Varhaisultra

Täällä myös ultrassa käyty ja vastoin kaikkia pelkoja syke löytyi! 7+3
Taitaa La mennä hiukan elokuun puolelle mutta mielellään kirjoittelisin täällä kun alkuun laskin että syyskuulle menis
 
Onnea molemmille hyvistä ultrakuulumisista :Two-hearts:
Kauramaito, mulla myös la 31.8. mutta aiemmat ovat syntyneet 12 ja 14 päivää yli lasketun, joten en osaa edes kuvitella, että elokuista tulisi.
 
Onnea molemmille hyvistä ultrakuulumisista :Two-hearts:
Kauramaito, mulla myös la 31.8. mutta aiemmat ovat syntyneet 12 ja 14 päivää yli lasketun, joten en osaa edes kuvitella, että elokuista tulisi.
Kiitos!

Päätin että nyt luotan tähän raskauteen ja mikä tulee, on tullakseen.
Uskallan ehkä listata jo itseni syyskuisiin.
 
Meillä tulee varhaisultra polilta ja veikkaan että se on helmikuun alkupuolella. Aikaisintaan 3 viikon päästä kun on 7+0.
 
Nyt alkanut hirveästi jännittää maanantain varhaisultra, että mitä jos siellä ei kaikki olekaan hyvin. Miten siitä selviäis. Vaikka tässä on yrittänyt himmailla kaikkien vauvajuttujen ajattelemisen kanssa, olisi se kyllä iso kolaus jos ei meille syyskuista tulisikaan.

Nyt täytyy vaan yrittää olla rauhallisin mielin viikonlopun yli ja toivoa sitten parasta maanantaina :folded:
 
Siirsin kans oman varhaisultran tiistaille jollon olis 7+2 menossa. Iski joku ihme paniikkiahistus etten pystykkään odottaan koko viikkoa ja stressaisin vaan kotona ja töissä ollessa ihan hirveesti:No Evil Monkey:
 
Tää aika tuntuu musta tosi pitkältä odotella kun plussasin tosi aikaisin, jo viikko sitten, mutta virallinen testipäivä ja ilmoitus polille on vasta tulevana keskiviikkona ja sen jälkeen saan ajan varhaisultraan. Joka sekin vasta joskus helmikuun alkupuolella :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Mä niin toivon et ton käynnin jälkeen loppuu tää stressaaminen. Kauheeta jos koko odotus olis vaan pelkkää malttamatonta odottelua et koska on seuraava etappi saavutettu:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Mä niin toivon et ton käynnin jälkeen loppuu tää stressaaminen. Kauheeta jos koko odotus olis vaan pelkkää malttamatonta odottelua et koska on seuraava etappi saavutettu:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mä muistan, että ekalla kerralla varhaisultran jälkeen se tyynempi olo kesti ehkä viikon, kunnes aloin stressata nt-ultraa. :No Evil Monkey: Onneksi sen jälkeen vähän helpotti, vaikka kyllä se rakenneultra myös jännitti.
 
Ultrasta just tultu. Syke löytyi ja tyyppi oikeassa paikassa! Mutta koko oli vähän pienempi mitä viikot… nyt pitäis olla 7+2, niin vastas viikkoja 6+5. Ens viikon perjantaina on sit seuraava ultra, niin nähdään mihin suuntaan on kehitys lähtenyt… eli piina ei loppunut tähänkään :side_tear:
 
Ultrasta just tultu. Syke löytyi ja tyyppi oikeassa paikassa! Mutta koko oli vähän pienempi mitä viikot… nyt pitäis olla 7+2, niin vastas viikkoja 6+5. Ens viikon perjantaina on sit seuraava ultra, niin nähdään mihin suuntaan on kehitys lähtenyt… eli piina ei loppunut tähänkään :side_tear:
Toivotaan että kaikki on kunnossa :folded::red-heart: pienikin kuvakulman muutos voi tehdä sellaisen mittavirheen, et koko voi heittää muutaman päivän.
 
Ultrasta just tultu. Syke löytyi ja tyyppi oikeassa paikassa! Mutta koko oli vähän pienempi mitä viikot… nyt pitäis olla 7+2, niin vastas viikkoja 6+5. Ens viikon perjantaina on sit seuraava ultra, niin nähdään mihin suuntaan on kehitys lähtenyt… eli piina ei loppunut tähänkään :side_tear:

No onneksi ei ollut kovin iso heitto. Mulla ekassa raskaudessa oli varhaisultrat kahtena peräkkäisenä päivänä, kun ekassa diagnosoitiin virheellinen kkm. Ja tässä toisen päivän ultrassa lääkäri sai ensimmäisellä mittauksella muistaakseni koon just ehkä 3-4 päivää pienemmäksi, mutta toisella kokeilulla koko oli sama kuin ekassa. Eli hyvin voi heittää muutaman päivän ilman, että on mitään hätää :Two-hearts:
 
Päädyin itse varmuudeksi siirtämään aikaa myöhemmäksi. Uusi aika helmikuun ekalla viikolla, ompas pitkä aika odottaa!
 
Millaista siellä Liedossa oli? Mietin itekki et pitäiskö sittenki mennä sinne eikä yksityiselle lääkärille?
Siellä oli mukava kätilö. Tila oli aika pelkistetty ja simppeli. Joku vanha liiketila ja oli hassua et siel sit oltiin haarat levällään ja edes olo vaan sälekaihtimet sinne jalkakäytävälle:tears: Mutta siis mua ei se haitannu. Kiireettömästi katottiin ja oli mukava kokemus:thumbs-up:
 
Takaisin
Top