Maisa-sovellukseen info, et voin varata ajan nt-ultraan, mutta vasta 27.6. - 1.7. aikavÀlille. Mullahan on 27.6. menossa jo 13+6!? Oon nÀissÀ asioissa ihan ensikertalainen, mut sen oon ymmÀrtÀny et ton ultran pitÀis olla 10+0 - 13+6? Skippasin varhaisultrankin, ku aattelin et vois kuitenkin pÀÀstÀ jo parhaimmillaan ens viikolla tuohon ilmaiseen ultraan. Voiko olla niin ruuhkaa, ettÀ pÀÀsenkin vasta tuolloin? Vai voiko tÀllÀ olla yhteyttÀ siihen, et meen (vasta) ens viikolla siihen verikokeeseen? (Jonka varasin tÀnÀÀn neuvolan jÀlkeen) Aattelin nyt vielÀ tÀÀltÀ varmistaa, ennen ku huomenna soittelen sinne neuvolaan ja kysyn hölmönÀ asiasta. Jos oonkin nyt ihan vÀÀrin ymmÀrtÀny?

Moikka! Mulla on nyt 9+2 menossa ja kÀvin tÀnÀÀn ekassa neuvolassa. Nyt tuli Maisa-sovellukseen info, et voin varata ajan nt-ultraan, mutta vasta 27.6. - 1.7. aikavÀlille. Mullahan on 27.6. menossa jo 13+6!? Oon nÀissÀ asioissa ihan ensikertalainen, mut sen oon ymmÀrtÀny et ton ultran pitÀis olla 10+0 - 13+6? Skippasin varhaisultrankin, ku aattelin et vois kuitenkin pÀÀstÀ jo parhaimmillaan ens viikolla tuohon ilmaiseen ultraan. Voiko olla niin ruuhkaa, ettÀ pÀÀsenkin vasta tuolloin? Vai voiko tÀllÀ olla yhteyttÀ siihen, et meen (vasta) ens viikolla siihen verikokeeseen? (Jonka varasin tÀnÀÀn neuvolan jÀlkeen) Aattelin nyt vielÀ tÀÀltÀ varmistaa, ennen ku huomenna soittelen sinne neuvolaan ja kysyn hölmönÀ asiasta. Jos oonkin nyt ihan vÀÀrin ymmÀrtÀny?
Noissa on kyllÀ yleensÀ tarkat viikot kun noi tutkimukset pitÀÀ tehdÀ. Eli todellakin soittaisin neuvolaan ja varmistaisin asian.

• TykkÀÀn
Reaktiot: MMV
MeillĂ€ pĂ€in (Hus) on, et tavoitteena olis 10+ viikolla kĂ€ydĂ€ verikokeessa ja 11+5-13+0 olis ultra. Ja sit vĂ€hĂ€n laajennettuna aikataulu olis 9-11 verikoe ja 11+0-13+6 ultra. Et toi 13+6 olis ns. ihan viimenen pĂ€ivĂ€ kĂ€ydĂ€. Soittaisin tosiaan ja kysyisin. đŸ€”

Tulevia ultria:

3.6. Pillow
7.6 perhonen34
8.6. Roskajoukon Jalokivi, Hano, Hillanen, amandatt
10.6. Jadine
13.6. Jokeri, Noaidi, Viikuna91, PÀtkÀ, Prairie, # haaveena4

LisÀtÀÀn nyt tuo ultra vielÀ listalle... Onkin sitten jo neljÀs ultra tÀssÀ raskaudessa. :Grimacing Face:

TÀÀllÀ jÀnnÀillÀÀn myös Pillow'n puolesta!

Tulevia ultria:

7.6 perhonen34
8.6. Roskajoukon Jalokivi, Hano, Hillanen, amandatt
10.6. Jadine
13.6. Jokeri, Noaidi, Viikuna91, PÀtkÀ, Prairie, # haaveena4

Takaisin