Varhaisultra

Kiitos teille ☺️ Kaunis Odotus on paikka mihin ollaan menossa, joten laitan sinne vielä viestiä ja kysyn heidän mielipidettään. Hehän parhaiten myös tuntevat laitteensa. Voi myös olla, että hieman lähempänä miehen suunnitelmat tarkentuu ja päästäisiinkin esim 7+3.

Kaunis odotus on ihana! 😍❤️
Ihana henkilökunta ja heillä on hyvät laitteet. ☺️
Omalla kokemuksella ovat myös vastanneet todella nopeasti viesteihin. :)

Voi ihanat❤️ Ultrassa käyty ja yksi pieni sieltä löytyi ja sydän löi😭 Viikot vastasi juuri tuota maagista 6+3 eli oli 3 päivää pienempi kuin mitä epämääräisen kiertoni mukaan koitettiin arvioida😅
Onnea ihanista kuulumisista! ❤️

Selvää sykettä ei löytynyt vieläkään mutta mitaksi saatiin 6+3 tai 6+4 eli oli kasvanut kuitenkin. Saatiin lähete äitipolille. Oon jo aikalailla menettänyt toivoni vaikka kätilö ei uskaltanut sanoa suuntaan tai toiseen.
Hyvä merkki tuo, että kasvaa😘 Saitko sä vielä uutta aikaa tietoon?

Älä vielä menetä toivoa💗 Kyllä ne vielä löytyy😘

Sain varhaisultra-ajaksi 13.6, apua siihenhän on ikuisuus! Tuulimunaraskaus pelottaa. Tolloin on jo viikot 7+2, eli ainakin pitäisi jo näkyä kaikki. Kaveri lupautui tulemaan tukihenkilöksi onneksi. Olin meinannut yksityiselle varata, mutta tämä varhaisulta "kuuluikin" lapsettomuushoitoihin, mikä on ihan kiva.
Meillä myös varhaisultra 13.6 ja piru kun jännittää , meillä rv 7+0 silloin , ja lapsettomuushoitojen kautta tämä varhaisultra myös meillä 🥰

Hyvä merkki tuo, että kasvaa😘 Saitko sä vielä uutta aikaa tietoon?

Älä vielä menetä toivoa💗 Kyllä ne vielä löytyy😘
En saanut vielä. Viikon sisällä ilmeisesti kutsuvat ja kätilö ajatteli että mahdollisesti päästäisiin jo ennen kuin meillä on aika neuvolaan ens ke. Mulla on kovasti nyt vaan semmoinen olo ollut muutaman päivän että en ole raskaana ja kaikki oireet turvotusta myöden häipyneet. Painokin on tippunut samaan mistä lähti liikkeelle, sekin kertoo turvotuksen poistumisesta.

Meillä myös varhaisultra 13.6 ja piru kun jännittää , meillä rv 7+0 silloin , ja lapsettomuushoitojen kautta tämä varhaisultra myös meillä 🥰
Missä päin te olette? Mulla on Taysissa puolen päivän jälkeen :Smiling Face With Smiling Eyes:. Meitä onkin tona maanantaina monta jännittäjää!

Tulevia ultria siis:
Jossu123
3.6. Pillow
7.6 perhonen34
8.6. Roskajoukon Jalokivi, Hano, Hillanen
13.6. Jokeri, Noaidi, Viikuna91, Pätkä

En saanut vielä. Viikon sisällä ilmeisesti kutsuvat ja kätilö ajatteli että mahdollisesti päästäisiin jo ennen kuin meillä on aika neuvolaan ens ke. Mulla on kovasti nyt vaan semmoinen olo ollut muutaman päivän että en ole raskaana ja kaikki oireet turvotusta myöden häipyneet. Painokin on tippunut samaan mistä lähti liikkeelle, sekin kertoo turvotuksen poistumisesta.
Voi että tota teidän tilannetta, ihan kamala joutua viikkotolkulla jännittämään :disappointed-face:. Toivottavasti nyt kuitenkin kaikki olisikin hyvin.

Järkyttävän pitkä odotus😞 jokainen päivä on liikaa. Toivottavasti heti alkuviikosta pääsisit ultraan.

Mieli kumma kapistus, se menee hyvin pitkälti fiiliksen mukaan😮
Kumpa noin ei olis vaan pikkunen olis vaan piilossa ja kovin pieni vielä😘

Missä päin te olette? Mulla on Taysissa puolen päivän jälkeen :Smiling Face With Smiling Eyes:. Meitä onkin tona maanantaina monta jännittäjää!

Tulevia ultria siis:
Jossu123
3.6. Pillow
7.6 perhonen34
8.6. Roskajoukon Jalokivi, Hano, Hillanen
13.6. Jokeri, Noaidi, Viikuna91, Pätkä

Voi että tota teidän tilannetta, ihan kamala joutua viikkotolkulla jännittämään :disappointed-face:. Toivottavasti nyt kuitenkin kaikki olisikin hyvin.
Tayssissa köyty hoidot mutta väliultrat Hml 😊

Voi kurjuus Jossun uutisia 😕 Onko se neuvolan ultra miten tarkka, mietin vaan, että voisko tosiaan vaan olla niin pieni, että sydämen syke vaikea nähdä etenkin jos epätarkempi ultra 🤔 Kun toi kasvu nyt kuulostaa kuitenkin positiiviselta. Toivottavasti saisit tilanteesta varmuuden mahd. pian 🙏🏻❤️

Takaisin