Varhaisultra

Me mennaan viela 2 vkon paasta uudelleen, koska en tykannyt edellisesta ultraajasta, eipa juuri mitaan kertonut (esim kokoa). Haluaisin myos loytaa hyvan klinikan, jossa voisi tehda mahdollisesti np ultran (jos joku taalla osais) ja rakenneultran. Jos noissa olisi jotain haikkaa, niin lentaisin Suomeen synnyttamaan.
 
  • Tykkään
Reaktiot: SP
Huomenna eka neuvola ja ultraus siellä! Apua hirveää kauhistuttaa pelottaa! Oispa siellä elämää vielä! Klo 12 aika :hungover:
 
Täällä jännään teijän puolesta! Mulla itellä vielä reilu viikko varhaisultraan. :nailbiting:
 
Bongasin vapaan ajan huomiselle ja menenkin nyt sitten jo huomenna varhaisultraan (6+6). :nailbiting::nailbiting: Muuten ois ollut maanantaina, mutta peruin sen ja päätin nyt kuitenkin aikaistaa menoa muutamalla päivällä, jotta saan miehen mukaan tukihenkilöksi, kun jännittää niin kovin. Toivottavasti kaikki olisi kunnossa. :Heartred
 
Okei oon ihan sekaisin, mutta en mä uskallakaan mennä huomenna. :smiley-ashamed008 Miehellä menee hermot (ja ehkä itselläkin tähän sekoiluun). Mutta kun katoin uudestaan hedelmöitysajankohdan perusteella laskuria, niin se sanoo et ois vasta 6+2 huomenna ja neuvolan laskulla 6+6. Ja pelottaa et se syke ei näkyisi, ja sen nimenomaan haluaisin nähdä. :sad001

Eli joo raportoin seuraavan kerran, kun oon ihan oikeasti käynyt siellä ultrassa asti. :grin
 
Muokattu viimeksi:
Okei oon ihan sekaisin, mutta en mä uskallakaan mennä huomenna. :smiley-ashamed008 Miehellä menee hermot (ja ehkä itselläkin tähän sekoiluun). Mutta kun katoin uudestaan hedelmöitysajankohdan perusteella laskuria, niin se sanoo et ois vasta 6+2 huomenna ja neuvolan laskulla 6+6. Ja pelottaa et se syke ei näkyisi, ja sen nimenomaan haluaisin nähdä. :sad001

Eli joo raportoin seuraavan kerran, kun oon ihan oikeasti käynyt siellä ultrassa asti. :grin
No mä kävin menkoista laskettuna 6+1 ja ultrassa vastasi 6+0 ja silti näkyi syke, että kyllä se noilla päivilläkin hyvinkin saattaa jo näkyä.
Mutta yhtä normaalia on vaikkei näkyisikään, eli siinä tapauksessa ei tarvis vielä huolestua
 
Okei oon ihan sekaisin, mutta en mä uskallakaan mennä huomenna. :smiley-ashamed008 Miehellä menee hermot (ja ehkä itselläkin tähän sekoiluun). Mutta kun katoin uudestaan hedelmöitysajankohdan perusteella laskuria, niin se sanoo et ois vasta 6+2 huomenna ja neuvolan laskulla 6+6. Ja pelottaa et se syke ei näkyisi, ja sen nimenomaan haluaisin nähdä. :sad001

Eli joo raportoin seuraavan kerran, kun oon ihan oikeasti käynyt siellä ultrassa asti. :grin
Mää en kans oikee tiiä mistä laskee tuota ja sit ku mun edellinen kierto oli 75 päivää, ni sekottaa lisää. :D
 
Mää en kans oikee tiiä mistä laskee tuota ja sit ku mun edellinen kierto oli 75 päivää, ni sekottaa lisää. :D

No joo en kans tiiä. :yuck: Oon nyt soutanut ja huovannut tän asian kanssa. Pelottaa, että jos meen aikaisemmin, niin ei kuulu sydäntä ja hätäännyn vaikka turhaan (toki pelottaa ihan syystäkin hätääntyminen ja ettei kaikki ole hyvin, mutta ehkä ymmärrätte pointin). Ja täällä meillä päin tuo yksityisen ultra maksaa aikalailla, niin en haluaisi useammassa käydä mielellään. Ihan hirveästi ärsyttää tämä oma säätö. :banghead: Mut pitää ehkä nyt mennä sit yksin (mies ei pääse päiväseltään :sad001) ja kunnolla ens viikon puolelle malttaa ajan kanssa.
 
Mä aloin nyt tänää miettii et ehkä perun sen tiistain ajan. Jotenkin tuntuu turhalta kun testiviivat on vahvoja koko ajan ja oireita riittää. Uskon et kaikki on hyvin ja ens viikolla voisin taas kokeilla kotidopplerilla. Rahanmenoa on muutenkin niin hirveesti. En jotenki enää oo huolissani, ehkä sain yliannotuksen tänää huolehtimisesta kun aamulla oli aavistuksen verran vaaleempi viiva ku aiemmin. Ja sitten kuitenki taas tosi tumma alkuillasta. Se helpotti niin paljon et tuntu et mitä hittoo mä törsäisin taas sinne Perhe-Arteen kun mikään ei viittaa siihen et jotain ois vialla
 
Mä mietin nyt uudestaan sitä perumista. Yöllä kun kävin vessassa, tuli paperiin pyyhkiessä ihan vähän semmoista limaa missä oli veriviiruja. Säikähdin vähän ja oon nyt sitte miettiny sitä tässä. Onko kellään tullut samanlaista?
 
Käytiin äsken toisessa varhaisultrassa ja siellä oli vielä kaikki hyvin. :love7 Päästiin vielä muutaman päivän pidemmälle, aiemman ultran mukaan olisi tänään 8+0 ja nyt sai 8+3. Olipa huojentavaa ja tällä kertaa mieskin pääsi mukaan kurkkaamaan. :happy7
 
Takaisin
Top