Varhaisultra

Jee. Kaikki hyvin. Yks terhakka tyyppi oli läsnä ja koko vastasi 9+0 , menkoista laskettuna ois 8+3 mut oletetun hedelmöitysajankohdan (ollaan etäsuhteessa nii ei hässitä ku viikonloppuisin) mukaan 8+6 eli vastaa aika hyvin. Ihan nallennäkönen ja liikkuki.
 
Oi kun tekisi mieli itsekin varata se aika teidän kuulumisten jälkeen :Heartred
Mutta olisi sille rahalle muutakin käyttöä.

Parin viikon päästä neuvola, ja siitä enää muutama viikko nt-ultraan. Oireet on aika vahvat, niin jos sitä malttaa :rolleyes:
 
Muok. Noihin verikokeisiin sain ohjeen noudattaa varhaisultrasta saatua laskettua aikaa, mutta en tiedä onko tässä vaihtelua? Varmin toki osua noiden kahden lasketun ajan mukaan niin että on 10-10+6 mutta kannattaa varmistaa neuvolasta vielä :)

Soitin perjantaina neuvolaan, verikokeen aikaa
siirretään vastaamaan varhaisultrassa saatua laskettua aikaa ja nt-ultra toki myös.
 
Täällä keskeytynyt keskenmeno todettu tänään, joten poistun täältä. Ihanaa odotusta teille muille! :Heartred
 
Oltiin jo katseltu yksityisen hintoja, mut ei tarvinnutkaan kun plussa tuli kierukan poiston jälkeen ilman kiertoa niin ei oo hajuakaan viikoista. Kolmen päivän päästä on aika.
 
Mulla oli kaikki mahdollinen ylhäällä, mutta tarjosivat silti ultraa neuvolasta lääkärille kun ekaa neuvola-aikaa soitin. Onneksi en ottanut aiempaa, päivä ennen juhannusta vaan tälle viikolle. Koko ei vastannut, ehkä pahaenteisesti, taaskaan viikkoja ollen 6+ eikä 7+, ja niin pieni ettei kunnolla saanut mitattua. Syke onneksi löytyi. Sen jälkeen mulla menikin kaikki ohi. Lääkäri varasi uuden ajan ensi viikon perjantaille. Vauvakuplailen nyt kuitenkin omien ja neuvolan laskujen mukaan kunnes muuta varmistusta tulee.
 
No syke on syke! Ja se on vahva vauvalupaus. Voihan vaan olla että pikkuinen on tärpännyt myöhemmin kuin laskut ehdottaisivat, minulla on usein käynyt niin ja kyllähän niistäkin on vauvat kasvaneet. :Heartred
 
Täälläkin löytyi syke :Heartpink

Olipa vain terveystalolla hinnat kohdillaan, ultra maksoi 240e :wideyed: Täällä pienellä paikkakunnalla ei ollut vaihtoehtoja..


Hinnat ovat kyllä aika pilvissä. Mä kävin myös Terveystalolla, kun muualla oli huonosti aikoja :shifty:
 
Minkä verran teillä on mennyt aikaa ultrassa?

Mulla tosiaan huomenna ultra, jossa raskausviikot varmistetaan. Sen jälkeen lähdetään viemään miehen lapsia takas kotiin niin tietäis vähän suunnilleen kauan siinä menee. Toki sitä varmasti kattelisi vaikka kuinka kauan :)
 
Minkä verran teillä on mennyt aikaa ultrassa?

Mulla tosiaan huomenna ultra, jossa raskausviikot varmistetaan. Sen jälkeen lähdetään viemään miehen lapsia takas kotiin niin tietäis vähän suunnilleen kauan siinä menee. Toki sitä varmasti kattelisi vaikka kuinka kauan :)

Felicitaksessa meillä meni noin 15 min, siinä myös juteltiin lääkärin kanssa raskauteen liittyvät perustiedot yms ja itse kyseltiin mieltäpainaneista asioista. Varatun ajan pituus taisi olla 20 min, mutta lääkäri käytti osan tuosta kirjauksiin yms.
 
Minkä verran teillä on mennyt aikaa ultrassa?

Mulla tosiaan huomenna ultra, jossa raskausviikot varmistetaan. Sen jälkeen lähdetään viemään miehen lapsia takas kotiin niin tietäis vähän suunnilleen kauan siinä menee. Toki sitä varmasti kattelisi vaikka kuinka kauan :)

Mulla on huomenna varhaisultra ja varaus on 30min mittainen. Tuskinpa siinä ihan noin kauaa menee, 15-20min ehkä realistisempi. :)
 
Takaisin
Top