Varhaisultra

Ultrasta just tultu. Syke löytyi ja tyyppi oikeassa paikassa! Mutta koko oli vähän pienempi mitä viikot… nyt pitäis olla 7+2, niin vastas viikkoja 6+5. Ens viikon perjantaina on sit seuraava ultra, niin nähdään mihin suuntaan on kehitys lähtenyt… eli piina ei loppunut tähänkään :side_tear:

Oliko teillä eilen ultra, miten meni? :Two-hearts:
 
Oliko teillä eilen ultra, miten meni? :Two-hearts:

Ultra on vasta viikon päästä ja itseasiassa sitä siirrettiin perjantailta nyt maanantaille 31.1. lääkäritilanteen takia. Eli vielä enemmän odottamista luvassa. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: On tämä aika raastavaa, mutta yritän ajatella positiivisesti ja nauttia nyt tästä raskaudesta vielä, jos vaikka kuullaankin sitten huonoja uutisia.
 
Varasin yksityiseltä varhaisultran viikolle 7+3. Olin ensin varaamassa viikkoa aiemmaksi (koska omien laskujen mukaan olisin joitain päiviä pidemmällä), mutta ajanvarauksesta laskettiin minulle nuo viikot ja sanottiin ettei aiemmin välttämättä kannata tulla. Joten muutama viikkoa täytyisi jaksaa vielä odottaa. Toisaalta ehkä parempi niin, että sydänäänien pitäisi varmasti näkyä, kuin se että menisi liian ajoissa ja tulisi vain lisästressiä...
 
Ultrasta just tultu. Syke löytyi ja tyyppi oikeassa paikassa! Mutta koko oli vähän pienempi mitä viikot… nyt pitäis olla 7+2, niin vastas viikkoja 6+5. Ens viikon perjantaina on sit seuraava ultra, niin nähdään mihin suuntaan on kehitys lähtenyt… eli piina ei loppunut tähänkään :side_tear:

Kävin myös äsken ultrassa ja aika samanlainen tarina täällä. Syke löytyi, pitäisi olla 7+4, mutta vastasi 6+2. Meen lauantaina uudestaan käymään, niin nähdään kehittyykö.
 
Ihania ultrauutisia teillä :smiling face with heart-eyes: Itselläni ultra tulossa perjantaina, jännittää!
 
Varasin yksityiseltä varhaisultran viikolle 7+3. Olin ensin varaamassa viikkoa aiemmaksi (koska omien laskujen mukaan olisin joitain päiviä pidemmällä), mutta ajanvarauksesta laskettiin minulle nuo viikot ja sanottiin ettei aiemmin välttämättä kannata tulla. Joten muutama viikkoa täytyisi jaksaa vielä odottaa. Toisaalta ehkä parempi niin, että sydänäänien pitäisi varmasti näkyä, kuin se että menisi liian ajoissa ja tulisi vain lisästressiä...

No tuolloin ainakin varmasti löytyy jo syke, vaikka olisi muutaman päivän pienempikin, niin siinä mielessä hyvä ottaa varman päälle. Vaikka se odottelu tuskaa onkin :No Evil Monkey:
 
  • Tykkään
Reaktiot: Siz
Mä tuossa aiemmin kirjoittelinkin, että mulla edellisessä raskaudessa kahtena peräkkäisinä päivinä olleissa ultrissa koko meinasi heittää muutaman päivän. Ja silloin toinen lääkäri mittasi just toisen kerran ja selitti, miten voi heittää helposti mittausepävarmuudesta johtuen muutaman päivän, varsinkin jo vielä vähän huonommat ultralaitteet käytössä. Ja toisaalta jos tarkempi oviksen ajankohta ei ole tiedossa, niin hyvin voi heittää senkin takia muutaman päivän. Mulla nyt menkoista laskettuna olisi 6+5, mutta oviksesta toi 6+2, mitä vastasi ultrassa.
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista Nette ja Evena :smiling face with heart-eyes:

Mulla ultrattiin varhaisultrassa suoraan vatsanpäältä (lääkärillä oli tiedossa kohdun alaosassa oleva iso myooma, joten varmaan sen takia halusi kokeilla vatsan päältä). Huomasi kyllä, että oli hyvät laitteet ja taitava ultraaja, kun alkio sykkeineen löytyi ihan hetkessä.:smiling-eyes:
 
Takaisin
Top