Varhaisultra

Heippa! Meilläpäin kuuluu julkisella alkuraskauden ultra, ja yritin varata aikaa lääkärille, en osannut sanoa kuukautisten perusteella kuinka pitkällä ollaan. (Kierto 40-60 päivää)... ainoastaan tiedän, että 17.7 tein hailuran plussan ja 18.7 jo vahvemman. Lääkärin aika on tästä 2 viikon päästä, toivottavasti näkyy jotain?! Kauheeta odottaa niin pitkään vielä :wideyed:
 
Eilen kävin terveyskeskuslääkärillä ultrassa, viikot 6+0. Ruskuaispussi näkyi, mutta ei vielä muuta varmaa. Mulla kohtu reilusti eteen kallellaan niin vaikeuttaa asiaa. Uusi aika 8.9 kun viikkoja se 8+0 ja siitä viikonpäästä eka neuvola-aika.

Mulle tehtiin ultra, koska keskeytynyt keskenmeno 2v sitten. Todettiin viikoilla 11+1 ja ultran mittauksilla arvio 7+5 menehtynyt.
 
Eilen kävin terveyskeskuslääkärillä ultrassa, viikot 6+0. Ruskuaispussi näkyi, mutta ei vielä muuta varmaa. Mulla kohtu reilusti eteen kallellaan niin vaikeuttaa asiaa. Uusi aika 8.9 kun viikkoja se 8+0 ja siitä viikonpäästä eka neuvola-aika.

Mulle tehtiin ultra, koska keskeytynyt keskenmeno 2v sitten. Todettiin viikoilla 11+1 ja ultran mittauksilla arvio 7+5 menehtynyt.
Onpa kiva, että saat varhaisultran! Mä en saanut vaikka ihan samanlainen tausta.:sorry:
 
Onpa kiva, että saat varhaisultran! Mä en saanut vaikka ihan samanlainen tausta.:sorry:

Joo sillon keskenmenon jälkeen itse sanoivat, että jos vielä raskaudun voisi ultraa jo viikolla 6. Ihan kiva kyllä, jos pelko vähenis sit.
 
Mulla on myös ens viikolla varhaisultra kun viikot on 6+0, sanoivat että on ihan siinä ja siinä näkyykö syke vielä ja että ei saa huolestua jos ei näy. Yksityiselle en ihan noin aikaisin menisi mutta mulla on tätä veristä vuotoa ollut, niin mulle tässä kohtaa tärkeintä olisikin saada tietää, että onko ylipäätään mitään oikeassa paikassa. Neuvolasta tarjosivat varhaisultraa juurikin tuon vuodon ja historian takia.
 
Hei kaikille! Olen seurannut ketjua jo tovin, mutta en ole uskaltanut kirjoittaa epävarman tilanteen vuoksi. Taustalla keskenmeno, keskeytys (vauva ei ollut terve) ja muutama biokemiallinen raskaus. Nyt tasan kaksi viikkoa sitten kävimme varhaisultrassa ja suureksi pettymykseksi alkio oli 1-1,5viikkoa jäljessä kehitystään, mikä ainakin meidän tilanteessa enteili keskenmenoa. Arveltiin siis olevan rv5+3. Olen kärsinyt voimakkaasta pahoinvoinnista (ei kuitenkaan hyperemeesistä) ja kaksi viikkoa on mennyt synkissä tunnelmissa sohvanpohjalla sekä tuntunut ikuisuudelta. Tänään kävimme kontrolliultrassa ja olin varautunut aloittamaan keskeytyksen. Mulla on kauhea pelko kotikeskeytystä kohtaan kipujen takia. Ultran ruudulle pamahti kuitenkin useampaan kertaan mitattuna rv 8+3 vastaava rajojaan heilutteleva vauva :Heartred Mietin, että onko tämä todellistakaan ja pelottaa, milloin se viedään meiltä pois...
 
Hei kaikille! Olen seurannut ketjua jo tovin, mutta en ole uskaltanut kirjoittaa epävarman tilanteen vuoksi. Taustalla keskenmeno, keskeytys (vauva ei ollut terve) ja muutama biokemiallinen raskaus. Nyt tasan kaksi viikkoa sitten kävimme varhaisultrassa ja suureksi pettymykseksi alkio oli 1-1,5viikkoa jäljessä kehitystään, mikä ainakin meidän tilanteessa enteili keskenmenoa. Arveltiin siis olevan rv5+3. Olen kärsinyt voimakkaasta pahoinvoinnista (ei kuitenkaan hyperemeesistä) ja kaksi viikkoa on mennyt synkissä tunnelmissa sohvanpohjalla sekä tuntunut ikuisuudelta. Tänään kävimme kontrolliultrassa ja olin varautunut aloittamaan keskeytyksen. Mulla on kauhea pelko kotikeskeytystä kohtaan kipujen takia. Ultran ruudulle pamahti kuitenkin useampaan kertaan mitattuna rv 8+3 vastaava rajojaan heilutteleva vauva :Heartred Mietin, että onko tämä todellistakaan ja pelottaa, milloin se viedään meiltä pois...
Onneksi olkoon! Hyvin kirinyt pieni viikot kiinni ja kehittynyt:salut
Nyt toivotaan kaiken sujuvan mallikkaasti loppuun asti ja onhan tossa jo aika iso todennäkösyys noita viikkoja vastaavalla tulla ihan hoivattavaksi huhtikuulle:Heartred
 
Varhaisultrassa käyty ja vastasi rv 6+5(eli päivän enempi mitä itse laskin oviksesta). Ja hyvä syke siellä väpätti:love7


Oon ihan ihmeissäni tästä, olin tosi skeptinen koko alkion olemassa olostakaan.
Olin puolisoni kanssa siellä ja molemmilla kostu silmät kuulemma. Itse papatin menemään koko käynnin, jännitin niin kovasti.
Omasta mielestäni oon tosi vähäoireinen, mut silti pieni on kehittynyt siellä tommoseks ilman et olis välttämättä "huomannutkaan" jos ois epäsäännöllinen kierto ja tämmöne yritys ollu päällä.

Vauvantailla oli mukava käydä.
Vitsi miten jännittävääää:bounce
 
Huomenna viimeinkin olisi se kaksi pitkää viikkoa odotettu kontrolliultra.:smiley-bounce012
Kenelläkään muulla huomenna varhaisultraa?
 
Kaikki oli hyvin!:p 8.rv on nyt ja sekin täsmää nyt niihin mun alkuperäisiin laskuihin. Mihin lie viimeksi oli se yksi viikko hävinnyt ja säikäytti silloin. Niin ja syke siis nähty myös.:)
 
Takaisin
Top